Ressurser ▼
Forum :: Generelt :: Bil utstilling ..
DetBleIngenCalibra - 06.05.2007 01:44:43
Karma: 0
Bil utstilling - Vårmønstringen - Lagunen i Bergen

Søndag - 13. mai

Det blir en stor bil utstilling på lagunen

Håper mange kommer

Ett av høydepunktene i løpet av året

Svar:

6TeleFoN - 17 år siden
Karma: 0
håper på og ta turen..men det blir uten opelen

http://www.calibra.no/scrapbook.aspx?bildeid=7890 veit at dinna skal stå på utstilling
DetBleIngenCalibra - 17 år siden
Karma: 0
Må huske kameraet mitt då

håper på at mange calibra`er kommer

Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Første gang på maaaange år jeg ikke deltar, blir gatebil på Våler i stedet på meg.
Dere som skal, få ta masse bilder.
Selv synes jeg vårmønstringen ikke er så spes lengre, har jo sett de fleste bilene fra før av.
Hansa - 17 år siden
Karma: 0
er det samme hvert år....
Kalle - 17 år siden
Karma: 0
Kanskje jeg tar meg turen, har faktisk fri den dagen. Men så har jeg bursdag da..
Kai - 17 år siden
Karma: 0
får sjå om eg får ta meg en tur siden eg først er i bergen vist eg får fri fra kurse da... 5 ukers, 12 timers kurs
lacer - 17 år siden
Karma: 0
kommer hvis det er bra vær.
Alexsolaat - 17 år siden
Karma: 0
Tja, dersom ingen hetser steinsprutene på panseret mitt, kan det hende jeg også beveger meg utenfor døren denne dagen. Vi får se
Alexsolaat - 17 år siden
Karma: 0
Når på døgnet blir dette forresten?
holmen - 17 år siden
Karma: 0
jeg kommer nok eg og...
Alexsolaat - 17 år siden
Karma: 0
Klokken når?!?
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
www.mkib.com

Skal selv, kommer sikkert til å kjøre bilen min, men siden den er skrapa å ugly, så stiller jeg den ikke ut. Blir bare for de som har en spesiell bil i år, hørte jeg

Å til Camilla, vet aldrig når det kommer en ny calibra... Eks, ble 18 år i fjor, kjøpte meg calibra da. Så har hatt den 1 år nå, fra i dag faktisk. 11 mai

Det jeg mener er at det blir stadig nye folk som blir 18 år, får lappen å kjøper seg bil, enten calibra eller andre sorter. Styler, tuner osv. Så langt i fra sett alle Hehe. De fleste kan jeg være enig i, men ikke alle

Info:

Motorklubbene i Bergen (MKIB) inviterer til Vårmønstring 2007 på Lagunen Kjøpesenter søndag 13. mai kl. 1000-1500.

Treffet er åpent for "alle" kjøretøyer en ikke vanligvis ser på denne Parkeringsplassen. Det er ingen påmelding for deltagere, med unntak av klubber som stiller opp samlet. Kjøretøy som møter skal være av bra standard og vasket/rengjort. Siling/kontroll av kjøretøy kan påregnes.

Så, ser dere der da. Håper noen Calibra entusiaster kommer, å stiller ut bilen sin
Alexsolaat - 17 år siden
Karma: 0
Blæh, om de er så kresen gidder jeg ikke å komme.

Frie brukergrupper er et must, uavhengig av hva arrangørene mener og tror.
DetBleIngenCalibra - 17 år siden
Karma: 0
Noen av dagens herligheter



























nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Kan legge til denne, kom litt senere. Rundt 12 tiden tror jeg, står Cecilie bak på.

Så er du Cecilie medlem her?
Nice car






La til bilde av baken på den
DetBleIngenCalibra - 17 år siden
Karma: 0
nice så du den astraen som hadde blinkene neon? blå astra
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Ja så den hehe, litt stilig. Men liker ikke det at den har kuler i seg. Altså, ikke rent neon lys men flere lys, eks rød, men 20 lys i. Hmm, vet ikke hvordan jeg skal forklare det men, rent lys er best (min mening da)

Vet du om Cecilie er medlem her?

Denne sto utenfor, legger den og i calibra spotting tråden:


Håper det er greit den ligger her og...
lacer - 17 år siden
Karma: 0
dette er pocahontas sin.
Cilie - 17 år siden
Karma: 0
Er min bil det står Cecilie på Var dårlig med Calibra'er i år.. hørte det var en annen en meg, (det var den rosa som var bilde av her oppe)men den var kjørt før jeg kom...
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Hvordan finner jeg profiler her, utenom via forumet?

Hei Cecilie, fin bil du har Så deg når du kom, så gikk jeg en tur å så på bilen din etterpå

Ja var lite med Calibrae`r i år. Min var der, men langt i fra stand til utstilling.
Helt original jo, utenom noen riper på høyre side grunn av kræsj av forrige eier
Og fronten er totalt knust på høyre siden.
Forbanna rekkvert råkjører
+ at jeg fekk litt problem når jeg skulle kjøre ut fra parkeringshuset (oppe). Jævla radiatoren røk
Hele slangen falt av, så ble et lite badebasseng på toppen der oppe.
Sykt varmt i motoren, så hadde flaks jeg så det ganske så fort...
Ny radiator coming up

Men til neste år slår jeg til

Men bra noen stiller ut Syns han pocahontas kunne stilt ut sin og... Plass til den. Kan noen av de styggeste bilene kjøre inn å stille ut bilen sin, så kan nå søren meg han det og, siden han har den stylet
Cilie - 17 år siden
Karma: 0
nofear2: Lurer på om det var din bil jeg såg..? du kjørte derfra i 3-tiden.. rød bil men en hvit fram skjerm..?
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
lacer - 17 år siden
Karma: 0
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Stemmer det Cecilie La opp et bilde her:

http://img407.imageshack.us/img407/7563/opelcalibra10013fx7.jpg

Skulle kjøre før men som sagt så fikk jeg problem, hehe den tålte ikke råkjøringen til meg å en kompis, hehe.
Men kommer ikke til å gjøre noe med den før jeg får lappen. Så den hvite skjermen og stygge knuste fronten og stripene på siden blir nok der en stund. men ligner den cilie?

Ser det, takker for svar Aldri sett den bilen på osterøy før, selv om jeg har vert der en del, vet det er en nissan 240sx der, ugly vinge og svart lakket, stylet. Å en sykt stylet bmw tror jeg. Viss jeg husker rett.
Cilie - 17 år siden
Karma: 0
nofear2: Det var nok din bil jeg såg ja

Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!