Ressurser ▼
Forum :: Off topic :: Sørlandstreffet..
NeonLars - 18.02.2008 19:45:12
Karma: 0
Sørlandstreffet 2008:)

Hva mener dere?Er vi klare for et nytt treff til våren?Nærmer seg jo nå fort så burde kanskje begynne å planlegge det
Snakket litt med Ruben om det ,og i stedet for at vi må bli enige om en dato her så er det kanskje like greit at vi bare setter en dato og lar det bli den!?
Ruben kom med et forslag om å ha det hos han i år...Så da slipper vi å bli splittet hele gjengen.

Innspill her er fint

Svar:

opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Jeg er klar for treff til våren!! Sørlandet er bare digg! bare sleng opp en dato og sted så jeg og sikkert mange andre kan begynne å planlegge!
Masterchief - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Skal det være til våren i år?
Ikke det at det er noe galt i det, bare lurte;p
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
våren/sommer....
Slutten av mai eller begynnelsen av Juni.
Hva med 13-15 juni?
Da er det forhåpentligvis fint vær i Mandal i følge Siri Kalvik(hadde en liten prat med henne i stad for å bestille sol til treffet
Ruben:Hvordan passer det for deg?

Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
tror ikke bilen er ferdig før til sommeren. og lappen til da håper eg hehe...
Så håper sommeren kunne gjerne tenkt meg å dra på calibra treff jahm..
opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Det der er jo bare perfekt da kan jeg jo feire bursdagen min der også !! hehe!
Hobbymekker - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
synd det ikke hadde vært en måned senere.. da hadde jeg hatt lappen også kunne jeg tatt meg en tur med vectra'n selv om det ikke er noen calibra ;P
RAVEN_NQR - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Skal du på treffet Dj_Devil så vil jeg sitte på Hvis du ikke har lappen så kan jeg kjøre !!! hehe
nofear2 - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Hadde fristet Spes viss alle kommer med calibra, men MÅ jobbe. Må tene så mye penger som mulig skal eg få gjort no på bilen.

Men, noen fra bergen som tar turen?
Naz - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
treff i trondheim\midtnorge hadde jo passa fint. så slipper man å kjøre så jææævli langt her ifra nord:S
TheEdge! - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Treff i Mo I Rana under sommertreff/ACR burde ha funket, joina Naz jeg da i såfall
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
RAVEN_NQR ..
Beklager. Men eg har alerede en dedikert sjofør om eg ikke har lappen til sommeren
En kamerat som har sakt seg villig til å være sjofør til div treff
RAVEN_NQR - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
I see...bare si i fra hvis det skjer forandringer da
NeonChris - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
bitelitt of-topic, men det med acr hørtes jo fint ut, regner med at de aller fleste skal på acr? og jeg har værtfall jævli lyst å se noen av calibrane her inne
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
nettopp gjort avtale med jobben eg nå.
At eg skriver at eg har 2 uker ferie. Men tar 1 uke sammenhengende.
Sånt at eg kan ta 1 dag her å en dag der tilsammens 1 uke iløpet av sommeren..
Så da blir det nokk bil treff på meg
Så håper vi på å få bilen ferdig til disse store treffene
Aasland - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Sett dato NÅ og la den bli. Om folk vil være med, så har de mulighet til å ta seg fri osv mange måneder på forhånd. Da er det ikke en unnskylding
å holde seg hjemme. Vil bare minne dere alle på at det er Metallica konsert i Bergen 16 Juli, så prøv å velg noe som er noen dager ifra.

13-15 Juni høres helt greit ut MEN jeg vil gjerne se hobbymekkeren sin bil så kansje 18 - 20 juli?

Dette blir vel ett calibra.no treff, ett sosialt samvær slik som sist.
Dvs du trenger IKKE ha calibra for å komme på treffet.

Også, så lurer jeg på om jeg skal få med calibraen ned? *gruble*
planting - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
naz:
treff i trondheim\midtnorge hadde jo passa fint. så slipper man å kjøre så jææævli langt her ifra nord:S

er jo litt teit å ta sørlands treffet oppe i nord

jeg er game på treff skal få bilen klar til da
Olejan - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
jeg er i kanada fra 1. juli og blir der 3-4 uker så helst ikke sett av en dato i juli... 13-15 juni krasjer kanskje med eksamen da det er mange som har eksamen rundt de datoene der... trur kanskje 6-8 eller 27-29 juni hadde passet bra for meg iallefall
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Alle kan komme uansett hvilken bil dem kjører....De fleste oldtimerene her nå har jo ikke cali lengre....Vi setter det til den helgen da 13-15 juni..
Så får dere litt tid nå til å få fri de dagene.
Det passer aldri uansett for noen så må bare velge her og ikke la det bli som tidligere....
De fleste her jobber vel,eksamens forbredelser klarer man alltid å komme seg unna et par dagerDet har man godt av
MaRiO- - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
eg komme

elle kommer ivertfall innom ein tur.. må se domenic sin bil
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
i wil do my best
hvordan blir det med søvn?
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Det blir bra med søvn....Skal høre litt med Ruben om det til helgen..
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
jo men eg tenkte på om det er en hytte mange deler, mulighet for telt, leige egen hytte eller leige oss ett hotell rom?
///Calibra/// - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Sov i bilen da! God plass å sove i en Calibra om du ikke er for stor. Jeg våknet godt utkvilt i baksete på GSI'en min på sist treff!
opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
er datoen satt da til 13-15 Juni ? da må alle huske å legge av de dagenen da! endelig har jeg calibra på treff jeg også ! ska bli digg !!
Bambo - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Bare ser på datoen dere snakker om å ha treff.
13-15 Juni..
Tenkte bare nevne att OMC har landstreff i Valdres samme helg.
Er det ikke litt dumt legge det så det kræsjer med ett anna Opel treff?
opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
ja det var ganske dumt da! hmm...
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
///Calibra///
eg er 2m over bakken
i rest my case
Carr - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Jeg stiller, men siden calibraen står uten skilt blir det med MG'en. Midten av juni høres kurant ut, men er enig i at det ikke bør kollidere med andre biltreff!
Haug Racing - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Ta det en helg det ikke er go-cart løp a så kanskje jeg lufter turboen litt hehe
Men om det ikke blir banekjøring, så håper jeg på mye fyll og fanteri i stede.
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Pokkers omc,dem kan sikkert endre dato...hehe..neida,hvis det krasjer som dere sier må vi se å finne en annen dato
Hva med 27-29 juni..
Ikke noen treff da som dere vet om?
planting - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
vi hadde treffet i slutten av juni ifjor, så vil jo virke fornuftig å ha det rundt samme dato i år...
helga etter det igjen er det vel omc rudskogen? 4-7 juli?

Skage - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
27 juni skal jeg til magaluf....ta det helga før da har lyst til å kommevar artig i fjor!!
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Jeg jobber helgen før men kan sikkert ordne meg fri...Så da får vi se å ta det helgen før..20-22 juni
Er det ok for resten??Ser dere hva jeg mener når jeg sier at vi bare bør ta en dato??er jo ikke mulighet for at sikkert alle kan komme på de ulike datoene men nå tar vi den 20-22 juni.
Så håper jeg de fleste er med på det
Hold av datoen
Haug Racing - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Bah, NM den helga...
Aasland - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Jeg kommer nok uansett, så lenge det ikke krasjer med metallica konserten.

Regner meg at jeg tar med calibraen nedover, dog uten lakk på en god del deler og sikkert med 8v vi får se om jeg orker å skru
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Hehe....vi setter det til den helgen nå..har bytta 3 helger nå så vi får bare innse at det ikke går for alle dessverre
Nå har de fleste her tid til å få ordnet fri
opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Jeg er med
Olejan - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hvis det blir 20-22 juni er jeg med
Masterchief - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Im in
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
goodieendelig noen som kan..hehe
Masterchief - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Så planen er at det skal være oppe på Berge hos Ruben?
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Vet ikke...Du må jo bestemme selv hvor du vil være..men dem som bor i mandal trenger jo ikke ta opp plassene hos Ruben slik at dem som kommer litt langveis fra ikke får dem..
Men snakket med ruben og vi kom frem til at det beste hadde vært å satt opp grill osv hos han,slipper å ta hensyn til tyskere på camping plasser osv.
Masterchief - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Ja, det forstår jeg.. var det med grilling osv jeg mente
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
jepp...han har stor plass i hagen så det blir kanskje det beste...men vi får prate om det til helgen.
Skage - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
også slipper man kanskje snyltete engelskmenn
Jeg kommer den helgen jeg,såvidt jeg kan se,så har jeg ingen planer da!Har ikke noe calibra da men kan fint hende jeg har innen den tid!!Ellers kommer jeg i cossi eller bmw cabben!!
opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
jeg kommer nedover vettu ska prøve å ta med meg kompisen min som har boble som han har pussa opp selv hehe! får nok med meg han og noen flere herfra Hønefoss!!! sol, grilling og bil ! digg!
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
for meg er det litt usikkert. fordi det er en stor mulighet at eg skal være hos foreldrene til madamen en uke rundt juni juli.
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Dj Devil.et må du da få ordnet
Kan jo besøke foreldrene til madamen alle andre helger i året
Kult skage
Ta med så mange dere kan.
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hehe.. di bor i tromsø å eg å madamen i rogaland haugesund så å ta det bare en annen helg blir vansklig.
Spørs katid foreldrene hennes har ferie. Så må sammkjøre dette.
Men eg skal gjøre mitt beste
Forhåpentligvis så er det senest juni eg har bil lappen selv også.
Det spørs hvor lang tid det vil ta å betale ned billappen. har ca 10k igjen av bil lappen :S '

Eg vil fylle mobilen med masse bil bilder
Carr - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
For svarte da, 20-22. juni er jeg på island! Eneste helgen som ikke går..
Aasland - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Nei bytt helg! sett opp en vote med en del helger! den som har flest stemmer vinner! Sett opp ny tråd elns til stemmer....
Liverpool! - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Er det lugnt om haldengutta tar en tur? nå har jo de fleste ikke calibra lenger, men vi er like calibrafrelste er det på sørlandet?
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Vi feirer ikke uten deg CARRså vi finner en helg...Noen som vil skrive ned de helgene som er foreslått så tar vi avstemning på deT
Olejan - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
dere fra halden... lyst til å kjøre sammen? bor i sarpsborg så kunne vært kjekt om folka rundt her i området samlet seg et sted å kjørte kollonne nedover
Liverpool! - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Det var en knallgod ide hvis alle får ferie så blir vi vel 3-4 som drar Funnet ut hvilken helg det blir eller? Ps. Comet-Sparta på Søndag!
Camilla Bertone Turbo - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Kanskje jeg skal ta med meg Astraen på tur... er jo tradisjon for meg å dra til sørlandet hvert år, selv om jeg ikke har Calibra lengre.. hehe
planting - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
ja, du må ta med astraen og komme
rosti - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Jeg er med uanz helg =) men blir det noe avstemning? Og hva skjer egentlig på det treffet ? Har aldri vert på calibra treff før...har bare hørt mye positivt =) Hadde vert kjekt å vite hva som venter meg =)
Blondy - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Jeg kommer sikkert innom å hilser på i min lækkre bil som da skal være rosa høhøhø... Selv om det ikke akkurat er en calibra da.. Eller en opel i det heile tatt men.. hihi..

Håper bare ikke det regner like mye som i fjord under treffet
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
enig med rosti ...
hva er det som egentlig skjer under treffe.
Å som nemt før. hvordan blir det med soving? (ja en må jo faktisk sove også
Masterchief - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Her kan dere lese litt om hva vi gjorde på fjorårets treff:
http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=36804

Kanskje det blir noe lignende i år?
Carr - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 4
AVSTEMNING:

For å finne ut hvilke helger som passer folk best, har jeg satt opp denne siden: http://www.calibra.no/treff2008.aspx

Gå dit, og kryss av alle helger du er ledig. Slik får arrangørene et bedre utgangspunkt for avgjørelsen
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
takk Carr...Det var bra
+ poeng
Aasland - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Jeg sitter her å lurer så fælt på om jeg skal få igang calibraen til treffet. Jeg har sykt lyst, men vet ikke om jeg får det i boks, eller om det er noe vits
å sette sammen bilen til kun denne helga.. Hjelp meg å bestemme gutter. Jeg må begynne å skru med en gang for å få den isammen til juni/juli

Er det noe av interesse eller kan jeg bare møte i sirævvaen?

Uansett, utrloig bra at du setter opp vote Carr + til deg!

Også pluss til NeonLars for å mekke sammen dette treffet. Selfølgelig får Ruben og andre innvolverte også + fra meg.

Jeg tror jeg snakker for alle intresserte at vi setter stor pris på at dere setter sammen ett slikt treff.

Liten beskjed til de som vil være med: Melder dere dere på så møter dere opp! Med mindre noe viktig pludselig dukker opp så er du jo unnskyldt..

Er litt trøtt i drua nå, rettskriving osv kommer!
opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
noe veldig fine poeng fra Asland der! hadde vert kult om du kunne gjort klar calibraen da men det viktigste er at du og alle andre møter opp for å gjøre dette til ett kjempe treff jo fler jo bedre!!

takk til alle dere som legger inn så mye tid på å samle alle til det treffet her!!
vegardaka - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
langt til sørlandet, hva med trysil?
Haug Racing - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hehe, vi får arrangere ett her på østlandet til høsten vi...
Mgbertha - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Noen fra Skien/porsgrunnsområdet som tenker seg på treff eller? Vært kult å reise samla....
Carr - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Hvis du trenger en grunn for å skru ferdig calibraen, så må det jo være årets eneste rene calibratreff!
Og som du sier, folkens, ikke vote hvis ikke dere er sikre på å komme!
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Er greit å begynne planleggingen litt tidlig..så folk får notert det ned...De fleste har jo planer utover våren/sommeren...
Skal vi ha en frist da på 1 eller 2 uker før vi setter datoen?
Skal jeg holde av Mandal Parkeringshus forresten??hehe...
Camillau får kanskje tatt noen bilder som kan havne i gatebil bladet?(*friste folk til å ta turen ned*)
vegardaka - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Sensurert: Denne tråden er om Sørlandstreffet..Lag egen tråd om treff på Østlandet..
opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hadde vert fett å hatt med parkerings plassen og gatebil! jeg er med uansett om det blir noe av det eller ikke tar ca 6 timer for meg å kjøre med stopp, men det er det verdt!!
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hyggelig å høreHar bare gode minner og positive ting å si om de tidligere treffene..Er blitt en fin tradisjon
så håper folk vil ta turen uansett hvor dem bor
opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
ja det virker skikkelig koselig får jeg endelig møtt noen folk fra forumet her ! nyte sommern og fine biler! skal bli konge!
vegardaka - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
noen fra hedmark jeg kan haike med elleR???+
opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hvorfor ikke bare kjøre selv og ta med en kamerat ell 2 og spleis bensin utgiftene ?
Liverpool! - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Noen flere fra Østfold som skal? Vet at Olejan var interessert i å slå følge nedover, vi får representere Østfold sterkt Tror jeg skal klare å få fri fra jobb uansett hvilken helg det blir. btw er det lov å komme i Honda? Jeg har ikke Calibraen lenger se, men er fortsatt godbilen
Hobbymekker - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
jeg kommer med vectra'n om det blir helga 12-13 juli
3.0.24v - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
kan jo legge til at d er et vw boble/audi treff også på sjøsanden 31 mai til 1 Juni arrangert av agder vw klubb. http://www.agdervwklubb.com/ ..hadde jo vært moro om dere la treffet samtidig med d..da blir d jo biler for enhver smak nesten

http://www.sjosanden-feriesenter.no/index.php?pid=6&;lang=no
her er alt dere evt vil vite om campingen..er vel også mulighet til å kanskje få leid et diskotek også som ligger i leiren siden de ikke har åpent på den tiden av året
MaRiO- - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
er ikke vwaudi klubben veldige sære å rare folk ?? hørt mye rart om di
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
omg? di er vell som alle andre?
hehe...
opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
tenkte jeg også det hadde vert stilig om vi kunne klart å arrangere det, han ene kompisen min som ska verra med på calibra treffet med meg ska kjøre vw boble! =)
3.0.24v - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
MaRiO- - 26.02.2008 16:10
er ikke vwaudi klubben veldige sære å rare folk ?? hørt mye rart om di.

vet ikke helt jeg di virket veldig så normale å greie på treffet ifjor
eneste forskjeller vel de liker vw å du opel..
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
ergo ingen forskjell siden felles interessen er bil
rosti - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Mange fra Vestlandet som skal ? Hadde vert bra om vi ble en hel gjeng med biler som kjørte samlet opp =) Bare en tanke
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hvor fra vestlande er du da?eg er fra haugesund.. fant ut at det går båt her fra til egersund.. Så slepper MYE kjøring
rosti - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Bor i Sandnes...Litt utenfor Stavanger mot egersund...Tenkte alle kunne møtes en plass som alle vet hvor er elns..f.eks Kvadrat...Går det båt fra Haugesund til Egersund ? Hvilken båt er det ?
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
http://www.reiseinfo.no/ntr/ruter/t/31-249.htm
Må kjekke dette nermere da.. Men tror det er en ferje som man kan ha bil i.
rosti - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Dette er Fjordline si ferje. Den går ikke lenger...Men du kan jo sjekke det opp...er ikke 100% sikker..
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hmmmmm.. såpass.. hehe.. man lærer sålenge man lever. er det ikke det man sier? XD
Carr - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Ser for meg at jeg, aasland, hfosse, og sikkert flere kjører fra Sandnes. Vi får koordinere oss når det nærmer seg
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
prøve få til at eg møter dere i sandnes en plass da.. det hadde vert noe.
rosti - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Okay =)
Olejan - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Bare husk på at gatebil våler er 23-25 mai, mantorp 27-29 juni og rudskogen er 11-13 juli da... litt dumt å legge treffet til en av de helgene syns jeg...
Haug Racing - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
OMC Rudskogen 5.juli
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Gatebil treffet 11-13 juli...Den helgen nekter jeg å være i Mandal..hehe...
planting - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
tenkte å lage en liten oversikt hva som skjer når,
som har blitt nevnt her i tråden....

23-25mai - gatebil våler
30-01juni - vw/audi klubb i mandal
06-08juni
13-15juni - omc valdres
20-22juni - carr bortreist
27-29juni
04-06juli - omc rudskogen
11-13juli- gatebil rudskogen
18-20juli
25-27juli

ser for meg at 27-29juni skulle være ledig...
Aasland - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Synes 27-29 juni passer bra jeg
rosti - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
enig
opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
enig her også!
Masterchief - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Jeg er enig
Olejan - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
27-29 juni er det jo gatebil mantorp da...
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
men det er ikke såååå viktig..så enig med jon her.
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
haha.. ta det om vinteren hvor vi kan være sikker på at det ikke er midt i gatebil sesongen? XD *ler*
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
bare fortsett å stemme....Trenger å få det klart nå...Var sykt vanskelig det skulle være i år da.....hehe....
rosti - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hehe....veldig mye uenigheter her....Mitt forslag er at en moderator her bare bestemmer en dato og så blir det sånn...
codegen - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
NeonLars; legg den stemme saken i første innlegget da, gidder ikke og lete hele veien her
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Den ligger på forsiden.er jo et trykk.
Aasland - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Når blir det halv årsavgift? juni eller juli? gidder ikke registrere bilen å betale full årsavgift bare for dette treffet..
planting - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
1juli..
Aasland - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Om det blir siste helga i juni så håper jeg at de ikke er så pirkne
MaRiO- - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Aasland.. du må nok vente til 1juli... Men du kan jo ta prøveskilt for helga ?
Geeerne Ståle - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Bil: Calibra 2.0 8V 1991mod.
Sjåfør: Ståle Eriksen.
Passasjerer:
1: Tony Eriksen.
2: Kim Andrè Kristiansen.
3: Charlotte Engelhardt Olsen.
Sted: Skedsmokorset.
Oppholdes i: Hytte.
Ankomstdato: 15 eller 16 juni.
Annet: Er interesert i drag-race pga jeg står vakt for NDRG vært år
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
100% dato er ikke bestemt enda
rosti - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Litt dårlig respons på å klikke på hvilken helg folk kan møte på treffet =(
opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
ja! ALLE må våkne her!! må ha med flere folk vettu!!!! WAKE up people!!
Hobbymekker - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
legg inn avstemninga i første innlegg så blir den lettere å se!! og skriv avstemning i trådnavnet så blir det kanskje bedre respons
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Ja det her var dårlig...Må dere se å melde dere på listen over hvilke helger som passer best for dere...
Trenger å begynne å planlegge et slikt treff skal det bli noe bra som tidligere..
Ruben - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
duverden, har jo skjedd litt her.. nytter ikke å få folk til å bli enige om en helg, lars.. jeg og du setter bare en helg, er tross alt vi som steller i stand treffet. når folk vet 4 måneder på forhånd at de skal noe en helg, så klarer de å ikke booke andre ting samme helga.. Vi kjører treffet hjemme hos meg, har sånn tålig grei plass til å sette bilene på, og hvis folk tar med madrasser og soveposer, så er det god plass rundt i huset og på låven.. Hvis folk vil slå opp telt i hagen må de gjerne det også.. Dette blir i år som i fjor først og fremst en sosial event, og vi legger vel opp helga med noenlunde samme program som i fjor, dvs bare sosialt på fredags kveld uten noe spesielt program.. kanskje en tur gjennom byen eller noe.. lørdag slenger jeg sammen et rebusløp ala i fjor hvis det er stemning for det? ellers blir det utstilling, rånetur til byen, på brygga hvis det er fint vær, eller i parkeringshuset hvis det regner Ellers kjører vi grillings i hagen hos meg, og full fest på kvelden! søndag har folk en tendens til å dra på forskjellige tidspunkter grunnet forskjellig kjørelengde hjem, så vi legger vel ikke opp noe særlig program da heller.. mulig jeg må mekke frokost til alle i år, og ikke bare til glen og jane?
Olejan - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
det høres veldig bra ut ruben
NeonLars - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Støtter den ja men vi får nesten respektere helgen Carr skal vekk..Er tross alt han som står bak dette....Så fint om han kan komme..

Vi får sette oss ned en dag og finne en dato sammen
opelftw - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Nonlars, Carr og Ruben sett dere ned, finn en dato også blir det den dere setter opp! så får vi bare bøye oss etter det!
Dj_Devil - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
agree
rosti - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Helt enig =) Høres bra ut det du sier Ruben =) Gleder meg
rosti - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Må bare ikke krasje med de andre store treffene som f.eks Gatebil....
Carr - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Ikke stress for min del, jeg kommer jo ikke engang kjørende i calibraen uansett Ta den helga som passer for flertallet
3.0.24v - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
legg det sammen med det andre treffet i mandal så blir d jo litt av alle slags biler
rosti - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
hvor mange møtte opp i fjor på treffet ?
Dj_Devil - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
enig med 3.0.24v eg.
desto flere desto bedre.
rosti - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
må vel snart slå fast en dato sånn at folk kan planlegge ferie osv...Ikke like lett for alle å få fri fra jobb...
NeonLars - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
13-15 juni
da er treffet
Scorpion1984 - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
( dårlig dato
Masterchief - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Og vi forventer en ordentlig sørlandssommer med masse sol
NeonLars - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Jeg har bestillt sol og 25 grader
opelftw - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
hehe da bestiller jeg gjerne en tur i bilen din hvis det er mulig ? den er så smooooth
rosti - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
burde kansje endre datoen i kalenderen og da =) hvor mange møtte opp i fjor?
NeonLars - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Datoen er fastsatt!
Vi kan byttlåne bil Danilehehe...
neida..Kan sikkert ta en tur ja..
opelftw - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
ja samma for meg er kjempe fornøyd bare jeg får sitte på

ska sitte på (kanskje) få kjøre en Shelby gt 500! den som var med i "gone in 60 seconds" filmen Den som var Elenor, liksom hoved bilen da!

guuuud jeg gleder meg hehe!

NeonLars - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
den som Custom Cars holder på med?
Ja det blir veldig gøy med treff igjen
opelftw - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
vettkje det er venn av familien som har kjøpt den! den er på vei! ble brukt rundt 15 av den bilen til filmen og det var 4 som overlevde eller noe så han har da kjøpt en av de bilene da!! han har en del andre altfor fine biler da! godt noen som har det hehe!!

gleder meg som en drittunge til treffet ! blir konge

Hvem dato er det som det ble a?
NeonLars - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
13-15 juni
opelftw - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
det blei det ja sku vert fra 12 - 15 ! hehe! hadde jeg rekki å feira bursda'n på treffet!

jeje! får gjøre det uansett er bare 1 dag forskjell!! hehe
Dj_Devil - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
vi får feste extra for på etterskudd for dagen din da
opelftw - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
hehe, ja det sier jeg ikke neitakk til !! må si jeg gleder meg litt ekstra nå!

Har faen ikke møtt en uhyggelig fyr her!! flott sie ass
Skage - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Jeg kommer med en turbo bil av noe slag,cossie eller calibra, har dratt med meg en kompis med en værst supra nå, 700hk på bakhjula,den bilen er sykt påkosta,euro spec med SKILT!!!Noen som har en dekk omlegginsmaskin? Han er klar for å bruke opp litt dekk!
NeonLars - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
fint...vi kan gjøre det i park huset'ler...hehe..neida....
gøy det skage
Perry - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Håper noen har med seg DV cam å mekker film av treffet da
Ser ut til å bli en ordentlig happening detta

Godt jobba gutter !
NeonLars - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Er folka klare eller???
Noen som har bestemt seg for om dem kommer?
kanskje tidlig å si enda.?
Thalberg - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
håh... 2 dager etter bursdagen min... (oppkjøring på dagen ja, hehe)
NeonLars - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
hehe...da må du komme ned om du får lappen
Thalberg - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
hadde vert artig det ja.
rosti - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
blir det noe påmelding til treffet eller er det bare å møte opp de som kan ?
Jodda - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Jeg og kjersti kommer sikkert, satser på et lenger opphold denne gangen.
NeonLars - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Hadde jo vært fint om Carr kunne laget en oversikt over hvem som kommer så vet vi sånn ca hvor mange vi skal forholde oss til
Fikser du det Carr?
Thalberg - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Jeg kan vist ikke komme uanset...

Jeg skal vente med og hente skilter til Calibra`n til den 1. Juli, så sparer jeg nesten 1.500.-

Jævlig sure penger for 2 uker...
Skage - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
prøveskilt thalberg.....
Thalberg - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
haha. fra østfold til kr. sand ja.
Skage - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
og problemet er??Henta en calibra i skien forrige tirsdag jeg,hentet den på prøveskilt....
Jodda - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
prøveskilt funker knall det thalberg. må bare skrive ned hvor du skal dra hen med bilen når du kjøper det.
Olejan - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
det funker fint med prøveskilt ja eller så kan du sikkert få sitte på med meg nedover...
Thalberg - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
kjøpe prøveskilter? ikke faen.

nei, får nok bare stå over.
men hvis det er noe gatebil osv. der nede i Juli og senere, så er det nok fare for at jeg kommer da.
Ruben - 16 år siden
Karma: 0
Må kanskje komme skikkelig i gang med planlegginga for treffet. Her kommer en liten oppdateringspost..

Treffet blir 13.-15. juni i Mandal hjemme hos meg. Folk kan campe med telt i hagen, eller ta med madrass og sovepose, og hive seg på låven. Ellers har jeg noen sengeplasser til de raskeste.. Snakket med Lars i helga om at vi kanskje skal ta oppmøte på fredagen på Villkatt racing i Kr.sand, og se om vi får en bra deal på go-kartkjøring. Normalt koster dette 270 kr for 2 heat, så dette er helt frivillig for de som har lyst til å bruke litt penger. Satser på at prisen blir noe lavere enn dette grunnet grupperabatt og sånt. Hvis vi blir en god gruppe der oppe, tar vi vel en runde gjennom sentrum i Kr.sand før vi kjører kolonne til Mandal.. For de som kommer vestfra, har de muligheten for å komme direkte til meg, det kommer til å være noen å holde huset oppe.

Program for lørdagen blir noe som i fjor, altså med aktivitetsløp (hvis det er stemning for det?), grilling, volleyball og slikt. Litt cruising i byen osv.. Antar det blir noe fest til kvelden.

Søndagen er vel folk stort sett klare for å komme seg hjem, men jeg mekker pannekaker til de som vil ha

Kan også leie paintballutstyr hvis det er noen som er klare for det. Dette må folk kontakte meg på, det blir bindende påmelding, og kommer til å koste 200 pr pers, pluss 50 øre pr skudd. Jeg vet vi er rundt 10 stk som er klar for dette i utgangspunktet, bare av mine kamerater her nede, så håper vi blir en grei gruppe..!

Spørsmål og kommentarer mottas med takk!

Ruben
rosti - 16 år siden
Karma: 0
skulle fått til en påmeldingspost åg...så vet vi hvor mange vi blir =)
Olejan - 16 år siden
Karma: 0
rosti - 16 år siden
Karma: 0
åja =) tnx...det har ikke jeg fått med meg...hehe
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
Vi får prate mer om treffet Ruben og Domenic når vi ligger på strendene i Alanya om 2 uker9 dager sammen der nede,hehe..Blir bra
pr0xZen - 16 år siden
Karma: 0
Bah. 4 uker igjen her.
Crazywheel - 16 år siden
Karma: 0
Er jo litt dumt at OMC har landstreff i valdres denne helgen. Med besøk hos protrim med mulighet for å få benka bil. Så er mulig jeg tar turen opp dit heller. Får se når det nermer seg og hvordan jeg ligger ann med økonomien osv.
Ruben - 16 år siden
Karma: 0
kjipern.. men er ikke lett å arrangere noe som ikke kræsjer med noe, så det får nok bare bli slik..
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
endring i planene!!!Jeg drar nok og opp til Valdres...Ser på påmeldings listen og det er ikke akkurat noe veldig pågang der.....
De fleste på den listen er jo fra Mandal...
Vi får prate mer om det til helgen Ruben
Skage - 16 år siden
Karma: 0
Det kommer seg nok med påmeldinger snart....nå svikter du ikke lars!!
Carr - 16 år siden
Karma: 0
Har ikke fulgt med helt her.. blir det treff, og bør det annonseres på forsiden, eller skal folk til valdres nå..?
Olejan - 16 år siden
Karma: 0
det blir treff håper jeg!
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
hehe....Hva med å flytte hele treffet opp til valdres???hehe....eller er det helt på jordet?Møtes i Mandal for så kjøre sammen opp?
Carr - 16 år siden
Karma: 0
skeeptisk
rosti - 16 år siden
Karma: 0
stemmer for det som var planlagt....jeg trekker meg hvis alle skal til valdres
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
hehe...tenkte meg dethehe...
Hmmmmm....
Er jo nesten ikke folk på listen jo.....Må dere se å melde dere på da.....Lite vits i å bruke mye tid på dette hvis det er 7stk som kommer..
rosti - 16 år siden
Karma: 0
ja det er sant...få det ut på forsida, så er det sikkert mer folk som ser det...hvor mange aktive medlemer er det egentlig? For når du ser rundt på forumet, så er det bare de samme som går om igjen...
Carr - 16 år siden
Karma: 0
Legger på forsiden så snart noe er 100% spikret. Hvis folk skal til valdres så sklir det jo litt ut..
Olejan - 16 år siden
Karma: 0
kan jo legge det på forsiden da... så kommer det kanskje fler påmeldinger oxo
planting - 16 år siden
Karma: 0
er jo ikke noe verre enn at en bytter dato til en dag som ikke er opptatt...
uansett så kan jeg for min del ikke være der under hele treffet,
men hadde jo vært gøyt å hilse på folket i det minste..
Masterchief - 16 år siden
Karma: 0
For min del gjør det heller ikke noe at treffet blir flyttet til den datoen hvor flest personer kan. For når 18 personer setter seg opp på den 13-15 juni og 7 stk melder seg på, hmmm...skeptisk..
Dj_Devil - 16 år siden
Karma: 0
hvordan er det med treffe?
må sammkjøre dette.. skal til nordnorge den 23juni til 3 juli
Dj_Devil - 16 år siden
Karma: 0
Da står vist bilen min over denne gatebil sesongen... sukk..
Så da kommer eg meg ikke bort til dette treffe.

Sukk.
rosti - 16 år siden
Karma: 0
hvordan blir det ? blir det noe treff eller ?
opelftw - 16 år siden
Karma: 0
sku gjerne blitt med, men bilen min har stått stille i over 1 mnd nå! må fikse den men har noen små økonomiske hindringer siden jeg er/var russ i år! får se da!
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
ruuuuuuben!!Hva skjer?Forslag?Jeg har snart gitt opp dette....Aldri vært så mye frem og tilbake før...Men jeg tror bare vi sier denne datoen og finner på noe i hagen til Ruben som skrevet ovenfor....Så får de som kan komme og de som ikke bare ta det neste år
Jeg dropper Valdres og blir i Mandal så da håper jeg folk kommerhehe.....
rosti - 16 år siden
Karma: 0
Blir helt sikkert bra det =) Og hvis alle tar med seg noen, så blir det bra =)
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
jepp....Er jo mange av de gamle her som ikke kommer så det var jo dumt men får ta en privat fest senere folkens.Håper så mange som mulig tar turen.....Vi skal nok få lappet sammen noe
Jeg og søstra mi har kjøpt båt og så hvis noen vil ut på vannski eller noe en dag så får dere huske badetøy
Olejan - 16 år siden
Karma: 0
jeg kan nok ikke komme pga pengemangel har nesten ikke penger til bensin eller forsikring for tiden=/
rosti - 16 år siden
Karma: 0
da må du bare prioritere vettu treffet kommer først =p
Crazywheel - 16 år siden
Karma: 0
Jeg kommer og til sørlandstreffet og dropper Valdres. Men jeg må ta en tidlig kveld på lørdag da jeg skal på terrengsykkel VM i italia som mekaniker
John Richard - 16 år siden
Karma: 0
Jeg kommer som en av 3 passasjerer i min brors V6, eller kjører Zafira. Satser på passasjerplass i tilfellet det blir karusellbrus utover kvelden. Sover hjemme i Vennesla!
Jodda - 16 år siden
Karma: 0
Argh. Jeg trrrroooor jeg kommer, har jævli lyst og hele pakka, men jeg flytter 12. og 13. juni. Så håper jeg blir raskt ferdig, skal prøve iallefall! Kommer vel uansett iløpet av kvelden eller morradagen, og jeg håper folk er klare for pils! Og NeonLars, du bestilte godt vær? Fantastisk!
djnick - 16 år siden
Karma: 0
jeg kommer kanskje bort en tur på lørdag. skal ha barnedåp på søndag så det blir ikke altfor seint på meg. skal høre om ikke timmy boy også blir med bort en tur
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
Jeg har bestilt fint vær ja
Aasland - 16 år siden
Karma: 0
Jeg har veeeeeldig lyst.. har slengt ut V6'en nå.. skal hive i 8v'en igjen og få bilen EU godkjent så kjappt så mulig. Er ikke umulig jeg kommer,
men jeg vil heller ikke binde meg til noe, i tilfellet det går i vasken.
Blir mye skruing på ei uke da..
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
Ser forresten at det står 20 stk på listen over hvilken dato det passer best for treffet og kun 12 stk er påmeldt.....Hvem er det som ikke har registrert seg?
Aasland - 16 år siden
Karma: 0
Jeg har ikke, men det pga posten over..
rosti - 16 år siden
Karma: 0
Hvis dere legger ut påmeldingsposten på fremsiden så det syns godt, melder sikker flere folk seg på =)
opelftw - 16 år siden
Karma: 0
sku gjerne vert med, men fåkke fiksa bilen før treffet inntreffer så! synd det der men:S
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
Hvem kommer egentlig??Synes dere heller vi skal utsette det litt til senere i sommer eller skal vi bare kjøre på denne datoen vi har fastsatt nå?Jeg bare lurer.....
rosti - 16 år siden
Karma: 0
Det har jo vert mye frem og tilbake, så jeg tviler egentlig på at så mange kommer til å vise seg =(
??? - 16 år siden
Karma: 0
ta det litt senere i sommer så kommer jeg med ferdig bil
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
ja det har vært mye frem og tilbake men det har jo vært lite pågang fra dere her....Så da miste vi litt interessen til å styre så mye med et slikt treff...Men samme for meg..Jeg og Ruben ordner alltid et eller annet
Aasland - 16 år siden
Karma: 0
For min sambo og meg, så er det mye bedre om dere venter til litt senere, med dog ikke for lenge. 16 juli er vi i bergen og ellers i den uka så passer det dårlig.
Holder på med bilen nå, og det hadde vært fint uten tidspresset.. Selv om jeg setter mål på å få på skiltene før fredag uansett treff eller ikke.

Jeg støtter dere uansett valg, og prøver så godt jeg kan å få bilen ferdig til helga om det skulle bli treff P.T så ser det bra ut til å få bilen klar til helga.
Håper bare jeg ikke støtter på noen problemer nå.

Treffet blir jo mye kjekkere med mange folk.. så kansje det er smart å vente litt til å se hvordan responsen blir på en annen dato?
Synes det er synd at det blir slik som dette, iogmed at dere legger mye energi i dette
med å planlegge aktiviteter osv. Jeg håper bare at dere holder motet oppe og fortsetter med det gode arbeidet

Hipphipp hurra for Lars & Ruben (og andre på sørlandet som er med og legger energi i treffene)
Ruben - 16 år siden
Karma: 0
energi og energi.. kommer det noe folk, så ordner vi alltids i gang noe.. har ikke akkurat planlagt for mye, har mer tenkt på det som en sosial chille-helg med grilling og diverse småaktiviteter.. har tenkt litt på go-kart og paintball, men det er ikke noe som krever planlegging utenom å bare bestemme seg for det! Blir nok bra uansett, så bare kom de som vil! Og Glen.. Dere kan jo alltids ta turen selv om ikke bilen er ferdig? Blir jo ikke det samme uten dere!
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
Er det nå du skal tvinge meg til å være med på paintball Ruben?hehe...
Jepp,som sagt,vi tar det som det kommer....Ordner litt grill mat og koser oss.Dem som vil kan og stå på vannski.Husk badetøy i såfall
Dorull - 16 år siden
Karma: 0
øhm neonlars...var det deg jeg så komme kjørende i helsingborg sånn ca halv 11 igår eller? bilen var hvertfall 100% lik!

sykt mange råe biler ute å kjørte der igår. folk overalt! råe biler, damer å folk gikk overalt å hadde det drit kult. Faen jeg hadde så lyst til å være der selv istedenfor å være med fattern å bare kjøre rett forbi hehe
rosti - 16 år siden
Karma: 0
Jeg kommer jeg, men har litt lyst å vite at jeg ikke blir den eneste lixom =p
Masterchief - 16 år siden
Karma: 0
I'll be there
Crazywheel - 16 år siden
Karma: 0
Jeg kommer og Men må stikke litt tidlig på lørdagen da:S
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
jeg kommer kommer kommer..åhhhhhh..hehe..fikk bare lystmen kommer jeg og...men det visste dere jo
dorull,nei det var ikke min.hvis da ikke verksted gutta har tatt en lang test tur med bilenhehe..
Carr - 16 år siden
Karma: 0
Jeg hadde i utgangspunktet avskrevet dette siden folk snakket om å reise til OMC-treff heller, men klarer sannsynligvis en tur nedover på lørdag hvis det fremdeles skjer noe
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
Ja sorry rotet i år carr...men har vært så sykt dårlig med pågang fra folk her inne så ble litt dumt det men......Du får gi lyd når du nærmer deg på lørdagen CarrSå ses vi
Dj_Devil - 16 år siden
Karma: 0
vell å gi info er alltid sterkeste måte å få folk engasjert...
eg har ubesvarte spørsmål lenger oppe foreksempel..

Hva som ca fåregår,
Sove muligheter
hvor nøyaktig (en gulesider link hadde vert fint)

hadde eg fått svar på dette for lenge siden hadde eg muligens kunna tatt turen.

Eg har fått son ca svar lenger oppe. Men ingen 100% klare.
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
Ubesvarte spm?Ruben skrev jo tydelig hva som kom til å skje...så den dumme unnskyldninga trenger du ikke komme med.....Hvis du ikke kan dra på et treff ettersom noen kanskje ikke har sagt hvor du skal sove eller hvor det ligger eller hva som foregår blir for dumt...Hva tror du skjer på et bil treff????Bli voksen mann!Ang den linken om hvor eksakt det ligger?Prøv 1881 kartopplysninger...
Her er din egentlige grunn:
Da står vist bilen min over denne gatebil sesongen... sukk..
Dj_Devil - 16 år siden
Karma: 0
hehe.. eg har fått ordna bilen. feilen var sååå mye mindre enn først anntatt av venner rundt meg. så den er klar den.. trengs bare Eu godkjenne (som eg bare ikke har tatt meg råd til enda).. Annlegge hadde ikke vert klart. Men selve bilen hadde.

Men da det ble stille å ingen reaksjon da eg spurte lenger oppe.
Så bestemte sjoføren å eg oss å heller dra på ett annet treff ett annet sted en annen gang.

Du trenger så absolutt ikke komme hissig å si eg skal bli voksen når eg tar alt med 100% ro å du hisser deg opp.

Hvor en skal sove er faktisk viktig. Eg er som skrevet 2m lang. Å kan dermed ikke bare som fåreslott sove i bilen. Spesielt ikke når også som skrevet at vi kanskje skulle bli 2-3 stykk. Når en får frem å tilbake beskjeder så er det ikke lett å forholde seg til noe.

Så hvor. Å si det skal være hos ruben eller hvem det skulle være er ikke å si hvor. Bare ett stedsnavn er heller ikke hvor. Men det er av MYE mindre betydning iogmed at det hadde jo bare vert å ringe til en av dere når man nerma seg.

Beskrivelse over hva som komer til å sje. Ja stemmer at det ble skrevet om det å eg beklager at eg nemte det. skulle selvsakt ha lest på ny lenger oppe så det beklager eg.

Vet ikke hvor mange treff du har vert på. Men eg har ikke vert på noen. Så usikkerheter er det rundt for meg. Eg har bare vert på 4 MC treff å det er det meste. Så unskyld meg om eg ikke tar alt som en selvfølge som mange av dere andre erfarne.
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
Sorry,ikke meningen å hisse meg opp men ble bare litt små irritert over unnskyldningene du kom med....Så kjipt du ikke fikk tatt deg turen....Du får komme til neste år..
Aasland - 16 år siden
Karma: 0
joda, hadde jeg bare hatt noe bil å komme meg ned i så.. hehe.. uansett, fikk oppi motoren i dag, og kobla vannslanger, bensin, elektrisk og
hele sullamitten.. Men når jeg vrei på tenninga så skjedde det svært lite. Skal bytte ledningsnett for 3. gang imorgen å se hva som skjer da..
har en mistanke om hva det kan være. forhåpentligvis så starter motoren imorgen og da er det bare å montere dashbord og noe
småsnacks så er det tut å kjør
Ruben - 16 år siden
Karma: 0
du kan haike med traileren min aasland

forøvrig skrev jeg vel at jeg kunne innlosjere folk i hus og låve, så lenge folk ordner med sengetøy og eventuelt liggeunderlag.. har noen madrasser og gjestesenger, men er vel ingen som har claima noen av de som jeg har fått med meg

jeg bor forøvrig i Kristiansandsveien 254, 4516 Mandal hvis noen vil google det frem.. har ikke sett noen forespørsler på bekreftelse på eksakt plass, men så har jeg vel ikke fulgt veldig godt med heller..


menne.. anyways.. er litt fysen på paintball på lørdag formiddag.. kunne selvfølgelig tatt det søndag, men folk er vel stort sett ikke i form til det da.. noen andre som er klar for det? kommer til å koste 4-500 inkludert markør/maskeleie, co2 og 4-600 skudd..
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
Pokker,blir ingen båt tur.....Får ikke båten før neste uke engang...så det var jo litt dumt..tenkte vi kunne kjøre til byen å ta en is eller noe for så se skjærgården...Men men...kan ha det til neste år
Men men..Vi finner vel ut av noe her nedeGod tur til dere som drar
Aasland - 16 år siden
Karma: 0
Vi regner med å komme imorgen har ordna bil å greier. Ruben : jeg og jane reserverer ett rom til bare oss 2

ser dere imorgen folkens
Ruben - 16 år siden
Karma: 0
båttur blir det hvis vi ikke blir for mye folk.. har nok av båter å ta av
Aasland - 16 år siden
Karma: 0
oj, jane og jeg mente jeg hihi.. men, siden jane jobber til kveld i dag, så kommer vi imorgen tidlig. Når bør vi være der?
Ruben - 16 år siden
Karma: 0
for å være ærlig så aner jeg ikke.. har igrunnen fått null tilbakemelding på om folk kommer i det hele tatt.. menne.. ikke noe tidligere enn 10 da
Masterchief - 16 år siden
Karma: 0
Skal jobbe i morgen, fikk ikke byttet vakt så jeg er ferdig ca klokka 15.00 og da skal jeg være klar for treff
Jodda - 16 år siden
Karma: 0
Ble ikke noe treff på meg i år, har flytta i helga, og som en fantastisk prikk over i'en har den nye leiligheten min fått store vannskader, ble visst lekkasje ifra noen tette rør fra verandaen som er over (verandaen hadde en liten innsjø i seg og det var over leiligheten). Så jeg har brukt helga til å tørke, riktignok til ingen nytte, da over 70% av leiligheten må restaureres.. Så jeg mener jeg har en legitim grunn til å få "slippe", selv om jeg virkelig ville.
Ruben - 16 år siden
Karma: 0
ja, du var ikke den eneste.. var vel ca ingen av de påmeldte som kom, selv om jeg særs påpekte at det ikke er noe poeng i å melde seg på hvis man ikke skal komme.. Men vi ble jo en liten gjeng, som endte opp med meg, glen og jane tilslutt.. Lars stakk selvfølgelig først
Masterchief - 16 år siden
Karma: 0
Selv om vi var få, var det en koslig gjeng. Grilling er alltid en slager og billiard selvfølgelig
Uansett så takk igjen til Ruben og Lars for å arrangere nok et treff.

PS: tok et par bilder, skal jeg legge dem ut?
Ruben - 16 år siden
Karma: 0
ja, bare å hive ut!
Jodda - 16 år siden
Karma: 0
Altså, planen var å komme, men det gikk ikke, en blanding mellom ødelagt bil, flytting og da igjen ødelagt leilighet.
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
hehe..Ja Kevin..Hiv dem ut...Spes når alle Calibraene stod siden av hverandehehe....ler....
Var jo koslig da
Aasland - 16 år siden
Karma: 0
Takk for pannekakene i år også

Lars: Påpeker nok en gang at du er trådstarter haha..

Det ble iallefall en koselig kveld om ikke noe annet. ble mer besøk en treff da, men det var kos

Ses neste år!
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
hehe..Ok da..Jeg gir meg.hehe...
Masterchief - 16 år siden
Karma: 0
Her kommer bildene:

Tilsammen var vi flere enn hva bildene viser, men disse var inne i huset og spillte billiard Bare sånn i tilfelle noen syntes det var litt få personer på bildene ^^






De oppmøtte calibraene stod klar på rekke og rad







Roadkill - 16 år siden
Karma: 0
ser ut som d var trivelig osss dere i vertfall
planting - 16 år siden
Karma: 0
jeg har ligget syk i senga hele fredagen og lørdagen
så jeg klarte ikke å komme..
Thalberg - 16 år siden
Karma: 0
To stk. veldig pene Calibra`er ihvertfall.
6TeleFoN - 16 år siden
Karma: 0
kom det bare 2 calibraer?
Ruben - 16 år siden
Karma: 0
vi hadde vel teknisk sett 4.. to i verkstedet også
Dj_Devil - 16 år siden
Karma: 0
Det var vell calibra.no treff å ikke calibra treff vell? ;P
Syns det så ut som dere koste dere. Det er vell det som telles
NeonLars - 16 år siden
Karma: 0
hehe...Ruben:Vi hadde teknisk sett 5 med alle de delene du har på låven...Det må jo telle som en helhehe....
Aasland - 16 år siden
Karma: 0
det ble iallefall mye biljard og guitar hero jeg synes alt i alt så var dette koselig. det ble Ruben, Jane og meg til slutt, men det var kos. Film ble det også.

Planting, vi skulle egentlig hente noe deler hos deg også, men hørte du var syk så jeg ville ikke stresse deg.. Fant ut at vi tar en helg om ikke så lenge
heller
planting - 16 år siden
Karma: 0
ja, er bare å komme en helg har alt liggende inkl reservehjulet

Aasland - 16 år siden
Karma: 0
æsj, vil ikke ha reservehjulet hihi

Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!