Ressurser ▼
Forum :: Generelt :: Oppsumering av ..
NeonLars - 17.06.2007 18:23:22
Karma: 0
Oppsumering av treffet i Mandal!

Må bare takke alle for et kjempe gøy treff!!Var kjempe gøy,tiden gikk så sykt fort!
Var gøy å se dere gamle kjente igjen
Håper dere kom dere hjem trygt!
Takk til Ruben og John Richard for bra planleggingOg spes stor takk til Camilla som kunne lage Gatebil reportasje her i Mandal!!Det var stortHar en følelse av at Mandal får høye poeng summer herSå mye morro skal man lete lenge etterhehe....
Sitter her å smiler,må se om vi kan få laget et lite treff til løpet av sommerenJeg savner flere her allerede...Tilbake til hverdagen nå
Så må dere alle se å få lagt ut bildene dere tok!
Hilsen Neon

Svar:

Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Var kjempehyggelig å møte så mange fra calibraforumet. Bare hyggelige folk jo!
Crazywheel - 17 år siden
Karma: 0
Neon: Skjer med 12 smylier i ett innlegg?
Var et gøy treff! Men ble litt lei av å stå i parkeringshuset etterhvert. Mange koselige folk! Må dra i gang et enda bedre treff neste år!
Ros til Ruben og John Richard. God job
HFosse - 17 år siden
Karma: 0



Bare et par bilder Resten kommer senere, men klarte å knipse nesten 1600 bilder denne helga, så blir litt sortering
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Haha, er ikke rart det blir mange, sånn som dere holdt på! Men det bør nå ihvertfall være noen "keepers" der inne
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
SKEPTISK!!!

Torsdagen skrudde jeg på V6'en til 5 om natta.. ble ferdig og fornøyd. Stod opp kl 09:30 på fredagen å prøvet bilen litt. Der røyk dynamoen. Ble ikke noe godkjenning på meg den dagen iallefall..
Så endte det opp med at vi skulle ta dama sin bil.. Der måtte jeg fikse 2 bensin lekasjer, 2 lykter og powercapen. Skifta også felger på den. Vi ble fornøyde og begynte turen nedover. Da vi kom til mandal
begynte motoren å lage ulyder. Deretter knakk jo bolten til strammehjulet på registeret.. kanon fett!! Vi ble taua av Tomas (takk) inn til campingen
der vi møtte HFosse, Carr og 3 andre ukjente som LO TIL DE GREIN!
Lørdagen ble ganske så bra rebus løp og grilling, til tross regnet.. Søndagen så kjørte
Fosse og Carr ganske tidlig.. Vi ble jo stående igjen på campingen, alene... "Hva ska vi gjøre nå? Sitte her i hele evigheten?"
Heldigvis kom god gutten Ruben (L) til campingen for å rydde litt.. Vi ble med han hjem og der ble det servert pannekaker
Jeg og Janefox følte at vi måtte gjøre noe, så vi begynte straks å rydde etter festen på lørdag. Ble ganske rent og pent så vi satt oss ned
og så litt på tv og spiste pannekaker Vi fant ut at det gikk tog og Planting2000 kom til unsettning å kjørte oss til togstasjonen, der toget nettopp hadde gått...
Heldigvis kom det ett nytt tog om halvannen time..

Nå er vi endelig hjemme, med masse nye opplevelser

Jeg vil takke både Ruben og JR for ett fabelaktig treff. Synd med været men slikt skjer

EKSTRA STOR takk til Ruben som hjalp oss med transport osv. Takk for en deilig frokost

Til tross alt som gikk gale, må jeg si meg veldig fornøyd med denne helga Synd jeg ikke fikk vise frem bilen osv, men ble gøy after all..

Loka: Bilen din så veldig mye finere ut i virkeligheten enn på bildene! fin bil

Vil si takk til alle som møtte opp. Var kjekkt å treffe mange nye folk
Håper vi ses til neste år, eller før
HFosse - 17 år siden
Karma: 0
Trodde nå jeg satt i bilen til Thomas når vi "henta" deg. Mener å huske en lengre telefonsamtale med noe ubegripelige veibeskrivelser
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
hehehe sant nok retningsans er no dritt

uansett så ble det bra til slutt
Thalberg - 17 år siden
Karma: 0
likte det nederste bilde der
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Her er det et par bilder av noen "andre" Calibra'er fra treffet




Takk til Ruben og JR for et bra treff (skulle gjerne vært med på aktivitetsløpet)

Et av bildene som forhåpentligvis kommer i lokalavisa
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Tzeng, i følge rebusløpet var iallefall ikke du den eneste med elendig retningssans hehe, kjipt å møte på alle deltakerne kjørendes MOTSATT vei som oss.

Og Loka, angående bilen din, den var nå MYE finere i virkeligheten enn i bildene du har vist frem! Bilen så jo strøken ut, og stylingen var ikke gæli
Maythe - 17 år siden
Karma: 0
synes det var skikkelig artig på treffet jeg koselig hadde vært gøy om vi kunne fått til ett treff på østlandet ett sted også..
Loka - 17 år siden
Karma: 0
Heyhey!
Får bare si tusen takk for et knall treff! Riktignok blei det spolert litt av været men jr og ruben var virkelig kreative og gjorde det beste ut av situasjonen! Rebusløpet var virkelig knall artig!! Det var vilt kreativt! Veldig bra planlegging og gjennomføring av hele treffet! Synd at ikke alle som sa de skulle komme dukket opp men syns vi hadde det knall for det! Så de kan bare angre! Var artig å bli litt ordentlig kjent med nicka her inne og se at det faktisk er virkelige mennesker! Festen på lørdag var av de bedre hvor det var knall liv hos ruben (alltid mye lettere og komme inn på folka når hele gjengen er møkk fulle!) og fortsettelsen på hotelrommet hos skage! Må måte gjengen snart igjen!
Og thanks tzeng varmer alltid å høre sånt! Synd du ikke fikk med go bilen da, men det kommer et år til neste år!
Og enda vi kjørte som noen svin så klarte vi å tape rebusløpet...men kommer vel snart over det! snufs! Får leve på at jeg tok igjen turboen til skage da
Skage - 17 år siden
Karma: 0
Jeg syns det var artig jeg,synd vi kom litt sent ned på fredag. Været var det også synd med,vi hadde jo bestillt pent vær, hvem glemte å betale den regningen?

Ellers så var det et knall treff,festen på lørdag ble gøy, vi fikk tilogmed klager på hotellrommet

Og calibros bør drikke litt mindre, var mye lappskaus inne på dassen ja,haha!!
planting - 17 år siden
Karma: 0
jeg syns det var et toppers treff....
jeg fikk ikke vært med på så mye, for det var "min" helg til å ha guttungen min som er 2 år..
så det gikk litt tid til han, men klarte nå å snike meg ut litt likevel.
kjempe gøy å få hilst på en del av folket,

-jon-

John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Tusen takk til alle som dukket opp. Calibros imponerte med å møte opp igjen(!), og det en dag tidligere enn normalt og definitivt i form for fest, singstar og andre sprell!! Synes også det var dødskult at Ocean fra Fredrikstad stakk innom på sin vei til Oslo, Mandal ligger jo nesten på veien. Hyggelig å treffe deg

Jeg og Ruben (som helt klart skal ha mest av æren her!!!) setter utrolig pris på at dere likte dere på årets Sørlandstreff.

Oppfordrer alle påmeldte til å betale deltakeravgiften på 150,- men kommer ikke til å tvinge noen, så her får egen sammvittighet spille en rolle.

Kontonummer: 9713.60.82527 (John Richard Dahl)
Dette er en egen dedikert konto for Sørlandstreffet, og evt. overskudd brukes til å lage flere treff.
General - 17 år siden
Karma: 0
Så lite calibra-eiere som er med på sånnher oppe i nord :'(
Neste treff kjører jeg f*enmeg nedover !
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
Det er koselig å høre at de fleste har hatt et greit treff, selv om jeg føler det skal være lett å forbedre det til neste år! Satser da på bedre oppslutning og mye bedre vær.. Det hadde gjort alt så mye lettere.

Bilbiten ble litt vanskelig, hovedsaklig pga regnet. Ble til at vi sto inne i parkeringshuset for å holde oss tørre, noe som selvfølgelig blir kjedelig i lengden..

Vil iallefall takke alle som kom, var kjempekoselig. Ekstra takk til Glen og Jane som rakk å rydde hele stua på den tida jeg brukte å lage frokost. Synd vi ikke rakk opp til toget

Gleder meg til å se dere igjen til neste år. Hvis alle tar med seg en kamerat, så er vi dobbelt så mange

Ellers er alle hjertelig velkommen innom hos meg hvis dere er forbi!
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
JR: Jeg satte inn 200 før helga på din konto, tror bare jeg satte det inn på ditt kontonr som jeg har lagra i nettbanken, du får sjekke hvor de havna hen

Ellers så var det ikke så mye jeg fikk med meg av treffet, hadde fullbooket helg, men var artig nok det jeg fikk med meg
Var litt dårlig oppmøte på stripa, mendei fikk ihvertfall brannalarmen til å gå og stengt inne skylinen
Noen som vet hvordan det gikk med de som ble stengt inne?
Håper ikke jeg får noen sinnatelefoner de neste dagene, men prøveskiltene stod heldigvis ikke på meg

Edit: BTW: WE WANT PICTURES!!!!
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Hørte rykter om at alle i Skyline'en ble fratatt førerkortet...
...rykter som sagt.
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
Eieren/føreren? Hadde vel ikke førerkort i utgangspunktet
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Hva ble resultatet på rebusløpet egentlig? Var ei som blei litt dårlig av dette løpet, som igjen da ville hjem, så jeg fikk ikke med meg resultatet.
Blondy - 17 år siden
Karma: 0
Jeg forelsket meg i kattungene til Ruben!! Ååååh, de var ufattelig nusselige <3 *smelt*

Og så må jeg jo bare si at jeg koste meg masse i helga, selv om jeg så absolutt ikke har noen interesse i biler hehe.. Var jo mange koselige folk Og så har jeg jo aldri vært på no biltreff før, så d var jo gøy å få opplevd det oxo

Hilsen Martha
HFosse - 17 år siden
Karma: 0
Tomas: Vi vant Jeg, Carr, CableGuy og Janefox
Har dermed fått dokumentert at jeg kjører som er svin
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Noen som har 1. håndskjennskap til disse gutta?
Hahahaha!!!

http://www.fvn.no/nyheter/article486536.ece
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Jeg sier det, jeg skulle ikke ha flytta bilen gitt...
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Er det de frekke "engelskmennene" som kom opp på campen?
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Regner med de er fra samme "liga" ja
Carr - 17 år siden
Karma: 0
Tjohei!

Kult å se både nye og gamle fjes igjen! Takk til JR& Ruben for fantastisk innsats på alle fronter, dere er utrolige

Vi orket ikke kjøre lengre enn HELT nødvendig på søndagen, og fikk dermed ikke hentet restene av premien.. får komme tilbake til den ved anledning, hvis ikke Ruben spiser den opp imens

Bildene mine er lagt ut i galleriet. Hvis noen flere har bilder, må dere gjerne maile dem hit.
Carr - 17 år siden
Karma: 0
Lindesnes avis er forresten kjappe.. artikkelen deres (med bilder) ligger allerede ute på http://www.l-a.no/artikkel.asp?Artid=155698 - men det koster 12 kroner å lese artikkelen
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
du har ikke et brukernavn og passord vi kan bruke for å titte på det eller? hehe
planting - 17 år siden
Karma: 0
ta et printscreen da..
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Carr, jeg finner ikke bildene dine i galleriet. Sikker på at det ikke har skjedd en liten glipp?
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Glemte jeg å fortelle i historien min at jeg klarte å låse nøkklene inn i bilen rett før vi skulle reise? ingen reservenøkkel heller vettu...
kom oss av gåre da
Blondy - 17 år siden
Karma: 0
Tomas: Bildene er i galleriet de! Du må bare lese litt nedover på den lista.. Jeg fant de i hvertfall
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Jepp, fant de nå, jeg leita etter "Mandalstreff" eller noe slikt jeg, men lå jo under kristiansandtreff.
Blondy - 17 år siden
Karma: 0
Goodie
whitepeach - 17 år siden
Karma: 0
jeg har restene av premien liggenes her.. er noe snop greier
Loka - 17 år siden
Karma: 0
De engelskmennene der ja! De var jo bare heilt utrolege!
Hfosse: 60 kmt som maks fart er ikke å kjøre som et svin
Calibros - 17 år siden
Karma: 0
Skage: må bare beklage det der..ble litt vel mye på meg den kvelden;p jeg hadde det vertfall helt knall denne helga(det jeg husker vertfall;p) og stiller også neste år=) med samme bil forhåpentligvis;p
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Du var flink til å synge sing star hvertfallhehe..Det hadde du gjort før!!
Skage - 17 år siden
Karma: 0
calibros: det gjør ingen verdens ting så jævlig mye det slitne hotell rommet kosta,så skulle det bare mangle av vi kan herje det litt
Calibros - 17 år siden
Karma: 0
Neonlars: ja jeg ruuler i singstar hehe;p
Skage: ja er det noe jeg kan så er det å herje;p ødela en stol på hytta vår på campingen..får sikkert høre fra dem snart når dem finner det ut
Crazywheel - 17 år siden
Karma: 0
Savner noen flere bilder fra treffet. Håper og gleder meg til/hvis du Camilla legger ut noen bilder etterhvert Tror nok du fikk tatt mange bra bilder av bil og folk Spent på å se bildene du tok av lille go carten min Håper virkelig det kommer et Camilla-cam galleri etterhvert *sesøttpå* hehe
Ocean - 17 år siden
Karma: 0
Ville bare ta med et bilde fra Mandal i en av bilene, som jeg synes var litt spesielt:



Synes dette var skikkelig digg

Ellers hyggelig å hilse på noen av de som var der, jeg kommer sterkere tilbake, neste år med "ny" bil. hehe
Maythe - 17 år siden
Karma: 0
har lagt inn noen stusselige bilder på hjemmesia mi, om noen vil se..
www.berusa.piczo.com
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Kom en "nyhet" i avisa i dag
"Burnout i parkeringshuset"

http://www.lindesnes-avis.no/artikkel.asp?Artid=156859

Når de skriver det slik som dette, virker det nesten som om det var de som deltok på treffet som utførte burnout'ene
Viddi - 17 år siden
Karma: 0
haha jævlig bra
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
skader? der ble store skader etter det stunte ja. lit gummi som lå igjen bare.....?
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
+ brannalarm og alle de dørene gikk igjen. Store skader det da, koster en del for falsk alarm.
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
kostnader ja. men skader er jo noe annet.
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
skadene var jo dekk merkene..men det forsvinner jo..kan legge ut et par bra bilder i scrapbookenvent å sehehe..
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Hehehe....Synes det er litt rart at Lindesnes Avis drar opp saken nesten en mnd etter hendelsen.....
Men morro er det uansett...Noen her inne som ble stengt inne i parkeringshuset?? Lars??
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
Jeg var heldigvis ute akkurat daSå jeg slapp unnaVar sjåfør frem og tilbake forbi park huset med skage og hele gjengen som skulle til Ruben
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Sjekk linken

http://nettv-tvs.aftenposten.no/player/?id=2934

Ikke bra dette her
Var visst en hvit BMW og en sølvgrå Skyline som var synderne...
Velkommen til Mandal, byen der de minste tingene som regel blir de mest dramatiske...


Jodda - 17 år siden
Karma: 0
hehe, makan, på tv og allting. Jaja, ingen calibraer da ihvertfall.. Sikkert fordi calibra.no-medlemmene er så snille.. eller er det pga vi ikke har rwd?
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
er vel kanskje noe av grunnen det ja
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
eller kanskje siden calibra.no-gjengen var temmelig fulle når dette fant sted
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Hahahah!
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Jeg var da ikke full?!?! eller, jo ganske kult var det iallefall Stiller sterkere neste år med egen bil (håper vi)..
JR: du skal få betaling, har ikke glemt deg
Timmy - 17 år siden
Karma: 0
Jeg var der med RWD, men hadde heldigvis parkert rett utenfor den porten som gikk ned, så kunne bare valse ut og kjøre langt vekk derifra
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
tzeng: Flott da blir Ruben glad, han sitter nemlig med underskuddet alene, eheh.

Kontonummer: 9713.60.82527 (John Richard Dahl)
Dette er en egen dedikert konto for Sørlandstreffet, og evt. overskudd brukes til å lage flere treff.
Maythe - 17 år siden
Karma: 0
da har jeg overført penger til deg, hadde glemt det helt jeg... men nå er det ihvertfall gjort
Crazywheel - 17 år siden
Karma: 0
Camilla: Har gatebilbladet med reportasjen om treffet kommet og når legger du ut litt bilder fra treffet??
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Hey, treff reportasjen i Gatebil Mag, er lagt litt til sides inn til videre, da vi venter til rettsaken er over etter ønske fra flere som var til stede i parkeringshuset. Satser på vi kan trykke saken i løpet av høsten.
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
hehe.. stakars småjævler..
TheEdge! - 17 år siden
Karma: 0
Rettsak?
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
hehe, det var noen idioter som burna inne i parkeringshuset der etter at calibratreffet hadde vært, som igjen gjorde at brannalarmen gikk og bilene ble låst inne(branndører). Slikt liker ikke politiet vet du
TheEdge! - 17 år siden
Karma: 0
Haha der dreit de seg ut

Ser ut som et fint treff, skulle prøvd og vært med en gang mens det enda er calibra'er og se etter veiene
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
kan bli dyrt å ha det morsomt i p-hus ja
Sierdudet - 17 år siden
Karma: 0
den hvite calibran var rå =D
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Mener du den grå (Ruben sin) ?
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Til info så kommer Stripa reportasjen i Gatebil ut 8okt.
planting - 17 år siden
Karma: 0
nå har bladet kommet ut...

med et lite bilde av min bil... hehe..
NeonLars - 17 år siden
Karma: 0
var kjempe fine bilder...camilla, du må få sendt meg resten om du gidder
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
var flotte bilder ja. synd jeg ikke var med på treffet, så bra ut
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
synes det var dårlig at bildet av meg var ute av fokus da

Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!