Ressurser ▼
Forum :: Generelt :: Calibra.no-tref..
Ruben - 15.03.2007 10:34:17
Karma: 0
Stengt diskusjon Calibra.no-treff - sørlandet sommer 07 - Luftepost

Yees.

Har tenkt på den kommende sommeren angående treff og slikt. Har i samråd med John Richard vurdert å flytte Kristiansandstreffet til Mandal i år, grunnet at vi blir mye mer synlige i Mandal, det er kortere avstander, og så har jeg et forholdsvis stort hus her hvor jeg kan innlosjere de som eventuelt ønsker det. Til informasjon ligger Mandal 4 mil fra Kr.sand, retning Stavanger.

Som dere ser i tittelen, har jeg tenkt på dette som et Calibra.no-treff, ikke et rent Calibra-treff. Dette av den enkle grunn av at det er et stort samfunn her, hvorav langt fra alle fortsatt eier en Calibra. Det vil dermed si at treffet er åpent for alle brukere av calibra.no forumet, uansett hva bil dere kommer i (så får NeonLars vist frem Eclipsen sin også )

Tenker meg at dette må bli en tidlig helg i juni, helst før ferien har begynt, siden byen da blir invadert av turister. Vil sannsynligvis bli en fredag til søndag.

Min bror er ca halvproff fotograf, så hvis det er interessant, kan vi ta en tur ut til et idyllisk sted og ta noen heller bra bilder av hver enkelt bil, som man kan få kjøpt kopier av. Kunne vært tøft.

Av andre aktiviteter blir det jo fort kjekke sommer-ting som barbeque i hagen min, konkurranser, bading på norges lengste badestrand (dere som nevner Solastranda kan hoppe og drite), utstilling, osv. Åpent for forslag..

Har også verksted tilgjengelig hvis folk trenger hjelp til diverse støff.

Dette er som sagt en luftepost, for å sjekke interesse og meninger. Såeh.. Ka du tru?

Svar:

Masterchief - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Dette blir dødsbra...Hvis det blir noe så er jeg med
Radius_ - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Dette hørtes bra ut ja.. regner med jeg kommer .
NeonLars - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Tror det blir litt langt unna altsåhehe...Hørtes bra ut dette!
Nå må du finne en dato så folk kan notere den ned......
Ruben - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
je je je. dato har aldri vært min ting. noen forslag?
Sigge - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Er med uansett jeg om det blir calibra eller omega
Prøv å få det til en helg i fellesferien da.
Ruben - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
problemet med mandal og fellesferie er at da er det stappa med rogalendinger her..
Skage - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Jeg er med
NeonLars - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Drit i det Ruben...Går jo bra midt i ferien og..Er jo da jentene er her..
Skage da skal jeg vise deg utelivet her i byen
olsen - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
regner med att det skulle funke..... :=)
Skage - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
lars: der er jeg ikke vond å be,tar med noen jenter også jeg
Ruben - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
neonlars: vet du hvem vi kan kontakte for å få lov til å stå på lordens med bilene?
Carr - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
I'm there!
John Richard - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Som vi har snakket om, er jo dette en kjempeidé - og dette skal vi få til.
Gøy å se at spesielt de godt etablerte brukerne er positiv til dette.
Det er jo ikke til å stikke under en stol at de gamle er eldst, hehe

Med litt god planlegging tror jeg dette kan bli en kjempeopplevelse, og siden vi satser på juni kontra mai,
håper vi på skikkelig vær i år, selv vi hadde det gøy i regnet i fjor.
Eneste å utsette på fjoråret var egentlig det dårlige oppmøtet.
Tror alle som var der hadde det utrolig gøy - kom oss jo opp i lokaler også

Ruben - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
ja, været kan ødelegge mye.. men juni i mandal pleier jo å være særdeles bra!
Krissy - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Jeg er iallefall med når det blir så nærme som det.
Perry - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
kanskje jeg surrer huet mitt innom der og

Garantert om det blir flytting!
Lexmaul16v - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Skage: Kan vi ta følge bortover eller? Føler det på meg at det kommer til å bli en LANG tur for oss Kan møte deg i oslo..
Timmy - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
I`m in
Blake - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
and so am I

blir det pølser og øl osv ? eller blir det serriøs bilkjøring ?
Ruben - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
er ikke stort med baner og slikt her, så blir vel helst burger og øl ja men litt kjøring blir det jo, så sikkert greit å drasse med deg en sjåfør isåfall
Lexmaul16v - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Jeg kjører like bra edru som full jeg, så jeg kommer aleine!
Timmy - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Er ikke sikkert alle andre er enige i det
Skage - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
lexmaul16v: vi kjører til sammens vi vetdu men jeg orker ikke noe stress kjøring nedover,bare så det er sagt,tar det som en kosetur, da slipper man bøter og beholder lappen
Lexmaul16v - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Hehe, vi har jo turbo ffs Bånn gass!
Aasland - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Kan jeg komme med calibraen min?
planting - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
jeg er selvfølgelig med...
Sigge - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
henger meg på dere jeg lex når dere passerer her i vestfold. Har da turbo jeg også (kansje)
NeonLars - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Ruben:er ikke helt sikker hvem det er som driver der med lordens men det kan jeg alltids sjekke.....
Er vel Mandal Kommune som eier det....Ikke helt sikker men....Det er et par tlf så er det i boks.
Ruben - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
har du connections mr. neon? det bør jo alltid kunne gå uansett..
NeonLars - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
denne gutten har det mestehehe...
Er bare å ringe mandal kommune det..men tenkte du å ha treffet på risørbank da??der med plenen og cafen?Kunne jo hørt om det var mulig å stille ut der på den plenen,men tviler på det......Der kunne vi ha leid grill osv....Er jo fullt mulig å låne bord og stoler der
Ruben - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
var på tanken.. er nok større mulighet for å få ta utstilling på hundesletta isåfall.. grill og stæsj er jo ikke noe problem, så får folk drasse med seg en campingstol hver men lordens hadde vært gudd.. vi kan jo bare stå på parkeringsplassen til lordens også egentlig..
Haug Racing - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Blir det en helg som jeg har fri så kommer jeg gjerne nedover en tur jeg også, hvis jeg får med noen av de andre caliene i område
Masterchief - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
"Furulundens venner" er vel de eneste nålevende nazistene som holder til i Mandal, så jeg tviler på at de lar dere få leie Lordens til biler
De er vanskelige å ha med å gjøre...

VW treffet pleier/pleide de å ha ved sjøsanden camping, der er det rimlig god plass.
Ruben - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
skal høre med sjøsanden, de kjenner jeg iallefall.. problemet er bare at i juni begynner det å bli rimelig stappa med folk der.. men hvis de har et hjørne til oss, så er det jo bare kult med litt tilskuere
Masterchief - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Ja, akkurat det jeg også tenkte på
Ruben - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
får vel bare sette en dato, så vi har noe å jobbe ut fra.. 2. helga i juni, 8-10. juni.. noen som har noen fryktelig store innvendinger på det?
Aasland - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Høres flottings ut det
Timmy - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
andre helg i juni var vel kristiansandstreff helga?

Så det funker det
Aasland - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
sist år var det 26-28 mai det var calibra treff i kr.sand. Noen som vil ta følge nedover fra sandnes/stavanger? møtes først, og så kjøre nedover hele gjengen?
Sigge - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
kunne ikke ta det når eksamenstia er over da
NeonLars - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
stemmer og for første uka i juni..
Sigge - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
mai/juni er de værste måndene for oss som går på skole i en eller annen form. BARE SÅNN TIL INFORMASJON
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
trenger ikke bli sinna sigge vet at det er rundt eksamenstider, men de fleste her på forumet er vel stort sett i jobb? skal vi vente til fellesferien er det klin umulig å få til å låne noen av de plassene vi har tenkt på.. har du noen eksamener såpass sent? når begynner fellesferien egentlig? trodde det var helga etter..

lars: hva tenker du om å få låne hald? det er jo også en mulighet..
Sigge - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
etter 15 juni er det greit.....vi som går skole har da lenger ferie en "fellesferien", så det burde gå greit?

Er bare det at jeg vil være med i år.....var helga før eksamen sist år.
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
får mekke en post med avstemning om 2. eller 3. helga da er igrunnen det samme for min del.. men må sjekke litt hva som passer best med tanke på plass å stå..
Sigge - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
okyday. The grandmaster has spoken
NeonLars - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Ruben:Hald går vel og alltid..hehe...Jeg parkerte bilen min der i 2 år...Han ble ikke så glad i meg etterhvert han fyren som driver det men det er fullt mulig det...Der er det jo stor plass og mat butikk i nærheten....Bensinstasjonen er jo og nærme der vi kan vaske biler osv....
stor plen har dem og hvor vi kan sitte og kose oss....Beste forslaget til nå mener jeg..
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
ja, vet du pleide å parkere der.. var slik jeg forelska meg i calibra kjenner de to gamle rektorene der, så skal prøve å få dratt i litt tråder..
NeonLars - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
hehe..det er bra..du ble ikke forrelska i meg og da?hehe..
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
det var mer begjær enn kjærlighet hva angår deg
NeonLars - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
hehe..ler......fine..
Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Ser ut som det er en liten mulighet at Perry kaaaaaansje stiller med calibra på dette treffet.. Mer sier jeg ikke
John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Ikke at jeg har noe med det, men jeg synes Perry skal prioritere jobb og slikt først. Hjelper ikke om han har en Calibra stående som han ikke har råd til å bruke, for da kommer han ikke på treff i det hele tatt


Perry - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
jobb er pri 1 nå ja.
har kommet tre skritt frem i den saken der
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
jeg og john richard har vært rundt og sett litt i dag, og hald er absolutt det greieste alternativet! skal se hva jeg kan få til
Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
JR, klart at jobb er pri 1, men han skal da ikke kjøpe calibra før sommer tider. kansje senere. Jeg sier bare at det er en liiiten mulighet for at det skjer
John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Hehe, jeg bare vet at kameraten min (Perry) er nokså lik meg... så vi prøver å holde hverandre litt i tøylene, hehe

Tre skritt i riktig retning er gode greier vettu.

Og Hald synes jeg var en genial plass, så den støttes
Timmy - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Meg og bror min har jo litt gøye biler til sommeren, så Perry kan heller låne en til treffet
Sigge - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
300zx har du den ennda?...ta med den timmy
Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Timmy; da kan han heller låne den calibraen jeg har til overs
Perry - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
leiligheta på gjøvik blir sagt opp 1 april så da regner jeg med at innen 1 juli er jeg, fruen og bolla ferdig innflytta der nede

Gleder meg enormt!
JR: blir med å holder meg i handa du når jeg skal på jobbintervju ? hehe

Timmy, GT og JR: DERE er tre gode grunner til å bo der nede!
Ruben, dom, CW m.flere er jo og gode grunner men jeg har litt ekstra god kontakt med JR og GT så Håper på å bli bedre kjent med alle der nede
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
meg da? hehe. jeg vet om et hus som er til leie for 5500.. er ikke så stort da, så vet ikke om det er aktuelt.. men dette ble ot, vi tar det en annen plass
NeonLars - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
du glemte meg perry.
Perry - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
sjekk edit da

Ruben... msn
Neon... kjenner deg ikke så godt enda... men satser på å bli bedre kjent med de som ønsker å bli bedre kjent når jeg har fått flytta
Back to topic.. Skal dere ha en form for påmelding?
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
det skal vi.. satser på at jr tar initiativ til web, så tar vi det derfra.. er vel kanskje mulig å bruke sidene fra fjorårets kr.sandstreff.. tenkte jeg skulle lage sammen et design. er gøy å dille med slikt!
Perry - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
knall
kjekkt å vite hvem/hva som kommer

John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Web fikser jeg og Ruben ja
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
pøkk, jeg får ikke lagra lange innlegg.. jr får videreformidle budskapet!
John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Stakkars Ruben mistet innlegget han hadde skrevet, ikke bare 1 gang men 2 faktisk.

Så da prøver jeg lykken.

Hald var opptatt, og Sjøsanden Camping har en 30+ policy, og de skulle visst ha bobiltreff den helga. Så da har vi funnet en Campingplass ikke langt fra Mandal sentrum, hvor blant annet VW-klubben har holdt treff med stort hell.

Ruben skal i møte med de som driver Campingen på tirsdag, og derfor lurer vi veldig på om hvordan dere er interessert i å overnatte.
Telt? Leie hytter? Sove i bilen? Hos familie/venner? Eller hva?

Campingen ser jo selvsagt at vi benytter oss av deres overnattingstilbud om vi får låne plass gratis. Håper det er litt vilje til å betale litt for overnatting.

Personlig synes jeg det er genialt å kunne overnatte på treffstedet, slik at man kan nyte god drikke. Dette er jo tross alt ett sosialt Calibra.no treff.

Skriv derfor her hvordan du kunne tenke deg å overnatte, slik at vi har en pekepinn - det er ikke noe som er bindene enda.

Skriv gjerne hvor mange dere er som kommer, og om dere ikke helt vet ang overnatting, så bare skriv vet ikke.

Vi ses på treff i sommer!
Jodda - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Faen og, dette har jeg jævli lyst til å bli med på.. høres artig ut!
Sigge - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
tror jeg skal telte jeg
John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Vi satser på grilling, bading, sandvolleyball, utstilling, mer grilling, osv. Blir knall dette
Sigge - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
gromt....hva med utagerendefesting
Krissy - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Vi er vel foreløpig to som kommer og jeg synes dette med overnatting på campingen er helt supert. Vi kommer nok til å satse på hytte
John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Sigge: Det ligger vel i kortene
Sigge - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
hehe så sant så sant
Glenn - 24V V6 - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Regner med at jeg kommer med 3 tilskuere, blir vel telt i år også
Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Regner med at jeg tar med teltet ja. Usikker på hvor mange vi blir.. Men tror det blir Dama og ei venninne, kamerat og meg.
Usikker på om vi bringer 2 biler og mer folk.

Skal jeg komme i den sorte calibraen jeg kjører nå, eller skal jeg bli ferdig med prosjekt bilen å komme i den?
planting - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
selvf. prosjekt bilen.
Sigge - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
begge seff
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
sånn, nå har jeg kommet meg hjem!

Campingplassen det er snakk om er forholdsvis liten, og befinner seg rett ved mandalselva, så her har vi gode muligheter for bading og grilling.. tror det kan bli knallbra! så er de greie med priser ser det ut som.. det er ikke så mange hyttene de har, men skal sjekke hva som er ledig når jeg drar for å prate med han på tirsdag.. her er en link til sida dems:
http://www.sandnescamping.com/norsk.php?side=forside

John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Ser jo genialt ut
Carr - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Faen, jeg ble happy da jeg så "Sandnes camping", men så var det jo langt å kjøre likevel
Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Er jo ikke langt å kjøre til mandal nå.. Ny vei osv.. Blir heeeelt kanon dette
Perry - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
dere gjør en bra jobb gutter
STÅ PÅ!
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
går rett over 2 timer fra stavanger til mandal nå, carr
djnick - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
kan jeg også komme selv om jeg ikke har cali lengre?
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
njaaa.. skal tenke på det.. neida, som det står helt først, så er dette et calibra.no-treff, ikke calibra-treff.. det er altså et mer sosialt treff, hvor det er folka som treffes for å ha det gøy, istedenfor bare for å vise frem bilene.. selv om det blir en del av det det også
djnick - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
takk deres majestet for at jeg kan komme
Timmy - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Seff skal Kjell komme med sin WRX som er 100 ganger kulere enn de fleste sletne Calibraene som er her inne
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
pass deg nå timmy
Camilla Bertone Turbo - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Frisende med sandvolleyball altså.. hehe, jeg tror jeg må komme! Høres koselig ut!
Timmy - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Hvis bare folk møter så blir dette knall gøy.

Gleder meg.
John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Vi må få lånt oss ett skikkelig partytelt, slik at det blir konge selv om værgudene skulle være i mot oss, men etter fjorårets grilling i vind og regn så fortjener vi litt bedre i år

Nylakkert bil er fin i regn

Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Blir kjipt å ikke se denne på treffet da du kommer vel i zafiraen tenker jeg? JR
John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Jeg vet...savner den...

Blir nok Zafiraen på meg ja, vet ikke helt om jeg vil gjøre litt småsnacks med Zafiraen eller om jeg skal prøve meg på ett nytt Calibraprosjekt...
Papichulo - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Kan jeg så kommer jeg garantert. Håper bare været blir bedre i år hehe
Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
jeg kommer nok også, men det spørs om det blir prosjekt bilen.. tviler egentlig sterkt på det..
Vi får se..
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 3
SÅ!

da har jeg vært og pratet med bestyreren av campingplassen, og vi har vel mer eller mindre bestemt oss for at vi skal holde base der. Når det gjelder leie av hytter, er alle ledige, bortsett fra midstua fra fredag til lørdag (den er ledig fra lørdag til søndag). De som er interessert i å leie hytte, ringer selv til campingen og gir beskjed, og leier denne i sitt navn. Vi får 10% rabatt i forhold til prisene som står på internett. De som vil bruke telt, gir bare beskjed om dette på påmeldinga, når dette er kommet opp. Det vil koste 125 kr pr telt, +35kr ekstra hvis man skal ha strøm. Dette er pr natt.

Ellers må vi betale en liten sum for å få lov til å disponere plassen. Jeg er litt usikker på hvor høy denne vil bli foreløpig, men det skal ikke være så galt. I samråd med John Richard foreslår jeg at vi betaler inn 100 kr. pr person, noe som vil dekke det vi betaler for å stå der, salat og dressing og diverse rekvisita til grillinga, pluss kanskje noe premier. Skal også prøve å få litt sponsa premier.

Campingen har regler som campingplasser har flest, og dette innebærer ro klokka 11. Vi kommer til å bruke grillplass på andre siden av veien, langs elva, og siden dette er et stykke unna de andre gjestene, skal det ikke være noe problem å holde oss der utover kvelden. På lørdagskvelden antar jeg vi tar turen bort til huset mitt som ligger 5 minutter unna. Og er du stein dritafull kan det hende de reagerer, men jeg regner med folk vet å begrense seg

Sånn.. noen synspunkter?
Timmy - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Høres knall ut
John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Ro klokken 23, ikke 11

Ellers knall opplegg, gleder meg allerede
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
hehe.. kverrulant
Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Høres helt supert ut! gir deg pluss for at du engansjerer deg så mye som du gjør
Det med at vi betaler 100kr per person, er ikke ille i det hele tatt. Vi burde alle bidra til dette synes jeg. 100kr har alle råd til!!
Håper at folk begrenser alkohol inntaket litt, dvs at folk kan godt drikke men ikke bli kanon dritings! Da blir ting fort kjedelig

Ellers oppfordrer jeg alle som kan og har mulighet, kom dere på treff! Det blir god sol (håper vi), masse biler og folk og det er en
unik sjange for å treffe andre calibra.no brukere samt å se masse calibraer forhåpentligvis

Vil med dette takke JR også, som sikkert står like mye bak dette treffet som Ruben her. Får håpe alt går 100%, bra vær og godt oppmøte
John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Jeg er bare moralsk støtte, og kommer med mine idéer - Ruben gjør alt arbeidet (foreløpig)
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
din tid kommer, jr jeg skrev deg og lars opp hos han campingfyren.. hørtes så dumt ut hvis det bare var jeg som skulle arrangere det
John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Alt i orden
Glenn - 24V V6 - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Jeg er 99% sikker på at jeg kommer!
Papichulo - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Samme her gleder meg allerede
Perry - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Plassen er det iallefall ingenting å utsette på
Loka - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Kommer jeg vøtt! Denne gangen med en calli og greier oxo tror jeg!
Olejan - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
trur jeg fikk sitte på med en så regner med at jeg kommer en tur oxo gleder meg! skal vi betale på forskudd eller ved oppmøte?
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
jr hadde prisforslag, som skilte noe mellom forskuddsbetaling og betaling ved oppmøte.. får se om han kommer opp med det igjen
John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Mitt forslag til ruben var:

deltakelse på treff kr. 100
utstilling kr. 50
DB-drag kr. 50,-

De som ikke forhåndsbetaler må betale deltakelse på treff: 150,- utstilling: 75,-
DB-drag: 75,-
Olejan - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
den er grei vetdu... kan hende jeg betaler samtidig som jeg sponser calibra.no litt... hehe
Camilla Bertone Turbo - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Lang lang rekke... bildet er fra sommer 2004.
Dette var gøy

John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Ah, det treffet var genialt !!
Camilla Bertone Turbo - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Tenkte bare å vekke gamle minner
Kjekt å dra frem bilder fra gode tider.. så kanskje et slikt bilde vil få flere til å ta turen.
Synd jeg ikke hadde så gode fotokunnskaper den gang, men kommer jeg i år, så skal vi få tatt masse flotte bilder av bilene.
Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Den gule der kommer dette året også
NeonLars - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
den røde midt i kommer ikke..men har en annen som kommer..hehe....
var det beste treffet til nå det som var der....gode minner..
får satse på å få et bedre nå i sommer..
planting - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
kommer en 4 dørs også.............
olsen - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
4 dørs hva for noe?
planting - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
4 dørs calibra......
jeg kommer med vectraen...
olsen - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
hehehehe. å faan... begynte og lure litt...... he he he
NeonLars - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
hehe..det er bra.gleder meg..
Camilla Bertone Turbo - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Og jeg kommer med Astra G turbo
Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Har du fått deg Astra nå camilla? solgt calibraen?

Jeg kommer med 3 hjuls sykkel med forlenga rattstamme og plenklipper motor hehe neida
TheEdge! - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
du kommer med det tzeng
Camilla Bertone Turbo - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Ikke fått Astra enda, men kommer fra tyskland
Calibraen har jeg enda.. go'bilen
Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Hadde vært rått med 3 hjulsykkel shopper edition heahhea..

Håper jeg blir ferdig med bilen min før treffet da...
John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Og jeg kommer med Zafira OPC
Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
fler og fler kvitter seg med calibraene sine..

eneste som gjør slik at jeg ikke har calibra lenger blir at noen byr 1 mill for bilen
John Richard - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Jeg kommer sterkere tilbake, men akkurat nå kjøper jeg hus...
Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
aha, så du har planer for ny calibra altså? Perry er også sugen på ny merker jeg Uansett, ble mye offtopic dette
Olejan - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
så datoen ble da fastsatt til 15-17 juni da eller?
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
stemmer det!
Olejan - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
den er grei vetdu trudde det var det jeg hadde hørt oxo men huska ikke... hehe. håper jeg får kommet meg en tur iallefall
CalibraT - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
må vel prøve å få med meg det. håper bare bilen ser litt bedre ut da
NeonLars - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
camilla?trenger du en plass å overnatte?hehe....ler...
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
du kan låne rommet til lars' søster.. for hun er her
Camilla Bertone Turbo - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Hehe, ja.. trenger overnatting Lars ;p
NeonLars - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
hehe....Goodie Camilla...Later som jeg ikke så den Ruben...
Spacejim - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Hvis jeg klarer å få lurt med kameraten min så kommer jeg også
NeonLars - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
det er bra....Har du oversikten nå Ruben hvem som er påmeldt?Det har funket bra de siste årene...Så har du en liste over dem som kommer sikkert...Så får dem skrive kanskje i (....)
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
john richard holder på med websiden nå, der kommer det påmeldingsliste.. satser på at den kommer opp så fort som mulig nå, for jeg må gi en tilbakemelding til folka på campingen om ca hvor mange vi blir..

noen som har ringt og bestilt hytte forresten?
NeonLars - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
legge ut nr til campen kanskje?eller er det gjort?hehe..
Begynner å haste litt nå ja hvis det skal bli noe folk..Må ha et opplegg hvis ikke blir folk skeptiske til å komme vettu.Er du hjemme forresten Ruben?
kriser`n - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
koster det noe?
Olejan - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
100kr
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
jeg er hjemme ja.. men skal på start-kampen, så jeg går straks!

vi har fast opplegg for hele helga, men tenker programmet kommer ut sammen med hjemmesida.. ligger link til campingen lenger oppe i tråden her.. bare å bruke øyna
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
kan forresten egentlig hive ut mitt utkast til programmet.. dette er ikke helt fastsatt, men får en viss ide iallefall

Calibra.no sørlandstreff 07
Program

Fredag 15. juni.
18.00 Oppmøte på Sandnes camping for de som kommer tidlig. Mulighet for å slå opp telt og slikt.
20.00 Vi drar opp til Ruben for sosialt samvær. Grilling, spill, biljard, playstation, osv. Mulig film utover kvelden hvis det ikke blir for mye folk
23.00 Campingen har ro. Etter dette skal treffets deltakere vise særdeles måtehold hva angår lyd og bråk. Telt og slikt bør være satt opp før denne tid.


Lørdag 16. juni.
09.30 Samling ved campingen. Treffet blir delt opp i 4-mannslag for aktivitetsløp.
10.00 Aktivitetsløp
14.00 Grilling. (dette tidspunktet varierer etter hvor lang tid aktivitetsløpet vil ta)
15.30 Utstilling
18.00 DB-drag. Vi kjører i konvoi en tur gjennom sentrum, og ut til stålen hvor vi ikke plager naboer for mye.
19.30 Vi stiller oss opp i sentrum (rett etter db-drag'n)
21.00 Samling (enten på campingen eller hos Ruben). Premieutdeling og sosialt samvær. Grilling?


Søndag 17. juni.
11.00 Vi drar på stranda?
Aasland - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Dette ser jo særdeles SUPERT ut.. Hva om vi kommer før 18:00 på fredagen da?

Noen utdrag fra posten:

http://www.sandnescamping.com/norsk.php?side=forside Netside til kamping plassen..

Dette er ikke fastsatt men forslag etter hva jeg har fått med meg :

deltakelse på treff kr. 100
utstilling kr. 50
DB-drag kr. 50,-

De som ikke forhåndsbetaler må betale deltakelse på treff: 150,- utstilling: 75,-
DB-drag: 75,-

Edit: Treffet er fastsatt til 15 - 17 juni , 3. helga

HÅPER PÅ GODT OPPMØTE!
kriser`n - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
når er dette da?
Ruben - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
tzeng: kommer du før 18 er du hjertelig velkommen hos meg.. og sikkert på campingen også
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
kriser'n: les 2 poster over!
EP calibra 2.0 - 17 år siden
Karma: 0
Datta høres kjempe bra ut. Så jeg er helt klart med !! Tenker jeg telter. Men var det sånn at det man måtte bestille teltplass på forhånd også ??
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Dette høres utrolig artig ut. Må nesten høre litt rundt før jeg kan si med sikkerhet at jeg kommer, men jeg skal prøve.
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Dette er enda lenge til, så kom igjen, sett av denne helgen til sosial moro på Sørlandet!

Skal ikke være nødvendig å booke teltplass, men de som skal ha hytter bør bestille ASAP!!
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
ja, hyttene er førstemann til møkka, (eventuelt mølla) er bare noen få som får plass..
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
kommer ålesund gutta i år og??
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Har han ikke klart å kondemnere nybilen sin da
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
kjipern.....hmmm....Ål gutta da?dem som bygget anlegg mens dem var her nede.....hørt noe fra dem?
m-alpin - 17 år siden
Karma: 0
Tror du jeg kan få komme lars??hehe
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
klart du kan tommy
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Nei du må bli hjemme
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Som om Lars bestemmer
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
pass deg ellers må du og bli hjemmehehe...
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Try me biatch
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
slutt med dette off topic-pisset for svarte!
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Det er jo on-topic om man får komme på treffet eller ikke, men point taken.

Alle er selvsagt velkomne


6TeleFoN - 17 år siden
Karma: 0
trur nesten eg må ta turen eg og
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Ok, ble vel pent nødt å rydde her nå. Behave
kriser`n - 17 år siden
Karma: 0
noen som har plass i en calibra ?
m-alpin - 17 år siden
Karma: 0
parkere bimmeren langt unna kanskje,hehe.. eller går det an å være med i db drag`et uten calibra?
noe av anlegget komme jo fra calibraen!!
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
m-alpin: er ikke calibra-treff dette, så det er klart du kan være med med bimeren..
m-alpin - 17 år siden
Karma: 0
det er jo bra,men er vel heller dømt til å tape da det ikke er opel!!hehe
stille eclipse of the hart å lars?
planting - 17 år siden
Karma: 0
det er jo calibra.NO treff, og siden 40% av medlemmene her har alt annet enn opel nå så blir det nok en god blanding.. hehe
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Alle som er medlem av calibra.no kan vel stille
Blir artig dette!
slippern - 17 år siden
Karma: 0
har nu verken lappen eller bil enda
Carl-Wilhelm - 17 år siden
Karma: 0
Jeg har ett forslag til aktivitet på søndagen.

Ta kontakt med nermeste NAF senter om lån av glattkjøringsbane. Det gjorde vi på OMC treffet i Arendal i sommer, kosta ikke noe serlig, og var bare en liten bane, men var utrolig morro. Vi hadde satt opp en liten autoslalom løype på banen.
Jeg og Mathias fikk første, andre, tredje og fjerde plass
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Hadde også glattkjøringsbanen da det var calibra treff i Bergen.
Knall gøy.. hehe, helt til jeg suste av banen og lagde fine merker i felgen.. hehe. Men det var jo lærerikt!
NoPix_ - 17 år siden
Karma: 0
e me å tar fulle TZENG
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Fine
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
ja, fulle fulle glen..
Calibros - 17 år siden
Karma: 0
Jeg har fått meg ny calibra så ålesund gutta møter garantert i år for og sanke "long distance" prisen
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
calibros: mulig lowrider kommer fra vadsø, så da sliter dere litt
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Jeg kommer, med ferdig bil sånn mekanisk sett.. TVILER på at den er ferdig lakkert og slikt. turbo før lakk?
Calibros - 17 år siden
Karma: 0
Nei faen da boikotter jeg hele driten hehe..neida bare hyggeli med litt konkurranse men tviler på at han faktisk tar fatt på den laaaaange turen
Glenn - 24V V6 - 17 år siden
Karma: 0
HUN!
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
han er en hun da og hun har kjørt den turen to ganger før..

tzeng: sliter litt med å bli ferdig med lakk jeg også.. lar turboen stå i jeg, trenger tross alt ikke eu-godkjenne før i september, og da er det jo nesten tid for vinterparkering uansett..
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
vet ikke hvor ferdig jeg blir med intriøre heller. eller anlegg. vi får se. skal prøve å selge unna noe å få litt penger
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
jeg trenger en kontrollboks til vindusheis hvis du har.. jeg har jeg også, men jeg finner den bare ikke..
kriser`n - 17 år siden
Karma: 0
noen som har plass til meg slik at jeg også kan være med??
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Får bare håpe på at disse calibra tyveriene og "calibra-deler-tyveriene" er ferdige til treffet
Ble rapportert en stjålet sølv-grå Calibra i lokal avisa i dag
I påska ble det i tillegg stjelt en svart Calibra...:/
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
sølvgrå? i mandal? trodde min var den eneste..
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Rettelse: Lindesnes avis hadde tatt feil av Opel Calibra og en Audi A6
Så nå er du vel den eneste i Mandal distriktet Ruben som har en sølv-grå en
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
hehe.. var ganske sikker på det ja

calibros: hvis du vil ha hytte, må du ringe til campingen (Tlf. 38 26 51 51) og reservere selv.. førstemann til mølla!

og.. dere som planlegger å komme 16. juni, bør komme litt tidlig, i og med at programmet starter allerede halv 10!
Blake - 17 år siden
Karma: 0
hva er datoen ? ser bare at det begynner halv10. skal folk sove i hytte ? eller i huse ditt ruben ? hvor mangen er påmeldt ? blir det pølse på grillen og øl ? eller blir det bilkjøring om kvelden ? jeg satser på på pølse og øl, og campe i bagasjerome på bilen
Høistad - 17 år siden
Karma: 0
Heisann. Har løst te å dra nedover en tur. Nettopp kjøpt min første calibra. Den er riktig nok orginal enda, men med tips fra kjente å folk her bør det bli bra. Noen som kjører fra Østfold eller Vestfold her som vil kjøre sammen ned? Å noen gjestfrie som har losji å fikse te en nye person i sirkuset her? hehe.
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Eeehh, 3 påmeldte?

Kom igjen folkens: http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=35932
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
ta med dere telt! vil helst at flest mulig er på campingen, så de iallefall tjener litt på at vi står der!
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
er litt arbeid med å få i stand ting til et slikt treff, så hvis ikke folk begynner å melde seg på snart, er det begrenset hvor mye jeg gidder å stresse.. så.. gjør noe godt for motivasjonnen min, og meld dere på!
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Er ikke så greit å melde meg på enda, da jeg ikke vet helt når jeg skal jobbe i sommer. Men jeg får vel vite det iløpet av uka... Så du får nok flere påmeldte etter hvert
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Vil bare si at det er helt avgjørende at folk melder seg på, det ligger mye planlegging og arbeid bak ett treff, og det er merkelig hvordan alle vil at det skal arrangeres treff, men når det kommer til stykket så dukker ikke folk opp (ref. Kr.Sand i fjor).

Sigge - 17 år siden
Karma: 0
klar som ett egg........kolonne nedover fra østlandet?
Skage - 17 år siden
Karma: 0
jeg er klar for kolonne nedover jeg
Glenn - 24V V6 - 17 år siden
Karma: 0
Dustete dato, må jo jobbe :S
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Neida, ta deg fri glenn Blir jo ett HEFTIG treff detta
Glenn - 24V V6 - 17 år siden
Karma: 0
Ja men kan ikke ta meg fri :S Har ikke så mange fridager igjen
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
kjipt

Nå har jeg noen planer ang. stereo så det er godt mulig jeg stiller på db drag
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
hvis ikke folk melder seg på, blir det ikke noe db-drag.. koster penger å leie inn folk til det, og vi kan ikke bestille de til å komme, hvis vi tror det kommer 4 biler. jeg regner med det er en del folk som planlegger å bare møte opp uten å melde seg på, men det hemmer treffet veldig, da vi ikke kan regne de med..

har pratet med campingen igjen, og de ville ha et nummer på biler, slik at de kan beregne hvor mye plasser de har til andre gjester. Ut fra gjeldende påmeldingsliste har jeg gitt beskjed om 20 biler! Dette vil dermed si at når vi har 20 biler på lista, er det fullt! Hvis vi skal forandre på dette tallet, må vi gi beskjed minst 3 uker før, derfor må dere se å melde dere på hvis dere tenker på å være med!
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Tja det var det da.. Jeg kan ikke melde meg på db drag så lenge jeg ikke vet om det blir noe stereo i bilen eller ikke

Meld dere på gutter å jenter, show blir det
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
nei, men db-drag'n tar vi ut fra hvor mange biler det er tenker jeg.. litt av dealen er at de får litt reklame, men hvis det bare er 10 biler totalt, så er det ikke mye interessant for dem.. skjønner?
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Klart Er ikke så mange påmeldte enda heller...

MELD DERE PÅ!!!
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
har nå lest gjennom denne tråden og notert meg ned alle de som har meldt interesse her, som ikke er påmeldt enda. Hvis alle disse hiver seg på, så blir vi en god gjeng!

Masterchief
Radius
Krissy
Lexmaul
Timmy
Haug
djnick
Camilla
Papichulo
Loka
olejan
olsen
CalibraT
SpaceJim
EP calibra
6telefon
Carl-Wilhelm
Høistad

så.. kom an people! we need you!

EDIT: vi er foreløpig 11 påmeldte, og 6 av disse er lokale! På denne lista har vi 18 stk, og da er vi plutselig oppe i 30 biler hvis alle melder seg på (lise er også påmeldt, derfor blir det 30, ikke 29). Dette betyr der igjen at jeg må reservere større område på campingen, og vi må prøve på flere sponorpremier og slikt..
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Jeg vil oppfordre alle «ferske» brukere, som kanskje føler de ikke er en del av «gamlegjengen»,
det er nemlig gjennom treff man treffer personene bak brukernavnene og det er slik nye
bekjentskap og faktisk gode vennskap oppstår. Jeg snakker ut i fra egen erfaring her, da det er
slik jeg har truffet flere av de som er mine venner i dag

Så da ses vi til en trivelig helg på Sørlandet om 1½ måned?
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
hvor mang ca har pleid å vert med på treff før?
Jeg har planer om å prøve å få det med meg, men har ikke meldt meg på for en ikke sikker enda...
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Rekorden er vel 37 biler første året i Kristiansand, det var da ett rent Calibra-treff og ble også annonsert andre plasser en Calibra.no
olsen - 17 år siden
Karma: 0
blir morro dette her:=) får bare håpe bilen er ferdig til det :=) he he
Blake - 17 år siden
Karma: 0
når kan en fastslå en endelig dato ?
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
Treffet er fra 15.-17. juni, fredag til søndag.
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Kunne vel kanskje lagt ut en annonse på framsia her på calibra.no og... så folk som ikke er kjent på forumet\ikke medlemmer og får vite om det?
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
synes jeg var ett bra forslag, lettere for at folk ser det der...
EP calibra 2.0 - 17 år siden
Karma: 0
Skulle veldig gjerne vært der, men må til Frankrike den helga... Er med på neste treff når det blir. Var på mjøstreffet i fjor og det var morro det !!
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
er det noen som bor i sarpsborg/østfold området her som skal dit og har en ledig plass i bilen?
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
bump! ingen flere som vil være med?
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
hvis bilen er kjørbar må jeg vel ta meg en tur vel
Sigge - 17 år siden
Karma: 0
Kan se ut som jeg kansje ikke kommer i calibra likevel. Har vært en del seriøse henvendelser den siste tia så det kan se ut som den forsvinner i nær fremtid kommer nok til å angre som faen. Skal nok komme uansett, men kan fort bli Caravanen
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Ruben: Jeg forhandler med sjefen min om å få fri den helga, får vite mer om jeg får fri nå til helgen
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Samme hva slags bil man kommer i
Lexmaul16v - 17 år siden
Karma: 0
Jeg får ikke møtt har perm nå i pinsen på en uke, men etter det så er det tett med vakter.. pluss at jeg er stasjonert i bergen, så det blir langt å kjøre..
djnick - 17 år siden
Karma: 0
jeg må nok desverre melde pass, jeg fant nettopp ut at jeg er ute på jobb denne helga
HFosse - 17 år siden
Karma: 0
Bilen min skal på lakkering 8 Juni, så klarer jeg å få skrudd den sammen i tide, så kommer jeg også Ellers, så kan jeg jo alltids være sidetøset til carr
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Synes du skal skru som en villmann jeg Fosse Må nesten ha cab'en din på treffet synes jeg. Jo flere calibraer, jo bedre

Ellers kan jeg meddele at det ser lyst ut at jeg kommer.. men blir ikke noe ny lakk på meg desverre
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Bump. meld dere på gutter

Noen utdrag fra tidligere :

Calibra.no sørlandstreff 07
Program

Fredag 15. juni.
18.00 Oppmøte på Sandnes camping for de som kommer tidlig. Mulighet for å slå opp telt og slikt.
20.00 Vi drar opp til Ruben for sosialt samvær. Grilling, spill, biljard, playstation, osv. Mulig film utover kvelden hvis det ikke blir for mye folk
23.00 Campingen har ro. Etter dette skal treffets deltakere vise særdeles måtehold hva angår lyd og bråk. Telt og slikt bør være satt opp før denne tid.


Lørdag 16. juni.
09.30 Samling ved campingen. Treffet blir delt opp i 4-mannslag for aktivitetsløp.
10.00 Aktivitetsløp
14.00 Grilling. (dette tidspunktet varierer etter hvor lang tid aktivitetsløpet vil ta)
15.30 Utstilling
18.00 DB-drag. Vi kjører i konvoi en tur gjennom sentrum, og ut til stålen hvor vi ikke plager naboer for mye.
19.30 Vi stiller oss opp i sentrum (rett etter db-drag'n)
21.00 Samling (enten på campingen eller hos Ruben). Premieutdeling og sosialt samvær. Grilling?


Søndag 17. juni.
11.00 Vi drar på stranda?



http://www.sandnescamping.com/norsk.php?side=forside Nettside til camping plassen..

deltakelse på treff kr. 100
utstilling kr. 50
DB-drag kr. 50,-

De som ikke forhåndsbetaler må betale deltakelse på treff: 150,- utstilling: 75,-
DB-drag: 75,-

Treffet er 3. helga i Juni. 15 - 16 - 17 Juni. Fredag - Lørdag - Søndag.

Ta fri fra jobb om du jobber helg, skru i sammen bilen og kom dere på treff
Dette er ikke ett rent calibra treff, men ett sosialt calibra.no treff. Dvs, du kan komme i hvilken som helst bil
og være like velkommen som alle andre.

Ruben har bestilt sol og pent vær
Håper på godt oppmøte
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
I'll be there !
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
mange har sagt de kommer nå?
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
det står i påmeldingstråden men det er altfor få..
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
drev ikke du å fiksa en sie til dette treffet? finner den faen ikke igjen så kjekt om du kunne lagt ut en link om det ble no av den sia...
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
jo, jeg lagde designet, og overleverte den for koding, men tror det står på stedet hvil.. men holder vel med tråden her egentlig
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Bruker forumet vi, siden det bare er for forumet
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Bare 17 påmeldte.. er litt tragisk egentlig....

KOM IGJEN FOLKENS!!!!!
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
den er grei vetdu
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
var ikke bindene enda eller?
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
når er fristen til å forhåndsbetale?
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
siden vi ikke har opprettet noe plass å betale til enda, så er det nok frem til kanskje onsdag før treffet..
Loka - 17 år siden
Karma: 0
Vi kommer full bil hvis det hjelper noe da blir mojjo detta!
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
det er bra! jo flere jo bedre!
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Gatebil v/ Camilla kommer til Mandal lørdag 16. juni 18:30 for å sjekke rånelivet, biler og damer på stripa. Enda en grunn til å komme på Calibra.no treff
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Jepp, stemmer!
Håper det trekker litt folk
Perry - 17 år siden
Karma: 0
jeg kommer ikke... jobber!
"#%#%¤#&"#!"¤

John Richard - 17 år siden
Karma: 0
(Beklager kort tid, men det klarer dere)

Forhåndsbetaling til Kontonummer: 9713.60.82527 (John Richard Dahl)

deltakelse på treff kr. 100
utstilling kr. 50

De som ikke forhåndsbetaler må betale deltakelse på treff: 150,- utstilling: 75,-





Noen utdrag fra tidligere :

Calibra.no sørlandstreff 07
Program

Fredag 15. juni.
18.00 Oppmøte på Sandnes camping for de som kommer tidlig. Mulighet for å slå opp telt og slikt.
20.00 Vi drar opp til Ruben for sosialt samvær. Grilling, spill, biljard, playstation, osv. Mulig film utover kvelden hvis det ikke blir for mye folk
23.00 Campingen har ro. Etter dette skal treffets deltakere vise særdeles måtehold hva angår lyd og bråk. Telt og slikt bør være satt opp før denne tid.


Lørdag 16. juni.
09.30 Samling ved campingen. Treffet blir delt opp i 4-mannslag for aktivitetsløp.
10.00 Aktivitetsløp
14.00 Grilling. (dette tidspunktet varierer etter hvor lang tid aktivitetsløpet vil ta)
15.30 Utstilling
18.00 DB-drag. Vi kjører i konvoi en tur gjennom sentrum, og ut til stålen hvor vi ikke plager naboer for mye.
19.30 Vi stiller oss opp i sentrum (rett etter db-drag'n)
21.00 Samling (enten på campingen eller hos Ruben). Premieutdeling og sosialt samvær. Grilling?


Søndag 17. juni.
11.00 Vi drar på stranda?



http://www.sandnescamping.com/norsk.php?side=forside Nettside til camping plassen..

Treffet er 3. helga i Juni. 15 - 16 - 17 Juni. Fredag - Lørdag - Søndag.

Ta fri fra jobb om du jobber helg, skru i sammen bilen og kom dere på treff
Dette er ikke ett rent calibra treff, men ett sosialt calibra.no treff. Dvs, du kan komme i hvilken som helst bil
og være like velkommen som alle andre.

CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
db-drag, 50kr?
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Det blir ikke DB-drag, pga dårlig oppslutning, koster å få folk til å stille med utstyret
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Jeg og Ruben ble enig om at calibra.no skulle stille 18.30 i sentrum på "Stripa" for Gatebil Mag. For dem som ønsker å være med, siden DB går ut.
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Genialt
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Nå har det seg slik at min bil er død
(Radiatoren tok kvelden i går, og må bestille ny fra Tyskland)
Så jeg må på en eller annen måte komme meg dit uten Calibra den helgen... grr, noen som har forslag på billigst reisemåte?
jt-calibra - 17 år siden
Karma: 0
sitte på med noen?
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
det er surt da, er vel kanskje ikke at noen har en liggende heller vel?
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Camilla: Buss til Kr.Sand og deretter Mandal. Alternativt sitter du på med noen. Når skal du ned?
jt-calibra - 17 år siden
Karma: 0
kjipt å ta buss å da hvis jeg drar så kan du sitta på fra horten å ned iallefall, men vet ikke om jeg ska, må ha start på kjerra først forhåpentligvis skjer det i kveld
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Buss er i hvertfall raskere enn tog. Om du flyr ned på fredagen kan jeg hente deg og kjøre deg til mandal
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
Camilla: Ingen som skaffer kjapt? Prøvd mekonomen?
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Trust me, INGEN har inne en radiator til V6 calibra med AC, oljekjøler og automat.
Har vært på mekonomen og Opel, pluss andre steder. Så endte opp med Opel, dem har bestilt til meg, men det går fort en uke før jeg får ny, og da rekker jeg akkurat ikke Mandal med bilen min.
Snufs, skikkelig surt!!
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
jævelig kjipt da camilla! får håpe de får den inn kjappere enn de sa da så den kan være ferdig akkurat rett før du må dra... hehe
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
ingen delebilder her heller?
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Har hørt på Blomdal, han hadde ikke.
Men i allefall, vil helst ha ny uansett. Liker helst å handle nye deler til bilen, ikke kjøre rundt med gamle og brukte deler.
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
han HF Intergale har jo en V6 til salgs da... kan jo høre om du kan låne radiatoren på den til du får fiksa deg ny da... hvis det er samme radiator som på din...
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Tja, men er jo mye stress å sette inn en, for å så vente en uke til å sette inn den nye. Er litt arbeid med det da, er rimelig trangt i v6 motorrommet.
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
vet... men det hadde jo vært en mulighet tenkte jeg på...
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
hvis du kan dra ned på torsdag ettermiddag kan du sitte på i traileren min
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Ruben: Det kan jeg undersøke over helgen, må høre med redaktøren. Takk for tilbudet!
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
bare koselig hvis det gjelder hotellet, kan du ta gjesterommet her til fredagen hvis de ikke vil betale for en ekstra natt
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Nå er det ikke lenge til det braker løs i Mandal, ser ut til at det lbir bra vær, selv om langtidsvarsler er like sikre som plutonium under trykk i ett russisk kraftverk...

Kom igjen alle sammen, meld dere på nå, og kom og ha det sosialt sammen med andre Calibrainteresserte !!!!!

PÅMELDING HER <------ Trykk på teksten
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
når er fristen?
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Det holder at du møter opp i løpet av lørdagen.
Kontakt meg eller Ruben for mer info, veibeskrivelse og/eller for å melde din ankomst så skal vi få dere med på arrangementet! Anbefaler å komme på fredag for sosial kos og bli-kjent på campingen og hos Ruben. Noen vil kanskje sjekke ut Mandals sommerliv. Lørdagen er booket til aktivitetsløp og gatebil's stripa reportasje i tillegg til utstilling og grilling!

John Richard; 41 91 75 15
Ruben: 975 28 006
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
ok, da skal jeg gi nærmere beskjed. har virkelig lyst til å ta en tur. håper bare bilen blir "ferdig" men ser litt mørkt ut..
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Jeg blir ikke ferdig.............
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
for no drit a!
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Holder på å mekker som mye som mulig. MEN, driten skal godkjennes også.. Kan ta sjangsen på å kjøre ned uten, men kjører de skiltene mine
finner de fort ut at bilen ikke er eu-ok... da stopper de meg.. KANSJE jeg klarer å få det til..................
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
ikke jeg heller.. menmen.. så lenge bilen sviver, så går det bra
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
får håpe du får det til da... hehe lykke til
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
ser ikke ut som jeg får min sammen heller. er enda noen dager igjen, men tviler litt på at jeg blir ferdig
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
mhm.. derfor er det flaks at treffet er for folka, ikke for bilene
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Få på døra mi uansett du
HFosse - 17 år siden
Karma: 0
Tzeng: Skal du sitte på med meg? Eller kommer du i den sorte rakett?
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Blir ingen Calibra på meg denne gangen på tur, men ordner meg kanskje en bil, hvis ikke så har jeg fått lånt meg et baksetet nedover
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
noen som har en ledig plass og bor i østfold?
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
Men hvordan blir det med alkohol inntak eventuelt ut på kvelden?
Litt greit å vite på forhånd.

Ikke noe must for min del, men det hadde jo sikkert vært gøy?


(bare beklage hvis dette er avgjort fra før, har ikke lest alt)
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Samme lurer jeg på. Og evt hvilken kveld? Greit å vite om jeg skal handle litt på forhånd eller ikke, er det vinmonopol i Mandal?
planting - 17 år siden
Karma: 0
ja, det er vinmonopol i mandal,
den stenger kl 5 på fredag og kl 2 på lørdag..
HFosse - 17 år siden
Karma: 0
har i allefall tenkt meg et par pils på kvelden ;P
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
det gjør folk som dem vil, men overstadig berusede er vel ikke fryktelig godt mottatt på campingen..
Carr - 17 år siden
Karma: 0
Da ser det ut som hfosse, cableguy og jeg kommer sent fredags kveld, og bor i familietelt på campen. Hvem andre bor i hytte eller telt? (..og er klar for en skål eller fem) ?
Carr - 17 år siden
Karma: 0
Ruben, tror ingen er teite nok til å drekke seg tullete på fredagen siden man skal kjøre tidlig på lørdag, men noen få pils er da vesentlig
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
nei, får ikke håpe det har holdt på med planlegging av aktivitetsløpet i hele dag, tror det blir bra.. håper bare ikke det blir regn. nå har jeg nettopp pratet med campingen, så alt er klarert der oppe.. er litt småting som må på plass, men har tatt meg fri fra jobb i morgen og på fredag for å fikse litt.. gleder meg!
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
jeg har ihvertfall litt lyst til å ta ei ice eller ni i sommervarmen, men er som sagt ikke noe must.

Og selvsagt ikke noe grøftefyll
Skage - 17 år siden
Karma: 0
fors på fredag, fest på lørdag
Jeg er klart med på en skikkelig fest på lørdag,men tenker jeg tar det litt pent på fredag. Jeg skal jo kjøre helt ned også. Har med meg camilla,og turbomaythe i bilen ihvertfall...
Blake - 17 år siden
Karma: 0
da kommer jeg på lørdagen.. passer bare en av dagene for meg

håper det blir varmt og sol. så blir det skååålings
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
hva skal aktivitetsløpet gå ut på?


gleder meg til treffet jeg og, blir morro. Men jeg lurer på om det blir å dra hjemover på lørdagen, så da får jeg ikke med meg festen.
Loka - 17 år siden
Karma: 0
Reiser ned i morra jeg da! Så da er jeg klar for sosialt samvær og pilsing!
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
værmeldinga ser ikke helt super ut da.. får håpe de tar feil. aktivitetsløpet er halvveis hemmelig.. ikke lov til å forberede seg vettu hehe
Sigge - 17 år siden
Karma: 0
hmmmm er ikke sikker på om jeg tar turen jeg....må gå litt i tenkeboksen.
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Ser ut til at det begynner å melde seg på en del folk Dette blir bra!
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
sigge: du har å komme! forrige helg, da jeg egentlig ville arrangere treffet, var det knall sol og blå himmel hele helga.. ser ikke ut til at det blir slik neste helg
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Forrige helg passet ikke for meg heller

Trenger du noe bistand i morgen Rubenboy? Når skal jeg komme?
Jeg må reise hjem lørdags kveld, skal til Fredrikstad med jobb kl. 08:00 på søndag = edru
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
er masse å fikse, så kom så tidlig du kan
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
OK, skal spørre om fri...
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Hmm.Vær meldingen ser dårlig ut..Hva om det plasker ned med regn har dere da en alternativ plan b??Jeg holder meg nok i sengen lørdag halv 10 hvis det regnerSå tar jeg turen litt utpå dagen!Blir gøy å se folka igjen
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
Regner med jeg må jobbe på lørdag, så kommer i tre tida.
Skal egentlig på fylla å¨fredag, men hvis ikke så kommer jeg bort og sier hei på fredagskvelden også...
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Ruben eller JR: Koster det 175 kr pr.person eller pr. bil?
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
150 er vel summer, kanskje 100 siden vi ble litt flere påmeldte (og var jævlig trege med forhåndsbetalinsinfo).

Om det var pr bil eller person er jeg ikke sikker på.
Ruben svarer nok på det, han sitter på "regnskapet". Vi må betale for å disponere plass på campingen, også er det vel litt i forbindelse med grilling, aktivitetsløp osv

Jeg gambler på kr. 150/100 pr bil.
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
det er jo ikke så gæli. hehe. *mimre om gatebil*, 3000 kroner totalt for tre personer og en bil. hehehe. genialt.
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Den er god JR
Kan være det blir jeg og 3 andre i bilen da....Jo flere jo bedre
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
OK folkens, er dere klare!??
planting - 17 år siden
Karma: 0
må bare få ferdig bilen...
Lexmaul16v - 17 år siden
Karma: 0
Jeg hadde tatt turen om jeg hadde hatt ny reg reim, 3 gir og kompanjong på veien ned.. Vet ikke om den kassa plutselig kan takke helt for seg, er litt usikker på reima også.. Pluss at det blir drit kjedelig å kjøre hele den veien "alene".. Kan sikkert ta følge med skage, men det blir jo ikke det samme som å ha en kamerat i bilen.. Ringte Johnny i går, men han orka ikke.. Så dere får ta masse bilder, så kan jeg se hva slags moro dere finner på!
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
prøv å sitt på med noen da...
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Jeg er klar, Skage henter meg.. så er det ut på tur
Litt surt å ikke få ta med min med på min siste Calibra tur før jeg overleverer til ny eier. Men men, that's life!

Gleder meg mye til å treffe folk igjen!
Hvordan blir været?
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Blir koselig.
Været blir vel ca slik: http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=408033&;utmy=6432810&meter=10&sted=Mandal&maplevel=5

Er blå himmel og ca 14 grader nå.
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
jeg må visst bort i helga så får ikke vært med alikevel...
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
Lurer på om ikke vi må ta 150 pr bil med sjåfør.. så er det mindre sjans for at vi går i underskudd.. eventuelt overskudd går uansett til treffet, som i premier og/eller grillmat.. tenkte isåfall på 50 kr. ekstra pr pers til grillinga, som inkluderer karbonader, salat og diverse garnityrer, og litt digg.. høres dette aktuelt ut?
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Det er greit for meg, i hvertfall om du skal stille karbonader !!!

Bil /m sjåfør: 150,-
Pr. ekstra passasjer: 50,-
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Syntes dette høres helt topp ut gutta blir nok veldig artig dette ja
Blake - 17 år siden
Karma: 0
blir du til søndag tomas ?
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Blir sannsynligvis bare til lørdag, da dama skal jobbe på søndagen. Men vi får se, jeg er ikke helt sikker faktisk.
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Sånn, da var de siste detaljene på bilen ordnet
Så jeg kommer i løpet av morradagen en gang.
Sigge - 17 år siden
Karma: 0
da ble det ikke sørlandstur på meg grunet et røket leddbånd. Ble sykehuset i stede. ha et fint treff
planting - 17 år siden
Karma: 0
legger bare ut et lite bilde i farta fra noen av bilene..
sikkert andre som har bedre kamera enn min gamle nokia..
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Sandnes Camping kl 09:30 i dag !!!!!!!

Kom igjen folkens!
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
Mer info og bilder om den til venstre
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
den helt til venstre? den hører til i søgne, og skal være demobil for bsbildeler.. er en Jon som har bygget den for dama Hege.. 8v, maximus front, samme hekk som loka sin, med dobbel eksos..

jau.. da var treffet sånn ca over.. alle har iallefall reist fra huset mitt, men festen fortsetter nok litt utover natten på hotellrommet til skage.. tror det har vært et temmelig vellykket treff, på tross av vær og dårlig oppmøte. og litt underskudd.. menmen.. vi forsøker å sette av samme helg til neste år, så sett siste helga før fellesferien av allerede nå, så slipper du å komme med dumme unnskyldninger neste år Satser på bedre oppmøte da!
TnT - 17 år siden
Karma: 0
Hvordan ble det med bilder da?
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
jeg fikk tatt noen få.. skal se hva det ble av dem..
Loka - 17 år siden
Karma: 0
kommer nok masse bilder etterhvert. Broren til ruben fikk tatt nokon! Var et knall treff så vi ses til nesteår oxo!
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Var den beste helgen min på aldri så lenge.
Hehe, må slenge ut litt bilder da folkens. Jeg tok ikke så mange bilder på lørdagskvelden da alkoholen gjorde sine invirkninger.. hehe. Men bilbilder skal jeg finne frem etterhvert.
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Synes oppmøtet var bra jeg..
Var min beste helg og!Må få tatt oss en liten samling enten i Rogaland eller på Østlandet engang til løpet av sommeren!
Loka og Skage pluss Camilla er vel hvertfall med???
Må huske foto stativet da og så vi kan lage en video nr 2ler...
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
siden jeg gikk glipp av denne helgen skal jeg ikke gå glipp av neste hvertfall..
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Jeg skal se om jeg rekker å legge ut litt bilder fra helgen.

NeonLars: Hehe, viktig med stativ, fint Carl Wilhelm kunne stille med det slik at festen på hotellet ble litt mer på kanten enn planlagt.. hehe
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
Angrer på at jeg ikke ble igjen i mandal, men orket rett og slett ikke kjøre tilbake igjen til mandal, var utslitt etter en hard helg...
Våknet istedet opp på en altfor kort sofa etter en fuktig natt på byen i Lyngdal
Skage - 17 år siden
Karma: 0
Kamera stativ er viktig Får ikke spilt inn "Skage`s secrets, return og the cook" uten det, men jeg syns ikke slitenborg hotell var verdt penga,romma så jo ut som noen slitne leiligheter i hvite russland fra 80 tallet... Jeg skal også kjøpe meg en sliten bygård og åpne "hotell"
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
Høres jo ut som det ble liv i dere
Skage - 17 år siden
Karma: 0
Tror ihvertfall Lars og camilla syns festen på hotell rommet var gøy, eller ihvertfall det jeg sa til han resepsjonisten når vi gikk inn,lars satt og lo av det til i går kveld!!;p
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Hehe, er det rart da.. hehe, var faen meg så jævlig vittig den kvelden der..
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
hehe....Skage du er den sprøeste personen jeg kjenner!hehe...på en god måte!Har ikke ledd så mye på mange år!
Jeg ler enda av det du sa til resepsjonisten!Han må ha trodd vi var skikkelig syke!
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Hehehe, resepsjonisten kom jo opp på rommet i halv fire tiden, ville sikkert være med han og.
George and the gangbang
Skage - 17 år siden
Karma: 0
Var jo jens han het, biker jens

Lars: trodd??jeg er jo syk
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Så var det jo James!Hvem var James Skage???Kom igjen nå fortell!!
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Hehehe, resepsjonisten kom jo opp på rommet i halv fire tiden, ville sikkert være med han og.
James and the gangbang
Skage - 17 år siden
Karma: 0
James var ikke tilstede, han var grisebanka av jens, men han skal være med på "return of the cook" hvor han skal prøve og konkurere mot kul fyr med 18cm...
Vi skal kjøre bil inn og ut av fuktige garasjer
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Jeg og Camilla kan filme
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
kanskje like greit jeg ikke kom tilbake
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Du gikk glipp av mye morro
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
Skjønner dette

Høres ut som et kveld med masse sjitsnakk, min type fest
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Synes de fleste her, bare så det er sagt sugde i basket ball....Så det blir skjerpings til neste år!
Carr - 17 år siden
Karma: 0
Skylder på hangoveren
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
hehe...Du er unnskyldt CarrSynes du klarte deg bra!
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Jeg bomma på begge
Skal treffe neste år
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Huhu, jeg traff på begge! DVS, jeg klarte å treffe selve kørja, men ikke snakk om at ballen gikk igjennom... Isj. Jaja hehe
Skage - 17 år siden
Karma: 0
jeg var da rimelig rå i basket
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Jepp, hehe, det er sant Skage.. Du er den fødte basketspilleren. hehe
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Vi ble mektig imponert SkageSkulle trodd dere hadde vært der flere timer før de andrehehe...
Loka - 17 år siden
Karma: 0
hehe..nei dæven og det var en knall kveld! Bare oss fire i senga (og alle de andre som ikke orka hele natta da! Dam og artig ja! Full som et fly når jeg gikk! Jeg er heeelt med som alltid jeg! Regner med det kommer noen psyko vinke bilder camilla satser på å se minst dominic og deg til helga da neon! Kommer camilla og hu andre blonde (ja jeg mente deg blondi) oxo? Jeg sugde i alt hvis det er noen trøst Trodde jeg prata fra levern jeg skage, men gudene vet hva du prater fra!! syk kæll ja!
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Jepp vi ses til helgen LokaDet blir bra!
Blondy - 17 år siden
Karma: 0
Huh? Hva skjer t helga?..
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Det vet du vel??Jeg kidnapper Dom med til OsloSkal handle litt og være på Topp 20 konserten på rådhusplassen!
Blondy - 17 år siden
Karma: 0
Åjaaa hehe.. aah, blonde meg! Jeg husker jo ikke på sånnt hihi.. Gutta på tur <3
Blondy - 17 år siden
Karma: 0
Loka: Må nok skuffe deg der ass hehe.. Jeg blir i kr.sand og styrer med Quart forberedelser i helga! Dere må kose dere på topp 20 Ta aaaaav! hihi
Loka - 17 år siden
Karma: 0
snufs..men jeg har neon og dom så da lever jeg nok ut helga wwweeehhheee!
Maythe - 17 år siden
Karma: 0
lars: hvor lenge skal dere være her a? hele hælja el?
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Vi skal være der til enten lørdag eller søndag Maythe
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
Er det ikke fredag topp 20 er da?
Crazywheel - 17 år siden
Karma: 0
Er på fredag kveld ja Så drar vi hjem på lørdag eller søndag
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Jo stemmer...hehe...Vi drar Fredag tidlig om morningen Domhehe...Meg som surrerNoen som vil hilse på oss på vei oppover får skrike ut...Eller dere hører oss sikkert
Maythe - 17 år siden
Karma: 0
kanskje dere kunne blitt med på fest i fredrikstad/sarpsborg te lørdag
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Jepp...Vi ser det ann litt....Jeg lever på festen fra sist helg en god stund til, så jeg føler ikke for å feste så mye..Men mulig vi stikker innom å hilser op
Skage - 17 år siden
Karma: 0
Lars: lever på festen?du drakk jo 2ml vodka bare da,også begynte du ikke før etter kl 1
Lutherkse misjonsamband over gata drakk jo mer
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
kjeft a!!hehe.....Jeg drakk på tom mage og jeg merket alkoholen!
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
så du overnatta på hotellet lars? hehe
Geeerne Ståle - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Bil: Calibra 2.0 8V 1991mod.
Sjåfør: Ståle Eriksen.
Passasjerer:
1: Tony Eriksen.
2: Kim Andrè Kristiansen.
3: Charlotte Engelhardt Olsen.
Sted: Skedsmokorset.
Oppholdes i: Hytte.
Ankomstdato: 15 eller 16 juni.
Annet: Er interesert i drag-race pga jeg står vakt for NDRG vært år
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
??? dette var jo for i fjor

http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=39476&;seed=20

tråden for i år.
Carr - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Stenger tråden for å unngå misforståelser..

Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!