Ressurser ▼
Forum :: Annet teknisk :: Advarsel, unngå..
Krypton| / Jim Roger - 17.10.2004 18:52:09
Karma: 5
Advarsel, unngå vann i bilen !!!

Tenkte jeg skulle tipse litt om hvor vannet snek seg inn hos meg.



Hvis dreneringen over her går tett, hvilket den hadde gjort hos meg !!!så kommer vannet inn ned her :
fordi det trenger seg ned mellom her :

Det er ikke lett å oppdage før bilen er full av vann pga. skumgummi mattene som ligger under teppet i bilen, disse suger vannet til seg.
Når jeg fant ut at det var her vannet kom inn sto det en dam ved dreneringen og det dryppet kun av den.
Fikk gravd ut gamle råtne blader og slikt og spylte gjennom den så ble alt bra.
Så skjekk denne er min oppfordring.....

Svar:

Fredrik - 20 år siden
Karma: 0
takk for tipset!
yorock - 20 år siden
Karma: 0
Når eg tok ut mattene i min så var de skummgummi mattene full i vann, men det var sikkert fordi at takluken lekker som bare f*#n... Men takk for tippsett Eg skal skjekke om de lekker inn noe vann der før eg skrur den sammen igjenn.
Pep - 20 år siden
Karma: 0
Meget bra at noen har lagt ut denne infoen. Det er så lite som skal til for å slippe problemet, nemlig legge i seg en rutine for å sjekke og holde rent dreneringen. Som kommer tydelig frem hvor er på bildene over
Perry - 20 år siden
Karma: 0
jeg renska min ved en feiltagelse i sommer hehehehe dulta borti den og det datt ut masse barnåler osv.... renska den da.
Krypton| / Jim Roger - 20 år siden
Karma: 0
Pep : Var akkurat det jeg tenkte, er så bittelite som skal til for å slippe å skru ut alt i bilen...
sDf^ - 20 år siden
Karma: 0
Krypton : høre med carr om han kan legge det på how-to eller no
Pep - 20 år siden
Karma: 0
Gjør det!Få det på "How-to"! Meget liten men særdeles nyttig info!
sokk - 20 år siden
Karma: 0
Er mange steder i en calibra som vannet blir dårlig drenert bort. f.eks i til bakluka. er et rent helvete hos meg det må få på ny gummi langs kanten vil jeg tro..
Haug Racing - 20 år siden
Karma: 0
aldri lagt merke til vann i gulvet før, men da jeg reiv av teppet som skal byttes ut, og kikka litt nærmere var det ganske fuktig der gitt...!
sjekka den "gummifilla" til dreneringa, og den var full av møkk ja...
får også inn en del av det vannet som renner av taket og bakluka inn i baklyktene...
Killycalibra - 20 år siden
Karma: 0
jeg trur jeg får inn vann rundt lista ved vinduet på fører døra, og trur det renner gjennom døra å inn i bilen..
Krypton| / Jim Roger - 20 år siden
Karma: 0
Ja, ser ikke ut som Carr har lest denne tråden siden han ikke har svart...., men jeg må kanskje mekke noe litt bedre for å få det på "How-to".
John Richard - 20 år siden
Karma: 0
Anbefaler deg og lage dette i word/e-post og sende til carr@calibra.no

Skriv det som en how-to, slik at det for Carr bare er å legge ut. Han er en travel mann

Meget bra dette her Jim Roger

Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!