Ressurser ▼
Forum :: Generelt :: Calibraspotting..
John Richard - 30.08.2006 13:46:19
Karma: 0
Stengt diskusjon Calibraspotting-tråden (versjon 2) - Har du sett en Calibra du vi..

Etter ønske fra dere brukeren om en bedre og mer oversiktlig carspottingtråd (pluss at den opprinnelige ( http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=25848 ) begynte å bli veldig lang, og tar en stund å åpne) bestemte jeg meg for å gjøre noe med det. Og her er resultatet - nemlig denne tråden.

For at denne tråden skal holde seg oversiktlig må den ha noen enkle regler.

1) Tråden skal kun inneholde Calibra
2) Hvor: Fylke - By/tettsted - så god beskrivelse som mulig (bruk gjerne kart fra gulesider.no eller lignende og legg til link - så blir tråden mer interessant for alle)
3) Når: Dato, klokkeslett (så nøyaktig som du husker)
4) Hva: Beskriv bilen(e) du har sett. Inkluder gjerne bilde av bilen du har sett (TIPS: Bruk mobil/kamera når du har sjansen)
5) Når man svarer på en «spotting» start tråden med @Brukernavn
6) Prøv å følge eksempelet under så langt det er mulig.
7) Klare regelbrudd, all Off-topic og småsnakk slettes fra denne tråden. Bruk PM! (PM = Personlig Melding og finnes her: http://www.calibra.no/forum/pm.aspx - du kan også sende melding ved å gå inn på profilen til en bruker og trykke på «Send en beskjed til denne brukeren».
8) Les alle reglene ordentlig en gang til så du ikke er i tvil om hva som gjelder i denne tråden.

Da ønsker jeg alle lykke til med «Calibraspottingen» !

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Eksempel:

Hvor: Vest-Agder - Vennesla - v/ Lidl på Vikeland [ Kart: http://kart.gulesider.no/kart/map.c?id=a_2158869]
Når: 23.06.2006 09:00
Hva: Observert en blå Calibra utenfor verkstedet ved Lidl i Vennesla. Noen her sin?


Svar:

John Richard - 18 år siden
Karma: 0
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Eksempel på svar:

@John Richard:
Dette er crazywheel sin Calibra, skulle på EU-kontroll
John Richard - 18 år siden
Karma: 0
*reservert for fremtidig bruk*
///Calibra/// - 18 år siden
Karma: 0
For å tilfredsstille moderatorens behov har jeg redigert:

Hvor: Tromsø by
Når: Søndag 3. sept.
Hva: Gamlebilen til Lille Calibra, den knæsj gule, er nå i Tromsø. Er den nye eieren her?

Og Thomas sin Calibra sett på TV2!
Taad - 18 år siden
Karma: 0
blå calibra parkert ved siden av min på Biltema i Sandefjord idag. var no klistremerker langs sida i bunn og et calibra.no klistremerke i siderutene bak. Noen her?
Westcalibra - 18 år siden
Karma: 0
Svart calibra i skien, i går ca midt på dagen.... Hadde oransje felger!
Kjerring som kjørte trur jeg..?
John Richard - 18 år siden
Karma: 0
@Westcalibra:
Det hørtes mistenkelig ut som dama til Perry.
http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=64
Fredrik - 18 år siden
Karma: 0
rød calibra i stokke ble stoppet av polti og føreren ble lagt i jærn, noen kriminelle jævler hverfra ?
2.0 8v CalieMan - 18 år siden
Karma: 0
rød calibra ble sett i nærheten at solum/melum..klokken var ca 14:15 og det var en kvinnelig sjåfør.
CalibraT - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: ikea oslo/furuset
Når: Fredag 8.9 kl 14:10
Hva: Rød orginal calibra, så ganske pen ut
Westcalibra - 18 år siden
Karma: 0
Må ha vært det ja, satt noen på, men så ikke om det var perry eller noen andre...
Westcalibra - 18 år siden
Karma: 0
Må lære dama di å hilse perry!
Sigge - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Koppang
Når: Lørdag 9 septeber
Hva: Sort calibra turbo med en stor vinge og runde tåkelys, såsliten ut...en del rust og ødelagt bakfanger og venstre baklykt
Ot2 - 18 år siden
Karma: 0
Burde hatt en egen link helt ute på sida, med carspotting...
Dorull - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Sandvika
Når: Søndag 10september
Hva: jeg så camilla sin bil stående på statoil i Sandvika hadde tenkte å gå bort å hilse men visste ikke om det var deg eller ikke før du kjørte forbi å så det sto camilla på siden av bilen. dæven steike å feit bil!! begynte å lure når jeg så bilen din i sandvika lissom! hehe

hadde vært teit å gått bort å si "hei dette er dorull" å forresten haha
Perry - 18 år siden
Karma: 0
west: japp det var meg og kjerringa det
hadde vært i seljord på dyrskun!

Var det deg jeg møtte i rundkjøring ? du kom fra venstre og jeg venta..

Møtte en der med ulakkert front, skjørt og hekk... vet ikke om du driver å prosjekterer? er endel calier i skiens området har jeg sett.
passasjeren din glodde no sjukt hehe...
Jeg prøvde å hilse men har hilst på 9 calibraer den ene uka jeg har vært i vestfold/telemark og kun 1 har hilsa tilbake og han traff jeg på tur hjem til gjøvik idag liksom
Ole - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Kongsvinger (på statoil)
Når: Søndag 10 september ca kl 21:00
Hva: en rød calibra sto oppe på statoil og glana så sykt når jeg kom forbi. prøve og hilse men ingen svar. noen her ?
Ole - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: på vestsiden av flisa.
Når: møter deg stadigvekk
Hva: møter stadigvekk en orginal blå calibra kom kjører vestsiden mot elverum. helt orginal utsendemessig. noen her ?
no-name - 18 år siden
Karma: 0
perry det var nok meg du så i rundkjøringen....hehehe.
Camilla Bertone Turbo - 18 år siden
Karma: 0
Dorull: hehe.. takker for det! Ja, er vel meg du har sett, var jo på den kanten i helgen.. hvorfor kom du ikke bort da?
lacer - 18 år siden
Karma: 0
Svart orginal calibra sett i Vågsbotten (Åsane) i dag tidlig.. 07.50ca. Var en jente som kjørte.. Hadde en gigantisk rosa hårete dings hengende i speilet..
Cilie - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Knarvik... Isdalstø bakken..
Når: I dag.. 12.9 i ca fem,seks tiden.
Hva: Lilla strøken calibra.. du hilste og
Dorull - 18 år siden
Karma: 0
camilla: visste ikke at det var deg med en gang. kunne ikke gå bort å si "hei jeg er dorull" heller lissom haha råkjører å så jeg
larriss - 18 år siden
Karma: 0
sort 16v........ i dag 13,9 ca kl 21.00 på stømmen storsenter.. på baksiden ved rampen.........
Lise - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Drammen
Når: søndag 10.09 Ca kl 14:00

Hvit Calibra med Calibra.no merke bak + noen andre klistermerker!
Den var nice ...
Har ikke sett bilder eller noe på forumet av den...
MRoZONE - 18 år siden
Karma: 0
Taad!!

den calibran du oppserverte er nok den gamle min som er solgt.
John Richard - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Vest-Agder - Rundkjøring mellom Mandal og Lyngdal (Lindesnes) [ Kart: http://kart.gulesider.no/kart/index.c?marklon=7.301185544673498&;marklat=58.080482228003056&ps=8&id=s_7.301185544673498%2C58.080482228003056&n=58.1427856347176&s=58.011170315003&e=7.49688631676769&w=7.11905002299415&zoom=2&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0]
Når: fredag 15.09.2006 18:45
Hva: Møtte en grønn orginal med RH-skilter. Du kjørte mot Kristiansand. Noen her?

John Richard - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Rogaland - Rundkjøringene v/ Jærhagen (senter) i Kleppe. [ Kart: http://kart.gulesider.no/kart/map.c?marklon=5.623639178640723&;marklat=58.778856577159274&ps=3&id=s_5.623639178640723%2C58.778856577159274&n=58.8877384467675&s=58.6691824434338&e=5.94361054123606&w=5.30356240645911&zoom=2&tool=pan&scrollX=0&scrollY=0 ]
Når: Lørdag 16.09.2006 ca 19:00
Hva: Blå stylet Calibra, som svingte av mot Verdalen S i rundkjøringen. Var en annen Calibra også, men husker ikke helt. Like etter møtte jeg i rundkjøringen ved Jærhagen/McDonalds en rød GTB-stylet (inkl. sidepaneler). Noen som kjenner disse?

aXept - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Høyanger

Når: Mandag 19/9 ca kl 1730..
Hva: Mørk (svart eller mørk grønn), ganske original med lexus baklykter og lita vinge... Kjørte mot "sentrum" da jeg kjørte forbi og holdt på å kjøre av veien fordi jeg trodde jeg var den eneste i bygda med Cali Noen her sin ?
4x4turbo! - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Tromsø, utfor fly plassen.
Når: 20 September klokka 21:30
Hva: Møtte en rød ganske orginal calibra, kjørte mot kvaløya!

Noen her?
whitepeach - 18 år siden
Karma: 0
hvor: Sandnes, utfor kiwien
når: 22 september klokka ca hall tri
hva: en rød original calibra med m3 skjørter..

noen her??
MaRiO- - 18 år siden
Karma: 0
JR: Kan det være denne som var i verdalen ?
John Richard - 18 år siden
Karma: 0
Mario: Kanskje det ja, så ikke om den hadde intercooler i fronten, men farge og felger kan nok stemme. Passe rå på det bildet !!
Ruben - 18 år siden
Karma: 0
hvor: Mandal (falkenkrysset ved budokka)
når: 26/9 klokka 0900..
hva: ar-registrert mørk cali med blank større eksosendestuss.. var alt jeg fikk med meg i farten
MaRiO- - 18 år siden
Karma: 0
JR: Er nok den då.. å bilen er nok til salgs øve helgå
whitepeach - 18 år siden
Karma: 0
ehm, jr og mario: trodde denne bilen går på bryne jeg da:S så den på "calibratreffet" på kvadrat.. pluss at jeg har sett den inne på blink.. skal sjekke om det er samme reg nr.
whitepeach - 18 år siden
Karma: 0
jo denne går på bryne.. og nå fant jeg jo selfølgelig ut at verdalen er rundt om her *sum jente uten retningssans*

http://blink.dagbladet.no/user/?user_id=202719
(ps! må sikkert være medlem på blink for å kunne se dette, menmen flesteparten er vel det?
MaRiO- - 18 år siden
Karma: 0
Glømte og skrive at den er min.. Og holder til på Lyefjell hoho
whitepeach - 18 år siden
Karma: 0
haha okey, men da vet vi det også
VarGaZ - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Namsos, mellom samfunnshuset og politistasjonen
Når: 15:25 27.September 2006
Hva: Sort calibra, med rød decal's og crom lexus (sånn med 5 lamper) lykter passerte her istad, noen som vet hvem sin? reg nr. RJ : 42014 elns ikke helt 100% sikker på reg nr. men det var RJ : 42xxx tror det var slik som jeg skrev det åvom, men ikke 100% som sagt. Noen som vet hvem sin?
Ole - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Esso elverum(elge essoen )
Når: ca19:45 27.September 2006
Hva: Prøve og hilse på sigge uten skiboks tuta og blinka i lysa og alt men tror ikke han skjønnte det, siden jeg kjørte en hvit mondeo
///Calibra/// - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Tromsdalen, Tromsø
Når: Sist fredag
Hva: En rød Calibra med rød-tona lexuslykter. Noen som vet noe om den? Aldri sett den før.
Sigge - 18 år siden
Karma: 0
stemmer det OleCali! så aldri deg jeg....hvor var du? var på vei hjem fra fotballkamp..pitstop på esson.... Kjør cali neste gang så ska jeg love at jeg hilser
Ole - 18 år siden
Karma: 0
hehe calien min er ikke helt sammensatt ennå så kjørte ikke den men skal prøve på det neste gang vøttø jeg sto rett forann deg nesten når du kjørte inn. i en hvit mondeo stv og spise burger
Sigge - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Hof, solør
Når: 1 oktober
Hva: blå calibra
noen her sin?
Ole - 18 år siden
Karma: 0
hvordan blå da sigge ? hvis det sto masse CWT performance på den var det nok meg

Sigge - 18 år siden
Karma: 0
OK
Hvor: Elverum, Kremertorget
Når: 2 oktober
Hva: mørk calibra uten lister med sikadotter og sykkelstativ bak
noen her sin?
jonarv - 18 år siden
Karma: 0
Sigge: Hvis du framstiller bilen slik så tror jeg neppe eieren melder seg...
Jodda - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Parkeringsplassen på det digre kjøpesenteret i stavanger(hva heter det igjen?)
Når: Lørdag 30. september
Hva: svart calibra med lexusbaklykter(tror jeg!), og det stod calibra.no på bakluka(over skiltet) og slike merker camilla solgte på sideruta(var litt halveis borte men..) noen her?

Har og sett en flere ganger i Kleppe(forbi sandnes, der jeg holder til i høstferien ). En lyseblå veldig styla calibra. noen her?
John Richard - 18 år siden
Karma: 0
@titti / Tomas:

Den «lyseblå veldig styla» mistenker jeg er NoPix_ sin.

Zimonsen - 18 år siden
Karma: 0
var ikke noPix_ sin kræsja?
John Richard - 18 år siden
Karma: 0
Den var nå på veien og all-good på OMC-treffet
Jodda - 18 år siden
Karma: 0
det var nok den ja. hehe...
iver - 18 år siden
Karma: 0
Veldig hjælstyla hehe
lacer - 18 år siden
Karma: 0
På baksiden av industrihuset i ytre arna.. en rosaaktig calibra med gtb leppe og zendervinge, på prøveskilter.
10 oktober
sov - 18 år siden
Karma: 0
TRONDHEIM: Shell rosten i natt. Blå Calibra som passerte oss to ganger i to røde.
Zimonsen - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Larvik
Hva: Går rykter om at en svart calibra med gullfelger drev å spannt rundt i byen her. Hmmmmmmmmmm
Jodda - 18 år siden
Karma: 0
Perry sin?
Novablack. - 18 år siden
Karma: 0
rød calibra som står på gråmyra levanger nesten hver dag...
noen her sin?
K-c - 18 år siden
Karma: 0
Jodda - 18 år siden
Karma: 0
Svart calibra med riegerstyling og riegermerke på døra eller siden(husker ikke helt). Har stått på HIBU på gjesteparkeringa noen dager! Noen her?

Er fullt styla, med front, skjørt, leppe bak og vinge.
Perry - 18 år siden
Karma: 0
Zimonsen... er nok min


Men er lenge siden jeg var i larvik da... har rulla mest i skien/porsgrunn siste tiden.
Maythe - 18 år siden
Karma: 0
Hvor: Fredrikstad (Østfoldhallen)
Når: Mandag 30. oktober
Hva: En mørk calibra kjørte inn på park.plassen til Østfoldhallen. Fikk ikke helt med meg fargen, men den så litt blålilla ut. Egentlig ganske stilig farge. Fronten så helt krasja ut(den var hel altså), og den hadde en vinge. Noen her sin?

Novablack. - 18 år siden
Karma: 0
er ikke den nei k-c
isåfall har hann revet av styling
K-c - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
Hvor: gata ovenfor ladejarlen videregående

Når: idag ca kl08:30, men har sett den mange ganger på samme sted

Hva: Observert en Grå orginal calibra. Noen her sin?
CalibraT - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Shell på Strømmen/Lillestrøm

Når: I går kveld kl11

Hva: Observert en hvit calibra. Org. Noen på forumet? Kvinnlig sjåfør
John Richard - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
Hvor:: Vikeland, Vennesla
Når: 08.11.2006 12:45
Hva: Blå, stylet Calibra med TL(?) skilter

Ikke sett denne før..
CalibraT - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Dnbnor, på strømmen utenfor lillestrøm
Når: 08.11.06 Rundt 19-20tiden
Hva: En mulig stylet calibra, vanskelig å se pga mørket, men så strøken ut.. noen her?
CalibraT - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
Hvor: AGA Furuset / oslo
Når: Fleste dager tror jeg, jobber vel der.
Hva: Rød calibra med svart flamme på siden, rimelig fresh, ganske pen, ellers org. Tror det var uk skilter, hvis jeg ikke husker feil. noen her?
jonarv - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Trondheim. Kjørte ut av sentrum og i retning sørover. Svingte av ved rema 1000 på Lerkendal.
Når: Torsdag ettermiddag/kveld.
Hva: Sort calibra med effektanlegg og styling. Pen dame bak rattet!
iver - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Orkanger, bor tydeligvis på evjen, henger ofte på shell bårdshaug.
Når: Ofte
Hva: Rød med 4" potte, lumafanger, svær spoiler og 5-bolt. Turbo..?
ewollan - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
Eller V6..... 5.bolt er enten V6 eller Turbo.....
jonarv - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
vectraroffe: Husker du bokstavene i regnummeret? Jeg vet det er en på Orkanger som heter Røhmen ett eller annet
som har rød calibra, men jeg trodde det var en 16v...

Mulig jeg tar feil...
Dj Terror - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
vectraroffe: Jeg har en rød Calibra 16V og er ofte på shell bårdshaug. Men det høres mest ut som Røhmen sin Calibra ja.
jonarv - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
DJ Terror: Har Røhmen turbocalibra eller? Har vokst opp på Orkanger å sett den bilen mange ganger,
men trodde hele tida at det var en 16v... Så feil kan man ta.
Dj Terror - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
jonarv: Tja jeg er ganske sikker på at det er en turbo ja. Men ikke 100%. Kjenner han ikke, vet bare at han har en Calibra.
jonarv - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
DjTerror: Har hørt med en kompis, og han mener bestemt at det er turbo,
så jeg gir meg på den saken, hehe!
iver - 17 år og 6 måneder siden
Karma: 0
Er nok det ja tanker jeg. Jeg er og ofte innom bårdshaug shell, jobber ikke så langt unna. YIT og Orkel.
Haug Racing - 17 år og 5 måneder siden
Karma: 0
Hedmark, Elverum, storgata
Søndag 19.-11. ca kl 18.30
kjørte bak en mørk, (muligens lilla?) Calibra gjennom storgata. Aldri sett den før tror jeg. Du manglet noen lys bak. Jeg kjørte min hvite...
John Richard - 17 år og 5 måneder siden
Karma: 0
Hvor:: Oddernestunnellen, Kristiansand
Når: 21.11.2006 18:35
Hva: Mørk, orginal Calibra med NE skilter

Alexsolaat - 17 år og 5 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Utenfor Sartor senter
Når: Onsdag 22. november
Hvilken / hva: Smilende frøken (med Cubus pose?) og navn Camilla
Camilla Bertone Turbo - 17 år og 5 måneder siden
Karma: 0
Alexsolaat: hehe, stemmer... men jeg vet ikke hvem du er, så du kunne jo sagt hei

Min observasjon:
Hvor: På kaien i Bergen
Når: Lørdag 25. november
Hva: En grønn calibra med neonkit i grønt.. hehe, jeg kjørte en Omega 3000, og kunne ikke dy meg.
Så tok noen mobil bilder... mer harry neonlys som danser etter bassen og turtallsperre skal man lete lenge etter....





DJCAT - 17 år og 5 måneder siden
Karma: 0
mistenker kraftig at den calibran du ser der er Jonas Hådne sin- han bor i Åsane.PS.. finnes ikke finere farge til en calibra
Ruben - 17 år og 5 måneder siden
Karma: 0
problemer med purken?
CalibraT - 17 år og 5 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Gol utenfor pers hotel
Når: Lørdag ettermidag.
Hva: En mørk/svart calibra, med 3delt dtm, og chrome baklykter, chrome engle øyer og ekstralys/tåkelys. noen?
CalibraT - 17 år og 5 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Utenfor jessheim sør, ved runndkjøring til motorveien.
Når: 06.12.06 kl 14.30
Hva: Stod en org. svart calibra med lex lykter på et gjorde og solgte juletrær. så rimelig orginal ut, var ikke så lett å se bak alle trærne
erikandreas - 17 år og 5 måneder siden
Karma: 0
var nok min du så lacer . utenfor industrihuset
Maythe - 17 år og 5 måneder siden
Karma: 0
hvor: fredrikstad
når: 19.12 rundt halv 6
hva: grå, original calibra sto på parkeringsplassen til østfoldhallen. ganske lys grå..
Thalberg - 17 år og 3 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Malakoff vgs i Moss.
Når: Nesten hver verdag.
Hva: Blå Calibra Turbo.
Med fæle vinter felger, harry torshow "luft inntak" på sia.
grusome baklykter og ikke den vakreste vingen etter min mening...



Edit:
Og han liker å tro at han tar en skikkelig breisladd når han kommer inn på parkeringa.. Og steller seg som regel i veien for alle andre.
Noen her sin?
K-c - 17 år og 3 måneder siden
Karma: 0
Enig at det ser helt for jævelig ut da, men baklyktene er pene dem men passer ikke til den fargen... det skulle ikke vært lov og ha på sånne felger ( eller ikke felger) på calibra
Jodda - 17 år og 3 måneder siden
Karma: 0
Hvem var det som kjørte villmann opp fjogstadvegen i Klepp for 10 minutter siden(19:40)? Fikk bare et kort glimt et stykke ifra men jeg er mektig sikker på at det var en calibra. Gromlyd!!
Aasland - 17 år og 3 måneder siden
Karma: 0
Calibra Cab sett ved joker på malmeim rett før 19:00 tirsdag 13 februar.
så lilla ut.. Hvem sin?
Novablack. - 17 år og 3 måneder siden
Karma: 0
så en calibra på lånkebanen som var ute og kjørte forrige helg
blå en...
HFosse - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
TZeng: Den er min hadde et lite uhell nå på torsdag, men med litt glassfiber å sparkel så blir den nok fin igjen

Roadkill - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
novablack- kan være en i fra selbu eller min sin bil d-er en i fra selbu som har kjøpt den ene bilen som er bilde på hjemmesiden til protrim sin fwd turbo med ca 280hk på hjula
Novablack. - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
den var blå og ikke så veldig pen iallefall...kan hende..
Roadkill - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
min er ikke pen---orginal turbo er d jeg har-nen d skal fikses no
holmen - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
var en calibra som fløytet på meg i nygårdstunnellen i Bergen søndag for ca 2 helger siden...fikk ikke med meg hvem det var men...noen her i byn?så heller ikke bilen før den svingte av mot Møhlenpris,så den i siste liten fikk bare med meg det var en Calibra...blålig tror eg...(er litt fargeblind så..hehe)
HFosse - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Hva: Hvit calibra, sort tribal på sidene
Hvor: 40 sonen, Gausel "sentrum" ca. 21:30, 7 mars
Regnr: RH50190
Camilla Bertone Turbo - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
holmen: Det var meg det.. hehe..
Jodda - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Møtte en rød calibra som blinka og vinka til meg og lexmaul16v(vi kjørte min blåe calibra), i moss-området. Noen her?
Lexmaul16v - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
I moss? Det var jo i askim!
holmen - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Camilla 2,5 V6 Calibra:ok...var egentlig det eg trodde hehe...har sett bilen din mangen ganger før...
Jodda - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Moss, Askim, whats the difference.
Øystein - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
"Noen" mil forskjell..
Lexmaul16v - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Møtte gamlebilen din i sta Øystein Faen ikke dum den asså!
streetracer - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hvem var det som kjørte en mørk blå calibra (hausmans gate/i nærheten av anker studentbolig og legevakten,oslo)
med gtb hekk og front leppe med testarossa side panel og gtb ving......den var fin....men den hadde dtm potte og den stakk fa*n meg ut...
Øystein - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Ja har møtt den et par ganger selv.. blir litt dårlig ass
Må få ferdig min så den blir bedre enn den
Maythe - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
var en svart calibra med mørke felger som kjørte ut fra shell/solli på onsdagen (tror jeg det var). noen her sin eller?
CalibraT - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
noen som kjører calibra med skilter fra litauen?
Olejan - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
har sett en svart, styla og senka calibra mellom sarpsborg og fr.stad. så den sist på fredag trur jeg det var, husker ikke når på dagen det var
Skage - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
olejan: er ikke min sorte calibra du så??
Maythe - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
du var jo ikke her nede på fredag da.. det går en svart styla calibra til her har jeg sett, men hakke peiling på hvem som eier den
dotten - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Sted : Halden - strømstad
tid: ca 12-15 tenker jeg .. på søndag 18.03.07
Hva : En blå opel med noe styling som ikek var lakka, vi kjørte små fort og kjørte fra ei porshe.
Olejan - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
vet ikke hvem det er sin jeg... syns bare den er ganske fin... hehe. har du bilde av den? hadde ikke gjort meg no å fått en tur i den... hehe (A)
Zimonsen - 17 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hmm hvis det er den sorte jeg solgte til skage det er snakk om, kan du sjekke showcasen min, ligger et bilde der
Olejan - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
kan ligne litt på den ja... har ikke fått sett så nøye på den når jeg har kjørt forbi, men kan godt være det er den ja...
Hobbymekker - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Sted: Rett ved hamar politi stasjon
Tid: 20:30 20. mars
Info: mørke blå avskiltet calibra uten styling, uten frontlykter og bakpotte som henger rett ned i bakken..
Maythe - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
sted: fredrikstad
tid: 23 mars, 2 tia

var en rød, original calibra med et spinkelt eksosrør som kjørte forbi meg på 109-veien mot byn. kjørte inn på parkeringsplassen ved siden av torvbyen.
Tech - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Hvor: Nordland - Nord for Mosjøen
Når: 24.03.2006 11.00-12.00
Hva: Har observert en blå/grønn/svart (Detvarmørkt) Calibra som kjørte fra Mo til Møsjøen. Bilen var uten bak-fanger og hadde side skjørt, en slags Spoiler og hadde skjerm breddere med tynne vinter dekk av en sort..
Ble litt små racing der jah. Den kjørte nokk så sjanglete på veien. :X Noen her sin ?
///Calibra/// - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
TROMSØ

Kom en rød Calibra ut av rundkjøringa nedenfor sykehuset i dag. Bilen så ganske original ut, bortsett fra en front som minnet om GTS.
Noen her sin?
Olejan - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
TurboMaythe: kan høres ut som en lærer på Borg vgs. sin... hadde den en liten spoiler bak? tviler på at han henger her inne hvis det var han men... hehe
Maythe - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
nei, var en ung gutt med en kjerring på passasjersia
olsen - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Skiptvet
ca den 20 - 23/3-07
rød calibra med liten vinge, ung gutt som kjører den. noen her?
Haug Racing - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Jeg har sett og møtt en rød calibra ganske ofte i nærheten av Elverum i det siste, fant den på autodb i stad: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1439476
Novablack. - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
så en sort calibra bak domus på stjørdal i dag..noen her?
Thalberg - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Tre stk. Calibra`er på Gatebil treffet i Gjøvik;

http://i3.tinypic.com/2eyib0k.jpg

http://i7.tinypic.com/2dsrbjr.jpg

http://i10.tinypic.com/4bqyhao.jpg

Og en sett på en Esso stasjon på Gjøvik et sted....;

http://i14.tinypic.com/434t6as.jpg
DetBleIngenCalibra - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Hvor: Askøy - ravnanger
Når: i vinter
Hva: en blå calibra

Mobil bilder----------V
Bilde:



holmen - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
Opel-Boy:er min det der....
calipower - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
olsen: han me den røde bor i askim vet jeg hmm
Sigge - 17 år og 1 måned siden
Karma: 0
så gamle bilen til killycalibra i tønsberg i sta. Var ei jente som kjørten den, forsøkte å hilse, men null respons. Var vell litt pappaguttstatus over meg da jeg kjørte Grand cherokee'n te fadern.

holder den til i tønsberg? noen som vet noe?
DetBleIngenCalibra - 17 år siden
Karma: 0



noen som vet hvem sin??
Haug Racing - 17 år siden
Karma: 0
Møtte en rød calibra på e6 like ved espa istad, den blunka fælt i lysa etter en forbikjøring, jeg akte bmw... ble nervøs ell..?

Ellers så jeg 4 calibraer mens jeg har vært i roma i 6 dager, men er vel ingen her som eier de...
6TeleFoN - 17 år siden
Karma: 0
Calibra racer: vå en fyr i Bremanger som hadde den for ei stond sida..ekje sikker på om han har den enda
Hobbymekker - 17 år siden
Karma: 0
Møtte en rød original calibra på veien mellom elverum og Løten midt på dagen i dag.. Var ei dame som kjørte.. blond tror jeg.. Noen som kan ha noen mistanke om hvem det er?
Haug Racing - 17 år siden
Karma: 0
Hobby: se innlegget mitt litt over her

Haug Racing - 27.03.2007 20:18


Jeg har sett og møtt en rød calibra ganske ofte i nærheten av Elverum i det siste, fant den på autodb i stad: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1439476
DetBleIngenCalibra - 17 år siden
Karma: 0
6telefon: vet du hva han heter paa forumet?
6TeleFoN - 17 år siden
Karma: 0
Calibra racer: nei beklager,kjenner ikkje fyren engang
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Calibra i ulykke i dag i Meland utenfor Bergen. (Tjuvlåner bilde fra Bergens Tidende )

Rød calibra med alu vinge, noen her??



Chriz1 - 17 år siden
Karma: 0
såg veldi pen ut da:/
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
eksen til john richard hadde jo en liknende.. noen som kan se om det er dekaler på siden?
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Ser ikke ut som at det er dekaler på sidene.
Jeg mener jeg har sett denne bilen et par ganger før i Bergen, men er ikke noen jeg kjenner i allefall.
Hobbymekker - 17 år siden
Karma: 0
Haug racing: aha, la ikke merke til det jeg ;P hehe
Haug Racing - 17 år siden
Karma: 0
Kom en hvit calibra kjørende borbi shell på Braskereidfoss kl21 i kveld...!
Alexsolaat - 17 år siden
Karma: 0
Jeg freste forbi en dame i en sort Calibra på Liaflaten utenfor Bergen i dag.
Kjørte så trengt at selv Suzukien jeg travet med kunne matche utfarten. *host-kremt*
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Hmmmmm, jeg var på liaflaten i dag.. hehe.. hmmmmm
Calibra_Turbomilla - 17 år siden
Karma: 0
Gul Calibra med noe styling observert i Tromsø, har ikke sett den selv, men er flere som har sett den og spurt om jeg vet hvem det er sin, noen her på forumet eller noen som vet?
Alexsolaat - 17 år siden
Karma: 0
.::Calibra::Racer::.;

Jeg kjører på Askøy, men har ikke sett noen blå der på noen år.

Vet det kjører to røde, en sort, OpelCalibra sin lime-grønne og min Calibragrønne. Men blå på Ravnanger? Neh. Synsbedrag!
DetBleIngenCalibra - 17 år siden
Karma: 0
den grå er en venn av meg sin bror sin (bildet lenger oppe)

og en blå står ved ravnanger:



noen her sin?? eller så kan jeg jo legge litt reklame for calibra.no på den
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
.::Calibra::Racer::. : Kan du ikke forminske bildene litt før du legger ut neste gang? Blir så stoooort liksom
Alexsolaat - 17 år siden
Karma: 0
Virkelig rart.
Har ikke sett den her i det heletatt, og blomsterpotten av en øy her er jo ikke så stor...
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
Camilla: Den har gått i Tromsø lenge nå. Var en som het "Lille-Calibra" her på forumet som bygde den. Den er kræsjet og opprettet to gang, men det vet visst ikke nåværende eier!
DetBleIngenCalibra - 17 år siden
Karma: 0
heh kanskje det ja
Calibra_Turbomilla - 17 år siden
Karma: 0
///Calibra/// hehe ok, har ikke sett den jeg skjønner du...
men du som nå tydeligvis får med deg mer enn jeg gjør (i denne stooore byen *skratt* ) kommet noen flere som jeg ikke har fått med meg da? hehe
Novablack. - 17 år siden
Karma: 0
så flere calibraer på lånke i dag. noen her?
tok noen bilder som jeg kan legge inn senere
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
Camilla: Ganske mange faktisk!

Mange anonyme 8- og 16V-er, men det er en grønn (tror det er 8V), som kjører rundt med en sort og knust front. Mindre pen bil!
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Camilla, møtte den bilen der for en stund siden, litt utenfor bergen, på vei til bergen kjørte den. Trodde først det var min siden den lignet

Ingen bilder, men for 1-3 uker siden, så jeg en calibra i Fusa kommune, nærmere rettere sagt Eikelandsosen.

Tror den var blå, viss jeg husker rett. Noen av dere? (Ingen bilder siden jeg kjørte selv xD) Kan være det var i slutten av mars og husker ikke.
Men han hilste, fikk ikke hilst tilbake. Men viss det var noen av dere så, hallå

Edit: Dette var litt ut på formiddagen.
Calibra_Turbomilla - 17 år siden
Karma: 0
///CAlibra/// : hihi vi må jo begynne og reklamere for calibra.no til de da hehe.... men ja har sett noen nye calibraer i byen, men ingen som er noe kule liksom, fortsatt min som skiller seg mest ut ennå jeg ikka har annet enn vingen på nå *skratt* men det kommer seg skal du se hehe
Mettiz - 17 år siden
Karma: 0
den blå calibraen står inne på et lokale på ravnanger så det stemmer at det er en blå på askøy.

Lurte på om det er noen her inne som har en svart/mørk lilla calibra med masse gule greier på sidene...? Så den i går natt og i dag ettermiddag på Shell på lagunen i bergen.. noen som vet noe om den? Aldri sett den før, før i går. Noen som har skikkelig bilde av den? Fikk liksom ikke sett den så skikkelig som jeg skulle ønske. hehe!
Mettiz - 17 år siden
Karma: 0
bumpi bumP! må no være noen som vet noe om denne?
Maythe - 17 år siden
Karma: 0
jaja! får prøve her da! selvom jeg ikke trur alle ser her alltid.. men, den hvite calibran på seiersborg da, hvem var det? visste tydeligvis hvem jeg var..
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Hilste på en svart styla calibra i Kongsberg sentrum istad. Noen her?

edit: tror det var "monster" front på den.. husker ikke helt
Mettiz - 17 år siden
Karma: 0
INGEN som vet noe om den jeg skrev om i Bergen??
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
mørkegrå original 8v cali med liten vinge på.. pp32-skilt.. kjørte bak fra mandal til søgne..
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
Sort Calibra med pratsom sjåfør observert på Prostneset i Tromsø!

Men i går kom jeg over en bil jeg aldri har sett før. Den var mørkeblå og var sotet rundt hele. Sjåføren så jævlig deilig ut, så om noen vet noe om den, så skrik ut!
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
møtte en sølvgrå calibra på strømmen i går, neden for hybby butikken. Både bilen og sjåføren så ganske så strøkne ut
slippern - 17 år siden
Karma: 0
Så en rød calibra med esso på fauske mandag 1 mars. hvem er det sin?
Mettiz - 17 år siden
Karma: 0
Lurte på om det er noen her inne som har en svart/mørk lilla calibra med masse gule greier på sidene...? Så den i går natt og i dag ettermiddag på Shell på lagunen i bergen.. noen som vet noe om den? Aldri sett den før, før i går. Noen som har skikkelig bilde av den? Fikk liksom ikke sett den så skikkelig som jeg skulle ønske. hehe!
holmen - 17 år siden
Karma: 0
uansett er min den det er bilde av...eneste blå påa skøy....
DetBleIngenCalibra - 17 år siden
Karma: 0
nei en blå som pleier å stå under senteret på ravnanger

den er ikke stylet
holmen - 17 år siden
Karma: 0
ja har sett den men vet ikke kem det er sin....
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
jeg så en hvit styla calibra i sarpsborg ca. 13.00 i dag. Var noen gutter som kjørte den... Noen her sin?
Thalberg - 17 år siden
Karma: 0
Richard kanskje...?

Edit; den har en sånn fanger. uten sideskjørt tror jeg. hvit.
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
kjørte bak en ung dame i en rød calibra, kjørte inn på kiwi på kjeller. Noen her?
Maythe - 17 år siden
Karma: 0
har sett en grå, eller sølvgrå, styla calibra kjøre på rolvsøyveien om i området rundt rolvsøy den siste tia. ser ut som en eldre mann som kjører, men skjegg og bart og hele pakka...
Calibra_Turbomilla - 17 år siden
Karma: 0
///Calibra/// eeeh hvem kan det ha hvert? altså pratsom sjofør i sort calibra på prostnesset? har jeg ikke sett eller hørt ;p

sort eller mørk grå calibra observert i tromsø ikke noe serlig stylet, noe klistremerker helt nederst på døren. noen her sin?
Gatebil - 17 år siden
Karma: 0
martin østvik fra tromsø sin, det sto autoshineshop på døra hans..
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
Martin sin har vel full styling, så det var vel neppe den.

Camilla: Ja, ukjent sjåfør! Pratsom passasjer også forresten!
Gatebil - 17 år siden
Karma: 0
hmmm, martin sa d va han.
Gatebil - 17 år siden
Karma: 0

va det denna du så camilla??
Gatebil - 17 år siden
Karma: 0
///Calibra///
Den grønne stygge med knust front er lars bb fra lenangen som har kjøpt til dama si, det er en orginal 8v 4x4 men satt i 16v, så da kan man vel si det er en 16v4x4. knust front. står dagelig helt nord i hamna
cattan - 17 år siden
Karma: 0
Møtte en rød calibra nedafor esso i ski i dag, sånn ca kl 20.05......... fikk ikke sett no skiltnr el no, ble såå opptatt av at jeg møtte den...
Noen her sin?????? Noen fra ski området kanskje???
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
Gatebil: Hehe, har sett den parkert i Hamna, ja. Og selvølgelig måtte det være en Lenangsverring!
Thalberg - 17 år siden
Karma: 0
Hvit Calibra rundt 16:45 torsdag mellom Bajazzo og
plantasjen v. høyden.
Gtb leppe, sota ruter og skilt nr. ST 1605 eller noe
Mettiz - 17 år siden
Karma: 0
svart calibra på vestkanten i bergen i går rundt kl 21.00... og en grønn/blå calibra på askøy rundt 11..noen her sine?
Alexsolaat - 17 år siden
Karma: 0
Jeg parkerte på Kleppestø taker i hele går (lørdag). Kjørte Erdal- Florvåg - Kleppestø om det var der du så den?

...Men så er ikke min blå da..
holmen - 17 år siden
Karma: 0
Mettiz :min er blå....var det noe styling på den?kan være min du har sett...
Mettiz - 17 år siden
Karma: 0
hehe nei var ikke din alex.. den blå vet jeg ikke om det var styling på mulig det var din.

Noen her som var på vårmønstringen med calibraen sin i dag? en "rosa" å en svart..mulig den svarte var camilla sin..så bare ræven på an..
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Den rosa vet jeg ikke hvem sin er. Men den svarte er Cecilie sin, ikke Camilla, vet den er lik. Men så lik er den ikke. Hehe

Bilde av den kan du se her:

http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=36129

Anyway, denne sto utenfor Shell/essoen på Lagunen, utenfor vårmønstringen.
Har sett den før her på siden, men lurer på hvem sin det er og hvorfor denne personen ikke stilte ut bilen sin.
Skuffet Var ikke så mangen calibraer der, å bilen er jo feit!
Skuff.... Så den rundt 13 tiden...




Jeg såg og en Calibra utenfor macdonalds der, drev på å rygget/snudde.
Så fikk ikke sett den så bra, men hele bakdelen var knust, helt nede Noen her sin? Fikk ikke tatt bilde...
Mettiz - 17 år siden
Karma: 0
hehe jeg så jo kun ræven langt vekke fra så jeg så egentlig bare en svart calibra, jeg
Vårmønstringen var vellykket i år og, men var litt lite biler som du sa, men men Neste år skal min stiller ut
Mettiz - 17 år siden
Karma: 0
Calibra observert omtrent med Fromreide på askøy i 7-tiden i kveld.. grønn eller blå..holmen sin?
focalibra - 17 år siden
Karma: 0
den candy røde der er phocahontas sin ,,
kriser`n - 17 år siden
Karma: 0
så en svart calibra med klistremerke på panseret over høyre lykta gul hvit og svart merke samme på skjermen og bakerste sideruta sto det larvik på hvem er denne sis

sto i litt uten for sandefjord i 3-4 tia
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Takk for svar focalibra
Men skulle likt å visst hvem den andre sin er
Sigge - 17 år siden
Karma: 0
Killycalibra sin gamle spottet i tønsberg i kveld. Var ei snelle som kjørte den. Så ut som hu følte seg konge da jeg glodde som bare det da jeg passerte i bruksbilen (omega a stv). Argh hadde jeg bare kjørt Calibra. Noen som veit hvem hun er? Spesiell bil hvertfall.
Johnny B - 17 år siden
Karma: 0
så den jeg også på strømstad på skjærtorsdag
Calibra_Turbomilla - 17 år siden
Karma: 0
Gatebil: jepp var den jeg så!
///CAlibra////: mhm vi er ikke stille grå mus akkurat!!
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
Møtte en ganske original, men pen, sort Calibra da jeg kjørte inn til Tromsø i 21-tiden på søndag. Den hadde ZH-registrering og lakken skinte skikkelig! Noen som vet noe...?
Har aldri sett den før.
Gatebil - 17 år siden
Karma: 0
Tromsø
rød calibra parkert utfor kongsbakken vidregående skole tirsadg 15mai. rieger stickers i frontruta, m3 sideskjørt, standard stylingleppe med strekkmetall på begge sider i front.
hvem er det sin?
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
Gatebil: Thomas fra Lenangen sin! Han kjøpte den av søstra, Alexandra, for litt sia.
holmen - 17 år siden
Karma: 0
Mettiz :ja kan ha vært min....er der ute av og til...henne bor du henne då?
Thalberg - 17 år siden
Karma: 0
En grønn Calibra som suste forbi meg på Røds brua
Moss / Våler i går ettermiddag en gang

Orginal etter hva jeg fikk med meg,
bakruta så ikke helt ferdig sota ut
Calibra_Turbomilla - 17 år siden
Karma: 0
Gatebil: har du ei blond dame eller søster som loder rundt i calibran din? så en rød calibra med ei blondine bak rattet tidligere idag....og fant fort ut at det var ikke meg hehehe ;p
Haug Racing - 17 år siden
Karma: 0
Står en svart 16v med JC skilter på Mobakk Bil i Våler sentrum (hedmark) nå, minner litt om gamle Kjetil (Cal16) sin, samme felgene tror jeg ihverfall...
Gatebil - 17 år siden
Karma: 0
Turbomilla: Ingen damer slipper bak rattet på calien min=p
he he, neida, jeg vet hvordan røde calibra du snakker om, det er en fra lengangen sin.. og btw, den er "orginal" min har styling. viktig vennen VIKTIG=p (hmm tenkt at du ikke ser forskjell)
Calibra_Turbomilla - 17 år siden
Karma: 0
gatebil: jo denne hadde styling og var ikke den uten (vet hvordan det er!) så da er det en ny en....var prøveskilt på denne!!
Gatebil - 17 år siden
Karma: 0
det var min bil=) med prøveskilt=) og det vakke nå blond dame som kjørte!! det var meg=) men hadde ei dame som satt på med meg=)
he he, ble stoppa på slettelva av purken rett etterpå=)
Halvorsen racing:) - 17 år siden
Karma: 0
denna du så i tromsø?
Mettiz - 17 år siden
Karma: 0
holmen: bor hos typen på skråmestø av og til... bor egentli på sandsli...
calibra_turbo - 17 år siden
Karma: 0
Hvor: sluppen (trondheim)
tid: 16.30
Hva: Var halvt grå og halvt lilla, ellers helt orginal
aleksone - 17 år siden
Karma: 0

HAUG RACING

Står en svart 16v med JC skilter på Mobakk Bil i Våler sentrum (hedmark) nå, minner litt om gamle Kjetil (Cal16) sin, samme felgene tror jeg ihverfall...

er min, fikser oljelekasje
Haug Racing - 17 år siden
Karma: 0
Ok, kjøpte den i Elverum av en som het Kjetil ell..?
binlaudal - 17 år siden
Karma: 0
hvor kristiansand by
når i 8 tia 17 mai

burgunder rød calibra med hvite skjørter fangere å vinge.... tror det var ei blond ei som kjørte
Lexmaul16v - 17 år siden
Karma: 0
Det står en grønn gtb-race calibra utenfor hvite ørn kasernen på haakonsvern, noen her som eier den eller?
Calibra_Turbomilla - 17 år siden
Karma: 0
sort calibra, med gtb vinge observert i lyngen i troms.

tehehe luuure på hvem det kan ha hvert sin ;P
Dammerun - 17 år siden
Karma: 0
Så en calibra på vei mot gjøvik fra toten for ei uke sida omtrent. ganske styla.. men mangla lakkering så den på lena her om dagen å.. noen som vet hvem som eier den?
Tror den var blå/svart med hvit fanger foran.
Alexsolaat - 17 år siden
Karma: 0
Lexmaul16v ;

Det kan være "OpelCalibra" sin.

Er det denne?
http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=35257
aleksone - 17 år siden
Karma: 0
Haug Racing - 18.05.2007 12:28


Ok, kjøpte den i Elverum av en som het Kjetil ell..?

Niks, kjøpte den i Grinder, ingen Kjetil fra elverum som har hatt den før tror jeg...
Lexmaul16v - 17 år siden
Karma: 0
Alexsolaat, jepp, det var den..
Gatebil - 17 år siden
Karma: 0
Tromsø
rød calibra med max høy vinge, sorte felger kjørte opp langnesbakken i går kveld(tirsdag 22) tok av til venstre helt øverst i langnesbakken! ung herremann bak rattet. noen her sin?
Alexsolaat - 17 år siden
Karma: 0
Lexmaul16v;

Han bor, bokstavelig talt, 100 meter borti veien hos meg
Lexmaul16v - 17 år siden
Karma: 0
Okei, for den sto parkert inne på basen her.. Han er nok mp, for han sto utenfor kasernen til mp og iass, og jeg er iass, og jeg har ikke sett han her
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
Gatebil: Så den røde bilen der sist fredag. Er komplett GTB-styling på den.
Gatebil - 17 år siden
Karma: 0
den grå jeg så på bilextra var en fra bardufoss=) godt og se mye calibra i troms. håper bare alle møter opp på treffet 1-3juni=)
Alexsolaat - 17 år siden
Karma: 0
Lexmaul;

Det stemmer at han er MP, så bare ikke prøv deg på for mye sprell der inne
Pocahontas - 17 år siden
Karma: 0
Orange Calibra observert ved Arna Industrihus i halv tolv tiden i dag! Hvem hva hvor? Nydelig bil.
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
En mørk Calibra observert på fergekaia på Lyngseidet i Troms.
Bilen var enten svart eller mørkeblå. Den hadde den 3-delte DTM-vingen og lexus-lykter, ellers ganske original. Noen som vet noe?
Den var på vei nordover.
Gatebil - 17 år siden
Karma: 0
///Calibra///
Børge fra lenangen har en helt mørkeblå calibra, delvis stylet. han hadde jo oxo den grønne stygge, men den solgte han jo til lars bb.
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Rød 8v Calibra på strømmen sett flere ganger siste uken.
Hang tilsalgs lapp i vinduene.
Noen her sin?
Har bilde jeg kan legge ut.
Dorull - 17 år siden
Karma: 0
Horten 26mai ca klokka 12:15

Rett over veien for bowlingen tror jeg det var. Sto en sinnsykt rå sølvaktig calibra med full styling og carbon panser. Har sett en prosjekt tråd om denne for lenge siden. Med dekaler på siden.
Mettiz - 17 år siden
Karma: 0
Calibra observert på sotra ved Shell på sartor senter på fredag rundt kl 14.00.. tror den va blå med noen hvite (?) klistremerker på sidene. noen her sin?
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
Camilla

Er det den som står parkert der hele tiden du mener?
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
CalibraT: Ja, var en rød calibra som står parkert der. Men også en rød som har kjørt litt rundt om, tenkte kanskje det var samme bilen jeg. Så en rød i fart et halvt sek ene dagen, men det var kanskje en annen da. Fikk ikke med meg helt hvordan den så ut.
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
så den på shell i stad. står der fortsatt.
har sett en annen rød i det siste også. men det er dame som kjører. og den tror jeg ikke har salgs lapp...

Tror ingen av de er her inne... men er jo ikke sikker da..
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Møtte på rød calibra ved statoil rett før Strømmen i dag, rundt kl1830.
Haug Racing - 17 år siden
Karma: 0
Hvor: Shell Moelven, Idag ved 18-19 tida ca
sto en Svart lav Calibra med DJ skilt, eier og passasjer i "rånemodus"
Jeg kjørte rød merc, var der bare en liten tur på ranskurs
dotten - 17 år siden
Karma: 0
Camilla : Var det styling frontfanger på den bare ? Kan være dama som har lånt bilen i oslo.
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Kjørte bak en svart calibra uten bakfanger, på vei ut av næringsparken i kongsberg. Så ganske strøken ut, ut ifra hva jeg så. Lexuslykter og. Noen her?
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
dotten: tja, var i allefall Opel emblem i grillen. Så bilen bare et lite sekund i en rundkjøring, så husker ikke helt hvordan hele bilen så ut.
dotten - 17 år siden
Karma: 0
Hmm, har ikke i grillen jeg, så da var det vel ikke hu
Novablack. - 17 år siden
Karma: 0
så en orginal rød calibra med lexus lykter på gjevingåsen i dag ca kl12.
og en sort en uten bakfanger sota sideruter kjøre ved glava i 22 tia i dag.

noen her sine?
Roadkill - 17 år siden
Karma: 0
jeg kjørte for by glavan i 22 tiden i går-men min bil er blå uten bakfanger
Novablack. - 17 år siden
Karma: 0
oki trodde nesten det var min bil i farten for den var ganske lik
Chriz1 - 17 år siden
Karma: 0
Såg ein orginal Grønn met på stord ved heiane i ei rundkjøring! noen her sin? såg STRØKEN ut!
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Så en knall gul Calibra med alu vinge på Biltema Kr.sand på lørdag. Var en del decals på sidene og full styling....
Noen her sin?

http://www.calibra.no/genscrap.aspx?id=8011

Er visst noen som allerede hadde spurt om denne i Scrapbooken
Olejan - 17 år siden
Karma: 0
hvis det var den så holder den til i fredrikstad hvis den ikke er blitt solgt...
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Okay...
Tror den var med på Max Power treffet som ble arrangert i Kr.Sand denne helgen.

John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Jepp, er han kameraten til Perry dette. Han er med i Max Power for tida.
Gatebil - 17 år siden
Karma: 0
sort calibra cab observert ved narvesen i finnfjord botn på søndag. noen her?
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
Narve: Den her?
Gatebil - 17 år siden
Karma: 0
hmm, fikk ikke sett den så nært da, passerte den på 100meter i 90km/t i en sving, såe... men kan være den ja=)
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Grå Calibra på Ikea Furuset i kveld rundt kl22.
DH reg.
DJCAT - 17 år siden
Karma: 0
Sort Calibra sett 06.06 ca i 20.00 tiden i går på Kjeller fly.p
Rød Calibra sett 06.06 ca 22.00 tiden skell Lillestrøm
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
DJCAT: Det var nok min bil på Kjeller
Tok bilder av Calibraen der skjønner du:


CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
Camilla: får kjøre helt i enden, og ta bilde forran det flye vett F-104 eller hva det er
Haug Racing - 17 år siden
Karma: 0
møtte en blå calibra med liten vinge bak på gamleveien ned til våler sentrum (i solør) nå nettopp
XtremSonic - 17 år siden
Karma: 0
Har sett en blå-grønn Calibra parkert på langhus senteret et par ganger, så den senest denne uka her.
cattan? er vel ikke deg er det vel?
lignet litt på bilen du har som bildet.
Øystein - 17 år siden
Karma: 0
høres ut som hennes ja.. gamle min se showcase
XtremSonic - 17 år siden
Karma: 0
hehe, stemmer det Øystein. ja da vet jeg det også
DJCAT - 17 år siden
Karma: 0
Camilla: Ok.

08.06 ca 01.30 tiden:

2 Calibra`r oppservert ved Lund senteret i Rælingen, Noen her? en Caribean-Blue og Nova-sort, tror også det stod en Grå Vectra MK1 der også.
General - 17 år siden
Karma: 0
Rosa calibra med evo-vinge (tror jeg det var) sett litt nord for dovre (jeg var på vei nordover, vet ikke helt hva plassen het), noen her?
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
Svart eller mør blå calibra på statoil på kjeller utenfor lillestrøm, rund halv 6 tiden. 09.06.27
KT skilter
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Camelonfarget Calibra med lexus baklykter sett på Høllen brygge i Søgne [Vest-Agder] i dag ca. kl 13:00 eller noe...
Novablack. - 17 år siden
Karma: 0
sølv farget calibra i org utrustning,
sto parkert utenfor politihuset i trondheim i dag
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Ser stadig vekk en sølv calibra med blåe "viperstriper" og full styling i Bryne, parkert utenfor en av bensinstasjonene der(husker ikke hva den heter.. shell?)
exmann - 17 år siden
Karma: 0
Svart Calibra i Kongsberg med eller uten Monster styling er nok meg det, har vært av og på med fangere pga oppussing, men begynner å bli bil
General - 17 år siden
Karma: 0
Svart calibra, original bil, men 19" felger og doble DTM-potter ut, noen her inne sin?
krizz21 - 17 år siden
Karma: 0
calibrat:
det flyet er en "starfighter"... Var vaktsoldat på kjeller i 2002/03
det er faktisk en ribba oribinal også
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
er det ikke F-104 det står på det da? har sikkert mer peil du, kjører jo bare forbi der jeg så..
krizz21 - 17 år siden
Karma: 0
etter litt googling fann eg følgende svar:
fullt navn på flyet er Lockhead F-104 Starfighter, så begge hadde rett på en måte
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
da er det jo greit da, er enige da..
pr0xZen - 17 år siden
Karma: 0
francez: hvor/når hadde hjulpet masse
Mettiz - 17 år siden
Karma: 0
Så CECILIE på mekonomen i bergen i dag..hun kjøpte noe lakk eller noe sånt tror jeg Åsså bilen utenfor =)
exmann - 17 år siden
Karma: 0
Rød Calibra kjørte igjennom Darbu idag, kastet meg fort i bilen, men den forsvant Noen her???
Sigge - 17 år siden
Karma: 0
Sølv 8v med monsterstyling i tønsberg. sto parkert ved gravplassen nedenfor sykehuset.
General - 17 år siden
Karma: 0
pr0xZen - 13.06.2007 21:09

francez: hvor/når hadde hjulpet masse

Haha, ja sant! Jeg var småtrøtt, var i bodø, rundt 22-tiden den 11. juni ;>
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
TROMSØ:

En blå Calibra (hørtes ut som 16V), med GTB rundt om og AX-registrering sett på Esso på Stakkevollveien i Tromsø. Bilen hadde "Calibra.no"-dekaler i stor skrift på begge sidene. Noen som kjenner til denne?
TheEdge! - 17 år siden
Karma: 0
///Calibra///

Roger Nilsen sin bil det. Gått i tromsø i 2år den.

Kompis.
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
Lillestrøm. 4July

Så to eller tre calibraer utenfor varemessa i lillestrøm 4july. mellom 7.30 - 20.00begge var blå. husker ikke reg. nr.

Noen her sine?
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Jeg så også calibra i lillestrøm 4juli, grønn med hvite lexus lykter.
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
jeg så også Øystein sin gamle. den grønne
Camilla Bertone Turbo - 17 år siden
Karma: 0
Og rød calibra i går i øvre Rælingen med sorte felger. Sett den mange ganger, prøvde å kjøre fra meg..
jorgen88 - 17 år siden
Karma: 0
Mange forskjellige Calibraer sett i arendal ganske ofte.
cattan - 17 år siden
Karma: 0
Camilla, CalibraT....var min bil ja...hehe...måtte jo på messa.....
Xstremsonic: neste gang, kom inn på nille og slå av en prat da vel....
Novablack. - 17 år siden
Karma: 0
så proxen i går ved hifiklubben i trondheim...
tuta og styra men fikk ikke kontakt...

så så jeg en sort calibra i 8 tia i går på skatval..
tror det er en turbo, noen her sin?
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
Så en rød calibra med svartefelger på strømmen på lørdag kveld. var vel samme som Camilla har observert før..
XtremSonic - 17 år siden
Karma: 0
En svart Calibra på plan 4 på parkerings huset på Ski Storsenter, rundt 19:00 idag. Noen her inne sin?

Cattan: Jobber du på nille du a? morro! Kan hende jeg sikker innom neste gang vettu
Skal bare prøve å finne den forbanna idioten som knakk front fangeren min å stakk av først, for da har vi noe å snakke om
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Rød, diskre styla calibra med prøveskilter sett over Sirdal-Gjesdal(?) i går, noen her? Tuta litt på vedkommede.. hehe
Thalberg - 17 år siden
Karma: 0
Rød Calibra uten noe styling (?) sett på Statoil,
rundt kl 21:45 ...
sto i kø inn til Statoil, var Naf bil der og tævva og noe greier.
codegen - 17 år siden
Karma: 0
mange statoil`er inorge, thalberg
Alexsolaat - 17 år siden
Karma: 0
Må korrigere deg der codegen. Det er bare ett selskap som heter Statoil i Norge slik som han refererer til, derav refereres det indirekte til Staoils hovedkontor.

Hadde han snakket om Statoil stasjon evt. Statoil bensinstasjon ville det vært annerledes
Thalberg - 17 år siden
Karma: 0
hmm... der sa du noe

Var Statoil`en i Moss like ved E6 / Mosseporten detta
codegen - 17 år siden
Karma: 0
haha
Thalberg - 17 år siden
Karma: 0
så en sølv / grå Calibra uten styling i dag i 19:30 tiden
ved kiwien på tigerplassen i moss.
hørtes ut som en 8v (no offence )
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
møtte en rød calibra, eneste av styling var en F1 front. møtte den i Gansdalen.. Noen her det eller? ikke sett den før..
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
calibra møtt på " daftö " camping i sverige



Hvem er du?
dotten - 17 år siden
Karma: 0
tzeng :: Rød med bare frontfanger styling? Når?
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
14.07.2007 så jeg den.. svæææært " calibra.no " klister i bakruta, og streetdesign i sidevindu (tror jeg).

Husker ikke helt stylingen jeg, men rød var den
dotten - 17 år siden
Karma: 0
Hadde "calibra" i fronten.. Men det var nok ikke meg, selv om ejg faktisk var der på den datoen jeg og xD (Holder til i strømstad om sommern, skal ditt i helga..)
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
kult håper at eier av den bilen jeg så også "kommer frem".. kjekt å vite hvem sin bil man har sett
John Richard - 17 år siden
Karma: 0
Du har jo bilde med regnr, send "reg sc85878" til 2282 (koster 3 eller 5 eller 10 eller noe).

Statens Vegvesen til tjeneste.

http://www.vegevesen.no/sms/ (funka ikke akkurat nå.

Edit: Jeg spanderer:

SC85878 OPEL:
CHRISTER FREDRIKSEN, VANG
Siste EU-godkj: 16.11.2006
Neste EU-kontr: 08.2008
Skyldig Årsavg: 0
Omreg.avg: 1447
calipower - 17 år siden
Karma: 0
Kenny her på forumet hadde den før vøffal før han solgte den! gikk da I skiptvet Østfold. http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=33308 salgstråden
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Original rød calibra, kom fra indre arna (rundkjøringen) i 17.30 tida, på veit ut fra indre arna mot åsane...

Noen her sin? Mener jeg har sett den før =) Oppdaget litt sent så fikk ikke slengt opp neven
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Møtte en svart Calibra, hordaland kommune. Kjørte mot Tysse, svart med gult dekor på sidene. Rundt 15-16 tiden....

Skal visstnok være en som hadde den på Osterøy for en stund siden tilbake, noen her som har den? Eller vet hvem sin det er nå. Rekner med at det er 16v...
6TeleFoN - 17 år siden
Karma: 0
såg en rød calibra i ålesund,kjørte forbi moa i 2 tida idag. heilt orginal,men noen grome felger noen her sin?
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Lilla 16v, original calibra sett i Sentrum av Arna, blir vel indre arna i 15 tiden tror jeg...

Må nett si at jeg så en jævli stili grønn stor stylet polo der og haha. Genialt
Så såg jeg en feit stylet honda civic i Bergen, i strandgaten...
Calibra/Escort - 17 år siden
Karma: 0
Noen som kjenner til en Neon gul Calibra med Delta vinge og moster sideskjørt som jeg vet va er av styling på den.. Står i tromsø. ///Calibra/// :den står i Marsveien i Tromsdalen, og ser ut som den har ramlet ned fra Mars.. ;p
pr0xZen - 17 år siden
Karma: 0
Hvor: Trondheim, Utenfor Skippergt.11 (Sunt Miljø, Argon, AB Rør og Varme etc) v/ Dora.

Når: Tirsdag 24. juli kl. 9

Hva: Novablack calibra med 2x12"(?) med kondensator bak. Skodd på 18" Opel-felger og manglet dørlist på passasjer-siden.
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
Thomas: står mye om den over! Gamlebilen til "Lille Calibra" her på forumet!
DetBleIngenCalibra - 17 år siden
Karma: 0
[color=#3300FF]

Det står en blå orginal calibra på Ravnanger på Askøy.

Noen hær sin?`

[/color]
DetBleIngenCalibra - 17 år siden
Karma: 0
gikk ikke med farge men bilde er litt lenger oppe

VELDIG stort bilde
x-Infinity - 17 år siden
Karma: 0
hvor: sola,pA vei mot stavanger.

nAr: 2.aug kl. 17.45 ca..

hva. blA calibra med en del styling. og det sto calibra pA bakskjemen
exmann - 17 år siden
Karma: 0
Hvor: Uvdal,
Når: Idag lørdag 04.08
Blå calibra kjørte igjennom Uvdal idag, på vei mot geilo, på formiddagen... Mulig jeg har sett den i kongsberg... noen her??
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
x-Infinity, om det var en cab så var det HFosse du så
x-Infinity - 17 år siden
Karma: 0
tzeng: det var nok den ja!
noen som veit om man fAr calibra ferdig som cab?? har ikke sett det noe sted! :S jeg og vil ha!
exmann - 17 år siden
Karma: 0
Ikke cab nei
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
Rød orginal calibra med sorte angel eyes i sandnes. kjørte en hvit audi jeg.. vi lekte oss litt gjor vi ikke? tenker på malmei veien

RH223** var reg nr

x-Ininity, i tyskland sånn ca. 100.000 NOK for en org cab ( er VELDIG få av dem ) + moms og toll.. ikke billig ser du. Er ei stund siden jeg fikk vite om
den caben som var til salgs for 100k da. så kan jo være den er solgt
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
da var eier av denne røde calibraen tipsa om calibra.no via sms.. lett og spore opp folk altså
Formloff - 17 år siden
Karma: 0
pr0xZen: Min den;P
x-Infinity - 17 år siden
Karma: 0
litt for dypt til mine lommer den jah! :S vil ha! men men.. fAr fixe den jeg har fQrst da! kommer prosjekt trAd etterhvert!
pr0xZen - 17 år siden
Karma: 0
Formloff: Sett den stod der både titt og ofte - jobber du for en av bedriftene i bygget?
Formloff - 17 år siden
Karma: 0
Jeg er bitcha til Sunt Miljø;P
Blake - 17 år siden
Karma: 0
tzeng.. var regnr rh22349 ? isåfall var det den gammle min
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
blake : Det var det ja
HFosse - 17 år siden
Karma: 0
X-Infinity: Du kan jo alltids få kjøpe min cab Men det blir dyrt.
cattan - 17 år siden
Karma: 0
Blå standard calibra på svinesund tirsdag 7 aug ved 19 tiden... Reg nr NE96066. To unggutter i bilen.... Noen her sin?
SpecTrum - 17 år siden
Karma: 0
Usikker på om det var en calibra, men var Veldig Veldig lik.

Gul "calibra" utenfor flyplassen på kjevik nå for en halvtime siden. Sto langt unna, men den var styla, ingen spoiler eller takrutesenker.

Noen hær sin ? =)
Ruben - 17 år siden
Karma: 0
kjørte en sølvgrå cali med angeleyes og chrome lexus forbi meg i tunnelen etter nordbytunnelen, sørgående på e6, rundt ti over halv 6 i går, fredag, 10.8.

du bør seriøst få fiksa eksosen din..
Sigge - 17 år siden
Karma: 0
Lilla stylet calibra observert i Bø - Telemark. Noens om vet noe om den eller eier?
pr0xZen - 17 år siden
Karma: 0
Formloff: OMG du også? da er vi 2
Formloff - 17 år siden
Karma: 0
haha.. liten verden, gitt ..

....

Mørk grønn calibra med svart aluvinge, moderat styling og små felger() utafor nidarosdomen på søndagen i 8-tiden .. anyone?
krizz21 - 17 år siden
Karma: 0
UR 57xxx registrert grå calibra sett på moa i ålesund. I bilen satt to søte jente nokken som veit nokke om den?
Aasland - 17 år siden
Karma: 0
krizz21, send sms " reg ur 57xxx " til 2282 (koster 3 eller 5 eller 10 eller noe).

Da får du opp navn. Etter det er det bare å gå inn på gule sider å se om du finner frem til rett person. Så ringer du å gir tips om calibra.no
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
En sølvgrå Calibra ble sett i rundkjøringa i Breivika i går. Kvinnelig sjåfør. Noen som vet noe?
x-Infinity - 17 år siden
Karma: 0
Rød Calibra med svart panser/tak en del styling.
-kjørte ut fra arnegarborgsv kl 20.19 i dag.

hils neste gang da! hehe og du må ikke gi på så masse når politiet kommer redd nedi gata!
Scorpion1984 - 17 år siden
Karma: 0
hoho, var meg det
http://www.calibra.no/scrapbook.aspx?bildeid=8696
hvis det var den du tenkte på?

så ikke noe politi jeg
x-Infinity - 17 år siden
Karma: 0
var ikke den nei!

var ikke like fin i lakken og hadde ikke max power på panseret!

Haug Racing - 17 år siden
Karma: 0
Sølvgrå Calibra observert i Elverum litt av og til i det siste...
Bambo - 17 år siden
Karma: 0
Tsengs: Den røde med hvite 17" du har bilde av over her er Valdres bil.
Forøvrig til salgs så jeg i dag
iver - 17 år siden
Karma: 0
Så en helt forferdelig oransj calibra åverlesset med STYGG plastikk på Kvål sentrum i går kveld. Noe av det værste jeg har sett
exmann - 17 år siden
Karma: 0
Blå Calibra utenfor kongsberg, retning Drammen idag 24/8... noen her??
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
Det holder til en svart/mørk grå Calibra i nærheten av Frøysland i Mandal.
Diverse styling, men har aldri fått sett på den på nært hold.
Noen her sin?
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Gul/grønn nydlig strøken Calibra rett utenfor Arna sentrum...
I 14 tiden. Var litt treig, så fikk ikke til å hilse, har en liten mistanke om hvem sin det er, han er regget her på forumet,
men kommer ikke på hva han heter.
Skrik ut! Hehe Lyst å se mer av bilen din, for den var rå
Masterchief - 17 år siden
Karma: 0
jorgen88 - 17 år siden
Karma: 0
mørk calibra sett stående i homborsund i stad
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Masterchief - Ja lurer på det, lignet litt. Fy faen så rå den virkelig var, viss det er den da. Fikk faen meg lyst å kjøre bilen

Virket og som en strøken bil
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
Noen som vet hvem som eier den to-farga Calibraen i Tromsø? Rød bil med sort tak. Den har stått parkert ved Taxi-sentralen/Glass-Tech, men de siste dagene har jeg sett den kjøre med prøveskilt i byen.
TheEdge! - 17 år siden
Karma: 0
Det er vel ei ung jente, som har fått bilen av faren sin.

Navn husker jeg ikke.
///Calibra/// - 17 år siden
Karma: 0
Fin?
TheEdge! - 17 år siden
Karma: 0
Regna med du ville spørre om det

Opp til deg og dømme
Thalberg - 17 år siden
Karma: 0
Rød Calibra sett i rundkjøring ved Amfi i Moss... (Nedafor Bar3)

Pen rød farge, og ikke noe styling som jeg så, bare en liten metall antenne....
for ca 30min siden.
Anncha "Black beauty" - 17 år siden
Karma: 0
En gul Calibra sett ved Karihaugen rundt kl 1450.

Den var da på vei oppover mot Olavsgaard med Skedsmokorset der. Hadde vinge bak på og noen merker på bakruten
og på siden av bilen. Fikk ikke se den helt pga bussen.
Det var en som var AR reg.
Lurer på hvem dette var?
infested - 17 år siden
Karma: 0
daaaaaaaftøøøø
Anncha "Black beauty" - 17 år siden
Karma: 0
Oki, takker for svarer infested
Jodda - 17 år siden
Karma: 0
Var en svart calibra (var nok turbo pga org-ic i front) uten frontfanger. Så ut som den var i ganske så som så stand. Noen her eller?

wops, glemte hvor det var. Var på parkeringsplassen på universitetet i stavanger..
6TeleFoN - 17 år siden
Karma: 0
hvem sin calibra? er ganske tidlig i filmen http://www.youtube.com/watch?v=AM-9fiLXG6Y&;mode=related&search=
TheEdge! - 17 år siden
Karma: 0
En lokal helt fra Mo I rana, Calibra 16v C20XE, han har en av de beste tidene rundt banen i mo..
Bent - 17 år siden
Karma: 0
Går en gull/safran farget calibra på gjøvik om dagen. Girls go fast over hele siden på den.
så ut til å ha no plastikk rundtom også.
Anncha "Black beauty" - 17 år siden
Karma: 0
En helt orginal rød Calibra på vei til Fetsund over Åkrene sletta i kø ved 1730 tiden.

Hvem sin Calibra?
Hobbymekker - 17 år siden
Karma: 0


sett på hydro i moelv klokka 13:00 mandag 10.09, kvinnelig sjåfør! noen her???
codegen - 17 år siden
Karma: 0

Sett på Shell Sunndalsøra rundt 1-2 på dagen. Noen som kjenner til denne?
Red Bull merket, bulk på høyre side, ble kjørt på henger
calibra_turbo - 17 år siden
Karma: 0
en styla lilla (med svart tak) calibra på vei til tiller fra torgårdsletta kl 07.00 på tirsdag 11.09, kjørte fort forbi bussen jeg satt på
Noen her sin?
Gading - 17 år siden
Karma: 0
Den RedBull bilen er det noe kjennt med.. Har ikke den komt frem på forumet før..?
codegen - 17 år siden
Karma: 0
kan ikke komme på og ha sett den her før... stilig bil, med untagelse av vingen da..
noen som vet hvor den kommer fra?
cattan - 17 år siden
Karma: 0
Blå cali står ofte bak sos biloppretting på kløfta.... Noen her sin???
Haug Racing - 17 år siden
Karma: 0
Redbull bilen sto lenge tilsalgs på autodb ihvertfall... 8v som de forlangte gull og grønne skoger for pga lakken...
codegen - 17 år siden
Karma: 0
oki.. hehe
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
ja så den til salgs jeg også. lakken er da ikke så pen, hvertfall ikke så mye som de ville ha for den da..
Gading - 17 år siden
Karma: 0
Kan være det er fra autodb jeg har den og ikke her
Kjødemannen - 17 år siden
Karma: 0
Den redbull calien, er fra Trondheims området, han som eig de skal kjøpe ei dør med meg.
codegen - 17 år siden
Karma: 0
tror det trengs ja...
Formloff - 17 år siden
Karma: 0
stått parkert utenfor en stylingbutikk nedi osloveien .. tror jeg.. ?! mener den ligna i alle fall
jorgen88 - 17 år siden
Karma: 0
stod en rød calibra i grøfta utenfor tvedestrand i går;p
joacla1 - 17 år siden
Karma: 0
sølv-farget calibra på bildøy vgs.... uten for bergen..... bilen har lila/blåe flammer på siden... full stylet......


er på bildøy vgs vær mandag....(A) noen her som eier den?
Anncha "Black beauty" - 17 år siden
Karma: 0
En svart Calibra på Bjørkelangen VGS idag (20.09). Kvinnelig sjårfør som kjørte fram og tilbake og nedover mot sentrum, hadde vinge bakpå.

Noen her inne som eier den?
Evesaeth - 17 år siden
Karma: 0
Rød Calibra observert på Nardo, nærmere bestemt Edgar B Schieldropsvei, ved Vestlia endeholdeplass titt og ofte.

Bor farlig nærme, så hadde vært moro om det var noen her inne.
Haug Racing - 17 år siden
Karma: 0
Sett to calibraer i dag!

Først en rød 16v med svarte lexus-baklykter på høgskolen i Hamar

og en rød calibra med stor vinge mellom bast og grindalsmoen i Elverum
jorgen88 - 17 år siden
Karma: 0
4 calibraer+min i Svinesund i går(29 september)
Noen her?
CalibraT - 17 år siden
Karma: 0
Møtte en rød gtb stylet ut av p huset på strømmen storsenter i går ved 4tiden?
og sto en svart orginal med dobbel dtm potte på parkeringsplassen ved lillestrøm stasjon senere på kvelden...

Noen som kjenner til de
Haug Racing - 17 år siden
Karma: 0
Gikk en rød Calibra med VF skilter i Leiret (Elverum) i natt. Svarte felger og liten vinge bak.
Adrenalin - 17 år siden
Karma: 0
Ser det er en del som lurer på hvem den rosa calibraen er sin det er da min
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Du sto og utstilt på Lagunen vårmønstringen 2007
Bildet av den ligger i offtopic...
Thalberg - 17 år siden
Karma: 0
grønn styla calibra med blant annet panser forlenger og lexus lykter
sett nedenfor E6 - rundkjøring ved TusenFryd rundt 16:30 tia i dag.

Ganske sprek bil så det ut som noen her ?
Thalberg - 17 år siden
Karma: 0
grønn styla calibra med blant annet panser forlenger og lexus lykter
sett nedenfor E6 - rundkjøring ved TusenFryd rundt 16:30 tia i dag.

Ganske sprek bil så det ut som noen her ?
Adrenalin - 17 år siden
Karma: 0
nofear2 Ja det stemmer det var på vår mønstringen
Novablack. - 17 år siden
Karma: 0
calibra T
hresut som gamle min det....
ble solgt til en i oslo ommerådet
Anncha "Black beauty" - 17 år siden
Karma: 0
Rød C alibra sett ved Fjellhammer hallen idag ved 22 tiden. Gikk litt fort med den bilen, så jeg så ikke hva slags styling den hadde,

Noen her?
cattan - 17 år siden
Karma: 0
hei thalberg..... det er min bil du møtte da kanskje???? hehe.....
Thalberg - 17 år siden
Karma: 0
mye mulig det catten..

synes din så litt lysere grønn ut på bildene,men lyktene og fronten så jo lik ut.
syns jeg skimta et klistre merke over liste på sia også.
cattan - 17 år siden
Karma: 0
jeg har klistremerke der oxo thalberg... hehe....
Adrenalin - 17 år siden
Karma: 0
nofear2: Hvor i offtopic ligger det bilder av den da?
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Sorry, feil forum

Her - http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=36129

Nå får vi holde opp å spamme ned tråden her =P
Gading - 17 år siden
Karma: 0
Red bull callien observert i Ålesund på tirsdag..
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Svart/blå metallic calibra sett utenfor arna sentrum, på vei fra nesttun området til arna. Rundt 15 tida tror jeg. Noen her sin?

Prikk lik på en kompis av meg sin, men var ikke han, for snakket med han rett etterpå.
nofear2 - 17 år siden
Karma: 0
Calibra på GGF treffet: http://www.bt.no/lokallokal/asane/article424998.ece

Hvem sin? Virker som hun hadde kjørt langt?
SqEeCkY - 17 år siden
Karma: 0
Blå calibra på strømmen retning fjellhamar 16:15 ca.. noen her?
SqEeCkY - 17 år siden
Karma: 0


Sto på gjelleråsen noen her sin?
streetracer - 17 år siden
Karma: 0
den var ordentlig ROSA
Thalberg - 17 år siden
Karma: 0
er jo Mosse skilter ihvertfall.
SqEeCkY - 17 år siden
Karma: 0
Hørte noen rykter om atte den dura rundt her i nittedal serru men har ikke sett den før nå..
Anncha "Black beauty" - 17 år siden
Karma: 0
Grå calibra sett ved avkjøring til Gardermoen i dag 25.10 ved 09 tiden.
Hvit styling foran på fanger.

Noen her?
Anncha "Black beauty" - 17 år siden
Karma: 0
Rød orginal Calibra sett på parkeringsplassen utenfor RKG bygget på Furuset.

Noen her?
pr0xZen - 17 år siden
Karma: 0
Hvor: Shell Elgseter (v/ St. Olavs), Trondheim
Når: 22.10.2007 kl. 07.20
Hva: Turkis (?) Calibra, 4-bolts understell. M3-skjørt, Chrome lexus-lykter, stor Zender-lignende vinge. Dobbel DTM, 2x12" magnet opp baki.



Ps. Post nr. 400
Adrenalin - 16 år og 6 måneder siden
Karma: 0
Lilla calibra sett på Hundvin fra Mongstad/Lindås 12.45,sett den mange ganger i Knarvik høres ut som en 8v. Noen her?
cattan - 16 år og 6 måneder siden
Karma: 0
Rød cali med lexuslykter står parkert vis-a-vis haugjordet ungdomskole på langhus...(ved siden av bakern) noen her sin??? ser den titt og ofte der...
cattan - 16 år og 6 måneder siden
Karma: 0
sølvfarget cali i lillestrøm sentrum ca 22.30 i går (tirdag) du dro til høyre i lyskryss, jeg til venstre....


Rød cali i dag tidlig ca 09,20....ikke så langt ifra fjell i ytre enebakk.
slippern - 16 år og 5 måneder siden
Karma: 0
Blå calibra utenfor Fauske rådhus klokken 11:03
Anncha "Black beauty" - 16 år og 5 måneder siden
Karma: 0
Rød calibra sett utenfor ØStersund Ungdomskole i Fetsund den 11/12 ved 2015 tiden. Det var en svart hund i bilen.

Noen her?
Anncha "Black beauty" - 16 år og 5 måneder siden
Karma: 0
Rød calibra sett utenfor ØStersund Ungdomskole i Fetsund den 11/12 ved 2015 tiden. Det var en svart hund i bilen.

Noen her?
Hagenes Racing - 16 år og 5 måneder siden
Karma: 0
Olejan kan være meg du møtte i særp haha thalberg var nok meg du møtte med høiden å plantasjen
jt-calibra - 16 år og 5 måneder siden
Karma: 0
nei men richard har du kommet deg inn her hehe
Hagenes Racing - 16 år og 5 måneder siden
Karma: 0
har vært her lenge så en rød calibra med rak rør i fredrikstad noen her?
jt-calibra - 16 år og 5 måneder siden
Karma: 0
haha meg det vi har jo preka sammen på shell vi sammen med joakim å gjenget hvis det er du med dialekta da xD
nofear2 - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
Rød original Calibra spottet i ene tunnelen før Osterøy broen. Utenfor arna området.

Rød original, med svarte felger.

Noen her sin? Ble spottet 14.25
Haug Racing - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
Gikk en lav original sølvgrå Calibra i Elverum natt til 5.juledag. Møtte deg først i Sørskogbygda, og i Leiret senere på kvelden(natta). Jeg kjørte min fæle røde Calibra. Du kjørte uten lys så jeg blunka til deg...

PS: Står forresten en mørkeblå Calibra med styling utafor Statoil på Flisa av og til. Tror jeg har sett bilder av den på forumet her før, men mener den ble solgt. Noen her som eier nå..?
joacla1 - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
hmm tror jeg så den samme som deg igår...


rød calibra helt orginal.. sikkert 8v
sto på oldervoll nestun igår 28/12.07 ca klokken 15.

jeg spurte hvem det var sin hehe da var det en kunde som hadde mistet dekket etter at den hadde vært på rep der..... men de sa også det at det var helt feile felger på bilen som var årsaken;D
nofear2 - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
å, ja så ut som en 8v, helt original med noen svarte felger, ikke noe spes lav heller.

haha, kanskje derfor han hadde svarte felger

men viss den personen skulle være medlem her så, skrik ut mann =D

1 liten offtopic: Ikke sett meg i loddefjord da? Vert der 1 gang var på essoen der en stund så stakk eg, ca 1 mnd siden.
joacla1 - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
hmmmm muligens hehe... henger ikkje så veldig mye i loddefjord.... enten så er jeg på jobb " bilxtra " eller i garasjen heeh


tror ikkje eg har sett deg....... * har ikkje lappen ennååå men kommer til og hilse på alle calibra den dagen eg e på veien........ men hørte snakk om kansje at det blir kjøring på eikås.. der vi uten lappen kan drive hehe då e eg der værtfall......*



Thalberg - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
Når: i går 28/12 rundt kl 4 tror jeg..
Hvor: På E-6 mellom Moss og Rygge. (Mot Sverige vel og merke)
Hva: lys blå Calibra, ganske "Extreme" styla..
Bakfangeren ligna hvertfall litt på Kevin sin. Fikk ikke sett så mye anet på bilen
http://i133.photobucket.com/albums/q52/Kevut007/Calibra%20Power/P2040029.jpg
nofear2 - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
Rød calibra parkerte ved siden av meg i Arna, nede på parkeringsplassen. Spiste samme plass som meg og.
Svarte felger muuuulig dette er den samme som ble spottet før osterøy broen her for noen dager siden.

Rundt 16 tiden tror eg. Noen her sin? Litt høy jente/dame med hvitt hår, opel motorsport club genser på seg.

Ingen bilder, tom for strøm på mobilen.
Mgbertha - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
Noen som veit hvem den røde calibra`n i skien er sin? Fulgte etter meg litt i går heilt til han blei stoppa av purken Hadde blått lys i bilen så det kan jo være ein forklaring te at han blei stoppa! hehe
Anncha "Black beauty" - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
Svart calibra med BP reg sett i Rælingstunnelen den 10 jan ved 1930 tiden. Kjørte mot Oslo.

Noen her?
Olejan - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
20 januar?
Anncha "Black beauty" - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
hehe Olejan, mente 10 jan

Haug Racing - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
Sto en mørk calibra med lexus lykter halvveis i grøfta etter hamarveien for en times tid siden
Anncha "Black beauty" - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0


Denne røde calibra står på YX på Fetsund. Med skjellet hode ved bakhjulet og en bulk i høyre dør. Klipt skilter også, står den er til salgs.

Så den her 12.01 ved 15 tiden.
Noen her?
Formloff - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
Svart, grønn blå(?) (mørk i hvertfall) oppstyla Calibra med bulk i bakluka og en del ekstrainstrumenter opp langs siden.. Sto utenfor vekstedet til TT i ettermiddag

svart (mørk i hvertfall) calibra med dobbelt utblås bak spotta på tur inn i vaskehallen atmed Trondheim Bilhjelp og MIX kiosken på lørdagskvelden..
jt-calibra - 16 år og 4 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Uno x sarpsborg på Årumkiosken
Når: klokka 4 natt til lørdag
Hva: Rød calibra, kz skilter, kunne virke som sjåføren var i slutten av 20åra, hyggelig fyr som hilsa å sa "flott bil"
så bilen igjen ca 20 min senere ved shell på hafslund, noen her? har aldri sett denne calien i sarp før
Anncha "Black beauty" - 16 år og 3 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Bussholderplassen på Borgen brua i Fetsund mot Fetsund
Når: Ca kl 2200 torsdag 07.02.08
Hva: Svart calibra eller mørke blå, senket og med sota ruter. Fikk ikke med meg skiltet.

noen her?
Anncha "Black beauty" - 16 år og 3 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Bjørkelangen
Når: Litt før kl 15.00 fredag 15.feb 2008
Hva: Svart Calibra, vinge bak med bremselys, kvinnelig sjåfør. Byttet bak fanger.
Reg nr: SC 869 og noe.

Noen her?
Thalberg - 16 år og 3 måneder siden
Karma: 0
Hvor: ved badeland i sarpsborg tror jeg.
Når: rundt kl 15 - 15:30 tror jeg.
Hva: rød calibra.orginalt.. satt en del folk i bilen...
kjørte i en grønn golf 3, og kameraten min sa at det var ei jente som eide bilen, men han komm ikke på navnet.. hehe, noen her?
jt-calibra - 16 år og 3 måneder siden
Karma: 0
hvilken dag da thalberg? hehe, kan ha vært meg, eller Else som ho jenta med calibra heter full gtb styling på den
Thalberg - 16 år og 3 måneder siden
Karma: 0
på fredag
jeg var litt opptatt, så jeg rakk ikke og så noe av skiltet men jeg hilste ihvertfall.
Ole - 16 år og 3 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Gran Canaria(Las Palmas)
Nar: fredag...
Hva: Rod calibra med en slagsmoster front.

Jo dette var veldig morro. vi leide oss vil her nede og kjorte rundt hele oya som tok sikkert 3 timer. altsA ikke en stor oy. men alikevel midt i sentrum av las palmas sa sto den en. tror ikke det er sA veldig mange her nede
nofear2 - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
er det mulig å kjøre fra norge til las palmas med bil? hehe
Ole - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hehe nei las palmas ligger jo i gran canaria som er i kanarioyene, derved en oy. sa alle bilene her nede er fra bater
nofear2 - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hehe skal noe til at noen har kjørt herfra til las palmas da dyrt med båt sikkert.
Anncha "Black beauty" - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Oppsal på vei moe Tveita.
Når: Tirsdag 19.02 ved 2030 tiden.
Hva: en svart orginal Calibra med Reg nr. BC 92536

Noen her?
Novablack. - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
fredag 22. kl 1530 ca sett på e6 ved skatval på tur nordover.
sort calibra med litt brede felger og lepper,sjørt.

lå noen biler bak så fikk ikke sett reg nr
calipower - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Hver morgen på vei til jobb måter jeg en rød Calibra med Engle øyne, litt styla, jenta som kjører tror jeg. Hvem er du?
Olejan - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
har den gtb styling og svarte engler? høres veldig ut som ei som bor her i byn...
Novablack. - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
var i oslo en tur i helga og på tur oppover ca 10 mil ovom elverum var det en sort calibra så og si orginal på en besinstajon.
var en 16v og det var JE skilter tror jeg

så i strømmen utenfor norsk motorhistorisk senter var det en zafira opc blå med reg nr DL 73052 din jon richart?
Nightgod - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
@Novablack

Var neppe JR. Han har PP skilt
calipower - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
olejan: ja mulig gtb, var engler , usikker på om det var svarte.
Olejan - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
kan be ho melde seg inn her jeg
calipower - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hehe
jt-calibra - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
hvis du tenker på else ole så har ikke ho englelykter
Olejan - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
ånei... da kan det hende det var dama til EPCalibra her på forumet da vet... hehe. vet ho kjører bilen hans innimellom...
Thalberg - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Hvor: imellom rundkjøringene, nedafor Rygge storsenter. (rett over plantasjen og de bilbutikkene der)
Når: I går 10/3 rundt kl 1.
Hva: Svart Calibra, senka med en liten vinge.


Hvor: Tok av mot Larklolen, i rundkjøringa ved Bay The Way.
Når: I dag 11/3 rundt kl. 15:15 (hadde kjøretime.)
Hva: Rød Calibra med auluvinge (fysj)
jt-calibra - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
den røde cali'n med vinge er det ei fra råde som kjører mener jeg, kaller seg calibragir( l ) på nettby.
Thalberg - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
fant ingen calibragirl
bare ei calibragir, ei fra Fredrikstad.
jt-calibra - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
ja calibragir var litt usikker på om det var en l i bilde se derfor den stod i ( l ) haha
CalibraT - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Lillestrøm/Skedsmohallen

Når: 11.03.08 rundt 8, halv 9

Hva: svart calibra med calibra dekal på døra
Olejan - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
Hvor: Rundkjøringa ved haflund skolen i Sarpsborg
Når: 20.00-21.00 i dag
Hva: Turkis calibra med GTB vinge. Var så mye tåke så jeg fikk ikke med meg no mer... Noen her? Kan det ha vært Lucky sin?
Klodrik - 16 år og 2 måneder siden
Karma: 0
høres ut som lucky sin...


Rød calibra på henger i bodø?? så denne forrige helg, men så ut som en heftig cali
nofear2 - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Blå fullstylet calibra med breddekit, på kvamskogen. Ingen vinge, lignet en del på focalibra sin, bare ikke så lys farge, mye mørkere.
Fikk ikke med meg så mye men møtte han mellom samnanger og kvamskogen, rundt 17.00 tiden.
Haug Racing - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Kan vel høres ut som binlaudal sin. brock b1 felger...
Tror den er blitt solgt, for annonsa er borte fra autodb
nofear2 - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
hmm, ser på bildene av bilen nå: http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=726#bilde

godt mulig det er den, ligner veldig, uheldigvis, så fikk eg bare sett den 1-2 sek kom bak en hel haug med andre biler, så ser seff bort fra lysene, så såg eg plutselig hans, mått seff se en gang til men long gone men fikk med meg at det satt 2 stk i den. håper å se den igjen

vet ikke hvem som har kjøpt den? om han er medlem her?
Klodrik - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Når: 19.03.07
Hvor Tverlandet, Bodø
Hva: Rød original calibra med retning saltstraumen, har aldri sett den før i området.

og så en rød calibra på en bilhenger for 2 uker siden . Lurer på om det kan være noen her sin?
nofear2 - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Blå Calibra med noen fæle runde lykter i fronten, observert midt i Arna faktisk.
0 styling, så godt som original (usj fæle lykter). hehe.
Rundt 14.20 tiden, medlem her? Speak out =)
Thalberg - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Rød Calibra sett på proffpartner ved det nye Rygge storsenter, rundt kl 15.
så ut som shark front og panser forlenger. (Deilig!)
husker ikke helt, men tror det var en sølv alu vinge på den også....
codegen - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Grønn calibra med lexus baklykter spotted på sunndalen today. Har sett den før, kjørt av en på omlag 30år tenker jeg. noen her?
Mettiz - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Grønn calibra med sølvfarget tak i fyllingsdalen. Stod utenfor et hus. Noen her?
nofear2 - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Er en her inne som har grønn calibra, men tror ikke det er sølvfarget tak. Så tror eg han bor på askøy.
Anncha "Black beauty" - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Den grønne Calibra som var på Askøy som er Alexsolaat sin er i Lillestrøm distriket litt nå for tiden. så kan ikke ha vært den
Anncha "Black beauty" - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Når: 03.04.2008
Hvor: Ruukki på Berger
Hva: Blå Calibra, skiftet fanger foran og bak. Ganske pen.

noen her inne sin?
Alexsolaat - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Er to grønne Calibraer på Askøy, den ene er min og den ene er naboen min sin. Den er limegrønn og har en gedigen vinge og er breddet, men er ikke sølvfarget på taket.
CalibraT - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
en rød orginal calibra utenfor shell på strømmen i kveld/natt
cattan - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Rosa/lilla cali på rudskogen i går.... noen her???
Thalberg - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
var det bra på rudskogen? hehe
ble litt vått på fredag, da en kompis ble 18, så vi rakk ikke og komme. hehe
cattan - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Klart det var bra der.... hehe
Anncha "Black beauty" - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Cattan:
Det er en som heter Raymond som har den. Han er ikke her inne.
cattan - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Hehe...gutt med slik farge...det er porno... (er som olsen)
Anncha "Black beauty" - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Cattan:
Det er jo den gamle til olsen
Haug Racing - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Sto en mørkeblå 4bolts Calibra med Lumma 355 front, Infinity skjørt, gtx hekk, lexuslykter og vinge på shell på braskereidfoss i 15tida i dag, virket som en var i følge med en rød bmw. fulgte etter meg nesten helt hjem jeg kjørte omegaen
cattan - 16 år og 1 måned siden
Karma: 0
Åh...hehe..... jammen hvordan sku jeg vite det da Anncha... hehe...
CalibraT - 16 år siden
Karma: 0
øtte en rød styla libra i lillestrøm i stad
Jodda - 16 år siden
Karma: 0
Kjørte en rød calibra forbi meg i oalsgate her i sandnes istad (30 april 2008, rundt 22.00). Gratulerer med gjennomført stygg bil, du klarte å gjøre meg flau over å være calibraeier. Med skikkelig høy rødMALT aluminiumsvinge, stygge felger og flammedekaler på siden, for ikke å snakke om en pen rød/rosa falma lakk.
Mettiz - 16 år siden
Karma: 0
Rosa calibra på vårmønstringen i Bergen 1.Mai. Panserlåser og lexuslykter. Noen her sin?
rosti - 16 år siden
Karma: 0
Hvor: Mandal
Når: 03/05 - 08 ca. kl. 8
Hva: Så en grå calibra uten front som stoppa for meg i et kryss =p
Jeg kjørte en bmw..
Noen her?
nofear2 - 16 år siden
Karma: 0
Merete - Det er vel "Adrenalin" sin cali det.
http://www.calibra.no/forum/Profil.aspx?id=2344

Han stilte den ut i fjor og

Edit: denne du mener sant?

rosti - 16 år siden
Karma: 0
Hvor: forus / sandnes på motorveien.
når: 05 /05 - 08 ca. kl. 19:00
Hva: Så en Oransj calibra. Så delvis styla ut

Noen her?
Mettiz - 16 år siden
Karma: 0
Er ikke den jeg mener nei. Vet den der var der i fjor, men den var der ikke i år. I år var det en med noenlunde lik farge, men ghostrider front og sideskjørt. Samme styling som er på min bil.
nofear2 - 16 år siden
Karma: 0
Hmm ok. Trodde han hadde den eneste fargen eg
Roadkill - 16 år siden
Karma: 0
er vell bs blideler sin spomsor bil vil jeg tro da
Thalberg - 16 år siden
Karma: 0
Hvor: I Rundkjøringa ved Biltema i Sarpsborg.
Når: rundt kl 18:30 elns. i dag.
Hva: Rød calibra, så ut som den hadde ulakert plast panser forlenger, crom lexus baklykter.
litt kule felger... fikk ikke med meg skiltet, men var en ung kar som kjørte.
Olejan - 16 år siden
Karma: 0
kan være det var jan thomas du så
Thalberg - 16 år siden
Karma: 0
nææ... håper ikke han har skaffa seg lexus lykter?
Olejan - 16 år siden
Karma: 0
det har han gjort skjønner ikke helt hva han tenker på men
Thalberg - 16 år siden
Karma: 0
Jan Thomas ?!?!

Når har du bare å forklare deg? Hva faen skjer?
generalen - 16 år siden
Karma: 0
mettiz: denne du tenker på sant? fet calibra syns eg...

Formloff - 16 år siden
Karma: 0
hahah.. hvem her har rullmala en calibra rosa og kjørte fire ganger rundt biltilsynet i trondheim? .. en kveld i starten av mai..
pr0xZen - 16 år siden
Karma: 0
Så den der rosa saken oppe på tiller... *knis*
Mettiz - 16 år siden
Karma: 0
stemmer det generalen. Var en utlending som har bilen nå tror jeg. Hvilken motor er det i denne bilen? =)
generalen - 16 år siden
Karma: 0
Har en mistanke at de er en orginal 8v, såg den låg til salgs på autodb for en tid tilbake, då var det heller ikkje opplyst ka motor det var. Pansere var jo lukket og låst på treffet og, så...
Mettiz - 16 år siden
Karma: 0
ja tror det er en 8v jeg også. Mener det er det jeg har hørt.
rosti - 16 år siden
Karma: 0
har det noe å si?
generalen - 16 år siden
Karma: 0
nesj, egentlig ikkje. den er jo fin å se på då
Thalberg - 16 år siden
Karma: 0
noen bryr seg bare om plastikk og dilldall, mens andre bare bryr seg om motor.
sånn er det.
den bilen der hadde sett like fin ut uten motor også den.
Anncha "Black beauty" - 16 år siden
Karma: 0
Når: Søndag 11.05.2008
Hvor: Fredrikstad ved kongstenhallen
Hva: En svart, helt orginal calibra som stod parkert i en busslomme ved Kongsten hallen og en sølv grå calibra med hvit front.

Noen her?
Olejan - 16 år siden
Karma: 0
den sølvgrå med hvit fanger er ocean her på forumet sin...

den svarte er jeg ikke helt sikker på men trur det kan være en utlending som eier hvis det er den jeg trur det er...
Perry - 16 år siden
Karma: 0
Prøv å hold småsnakket utenfor folkens
Mettiz - 16 år siden
Karma: 0
Oransje calibra, med styling, i Bergen sentrum i kveld i halv 10-10 tiden. Stod på busstoppet på Torget. Kvinnelig sjåfør- Noen her sin?
nofear2 - 16 år siden
Karma: 0
Ikke meg Kjørte før på dagen men ikke meg

Rød stylet? calibra faktisk rett utenfor arna, såg ganske ny ut og ganske strøken.
I går i ja 18 tiden en gang, litt usikker.

Noen her? Sku til å hilse men for treig
CalibraT - 16 år siden
Karma: 0
lå etter en sølvgrå 16v. org utseende.
aj4143 begynte skilt nr på.
kvinnelig sjårfør med langt lyst hår, og med to bamser i bakruta.
og rust vel høyre baklykt...
noen her?
xmarx - 16 år siden
Karma: 0
tror denne sølvgrå calibraen som calibraT har observert holder til på skjetten.. ser den står parkert nede i gata mi rett som det er..
cattan - 16 år siden
Karma: 0
ca 19.35 i dag (onsdag) møtte jeg en rød cali i rundkjøring før vinterbro....den hadde flammer på siden, og aluvinge....noen her????
Thalberg - 16 år siden
Karma: 0
Onsdag 4 Juni.
rundt kl 8 - 9 tror jeg.
Svart Calibra, uten styling tror jeg...
Så ut som lakken flassa av, og var rød under... Og møkkete..
Var DJ skilter på den..
rosti - 16 år siden
Karma: 0
Hvor: Burger & Pizza Companiet på Ganddal i Sandnes
Når: 08.06.08
Hva: En helt vanlig rød calibra. Så tror jeg at det var noen brock felger på.


Hvor: Utfor en frisørsalong rett ved en Kiwi butikk i Verdalen på Klepp.
Når: Hver gang jeg kjører forbi =p
Hva: En blå Calibra med fullt bodykit.
Anncha "Black beauty" - 16 år siden
Karma: 0
Hvor: Utenfor Bunnpris på Skårer
Når: 09 juni 08 ved 1715 tiden.

Hva: en helt orginal rød calibra.

noen her?
SqEeCkY - 16 år siden
Karma: 0
Anncha: det var nok meg.. den står der hver dag
Anncha "Black beauty" - 16 år siden
Karma: 0
SqEeCkY: Ok, jobber der da eller?

Sjelden jeg kjører den veien, kommer som regel andre veien så ha ikke oppdaget den før nå
SqEeCkY - 16 år siden
Karma: 0
japp.. jobber der jobba der i nesten 2 år så..
JM16v - 16 år siden
Karma: 0


Hvor:Statoil stasjon - trysil
Når:
Hva: rød calibra orginal. pen
vegardaka - 16 år siden
Karma: 0
er han duden her eller?
har sett han i bygda,
nordlænding..
xmarx - 16 år siden
Karma: 0
møtte rød calibra i oslo i går.. stor aluvinge å sota ruter. og en god sprekk i frontfangern. noen her?
Anncha "Black beauty" - 16 år siden
Karma: 0
Hvor: Like ved veien opp til Østmarksetra mellom Oppsal og Bøler
Når: Lørdag 14 juni kl 11.17
Hva: Svart calibra, stylet. Grøfte lys i front fanger, lav, panser forlengerm gutt som kjørte. Kjørte mot Oppsal.

Noen her??
ganske pen bil
Anncha "Black beauty" - 16 år siden
Karma: 0
Hvor: Åkrenesletta mellom Borgen og Lillestrøm
Når: 17.06.2008 kl 1630
Hva: En rød orgianl calibra, registert med HF.

Noen her?
jt-calibra - 16 år siden
Karma: 0
Hvor: Sarpsborg, borregaards bakken
Når: 16 eller 17 juni(husker ikke helt )
Hva: sølvgrå orginal calibra, jente som kjørte, mørkt langt hår

ei som er her inne tro?
Thalberg - 16 år siden
Karma: 0
Hvor: Moss - Krapfoss
Når: rundt kl. 21:30
Hva: Rød, stort sett pent stylet Calibra. Har sett denne før et par ganger, men nå stoppa jeg like så greit og tok et bilde...

Thalberg - 16 år siden
Karma: 0
Hvor: Rundkjøringa ved Mosseporten.
Når: Rundt kl. 15:10 i dag.
Hva: Ganske pen "ekstrem" stylet Calibra. Svart topp, og sølv fra døra å ned tror jeg.
Fikk ikke sett så nøye.

Og Calibraen over her sto på samme sted i dag.
Dj_Devil - 16 år siden
Karma: 0
Hvor: Tromsø
Når: tirsdag24 juni ca15.10
Hva:en rød og en svart calibra ved pyramiden


TheEdge! - 16 år siden
Karma: 0
Dj_Devil: Første e vel Therese sin, andre er en kar fra nordkjosboten sin bil..
Dj_Devil - 16 år siden
Karma: 0
aaaah.. :=)
er her oppe i nord for å besøke foreldrene til dama
så fekk litt sjok da eg såg 2 calibraer på samme plass nermast.. det skjer ikke meg vær dag. lol
Mortensen - 16 år siden
Karma: 0
Heter Ronja hun som eier den røde 16v'n.. jobber på kiosken på pyramiden..

Og Dj_Devil: hadde du kjørt på baksiden av pyramiden hadde du nok sett enda en i tillegg til de to Der står Camilla sin novasorte calibra 16v..
Dj_Devil - 16 år siden
Karma: 0
åååhhh.. nice...eg var der sammen med mammen til dama som skulle kjøre oss til molselv. så vi tok oss ikke en kjøretur rundt akkurat.. men morro. fekk vist mammen også da hvilken bil type eg har

så det er her oppe di fleste holder til med calibra bilene sine.. Hehe.. i haugesund så er dei alle fleste calibra bilene styla og bare sesong biler Så var litt nice å se to som ikke var noe hard styla på samme plass
Caliber - 16 år siden
Karma: 0
hvor: gjøvik \ østre totenvei
når: ca kl 1600
hva: mørkblå calibra med crome antenne og lexus lykter (crome)
edit: mener å ha sett den flere ganger i gjøvik området.. noen her??
Awax - 16 år siden
Karma: 0
Hobbymekker - 11.09.2007 22:02

Er X'en min det=)
xmarx - 16 år siden
Karma: 0
til anncha som hadde observert hf regga rød calibra så er dette knutti sin på forumet regner jeg med. skjetten gutt
Anncha "Black beauty" - 16 år siden
Karma: 0
Hvor: Avkjøringa til Nord-kisa på vei oppover mot minnesund
Når: Ca kl 1730, 29.juni 08
Hva. En grønn calibra, ganske stylet. Gutt som var sjåfør, NV registrert

Noen her?
xmarx - 16 år siden
Karma: 0
hehe tror calibra t blinket til meg ifra sin 200 sx i lillestrøm her om dagen. mye mulig pga blendende lys
Dingy - 16 år siden
Karma: 0
Anncha, var nok mest sannsynlig meg det =)
var på vei oppover til Røros hvor jeg har vært siden.. håper på å kjøre nedover igjen neste helg.
nofear2 - 16 år siden
Karma: 0
Foreldrene mine spottet en calibra på danmarksplass, sto parkert. Aldri sett den før, noen her sin?
Breddekit og panserforlenger (plast). Noen gromme dekk og felger

Rundt 11 tiden. Bildet sier vel sitt:

Novablack. - 16 år siden
Karma: 0
billigversjon med skruer til bredderne og...
nofear2 - 16 år siden
Karma: 0
hehe jepp, har flere bilder og, med skiltnr. Men, tenkte den utvalgte kunne si fra her viss han/ho er medlem

aldri sett denne i bergensområdet før, vertfall ikke på danmarksplass. så sikkert en ny en med lite peiling?
Mettiz - 16 år siden
Karma: 0
kamelon farget calibra på kokstad i bergen. Stått der en stund uten skilt. Da jeg kjørte forbi i dag stod den på masse ting og felgene var vekk. Noen her sin?
Mettiz - 16 år siden
Karma: 0
Mørk calibra, husker ikke helt fargen..svart eller blå, ble slept inn på gamle go'karten på midttun rundt 16.00 tiden i dag. Litt styling på den. Noen her sin?
Klodrik - 16 år siden
Karma: 0
utafor Opel i bodø står det bestandig en haug calibraer, røde, grønne, svarte, blå, originale og stylede. Noen her?
Skimmy - 16 år siden
Karma: 0
den gullfarga var driit rå med skrudde breddere, er det råeste,
Skimmy - 16 år siden
Karma: 0
den gullfarga var driit rå med skrudde breddere, er det råeste,
Dj_Devil - 16 år siden
Karma: 0
En rød calibra ca 15.20 ved sandril i dag (29.07.2008)
Sandril ligger ikke så langt vekk fra GE rundt dusavik ikke så langt fra randaberg vgs.
Thalberg - 16 år siden
Karma: 0
så en mørk (svart?) calibra ved plantasjen-rygge, rettning E6 ista,
litt før kl 6 en gang.
så ihvertfall en vinge, pene felger og at den var senka, men rakk ikke å hilse...
nofear2 - 16 år siden
Karma: 0
Spottet igjen på danmarksplass, denne gangen på betalende parkering, så den som eier denne bor der.




Bilen er ikke stygg i seg selv, men skruing i breddekittet? hehe joda
Edit: ops ble litt vel store bilder, fikset
Klodrik - 16 år siden
Karma: 0
det er barskt med skrudde breddere da!
Mortensen - 16 år siden
Karma: 0
ja ser liksom "heftigere" ut med skrudde breddere
Mollan - 16 år siden
Karma: 0
hva med å sparkle det inn, men samtidi ha de hullene, bruke noen blanke fine umbrakoskruer? kunne vært kult blir som en 2 delt felg liksom bare gjennomført likevel
nofear2 - 16 år siden
Karma: 0
hehe bilen i seg selv er jo tøff da ;D hallo, er calibra =P
16v turbo faktisk, rekner med at det stemmer og at det ikke var bullshit.

men hvem vet? =P
Anncha "Black beauty" - 16 år siden
Karma: 0
En rød orginal calibra sett retning med Rælingstunnelen den 29.juli ved 0958 tiden..
Noen her?
Anncha "Black beauty" - 16 år siden
Karma: 0
En rød orginal calibra sett i parkeringshuset på Strømmen 04. juli ved 12 tiden.
KT registert, noen her?
xmarx - 16 år siden
Karma: 0
rød orginal calibra observert på skjetten i dag..rundt 2-3 tiden muligens jente som kjørte rakk ikke å se.
SqEeCkY - 16 år siden
Karma: 0
Det er en rød calibra som kjører rundt i nittedal fortiden.
Unggutt som kjører. Den har 17" felger og svart vinge. Ellers helt orginal!
Hvem er du?

Det sto også en blå calibra utenfor rk bil på rasta i går. Skadet på venstre side av fronten. Noen her?
Mettiz - 16 år siden
Karma: 0
Gullfargede calibraen som er på bildet over her så jeg i dag i møllendalsveien i 15-tiden på henger. Noen som vet? =)
nofear2 - 16 år siden
Karma: 0
Svart original calibra med en liten vinge (muligens noe zender greie), spottet i i Arna, ene rundkjøring mot Nesttun.
Rundt 21.30 tiden, noen her?
Anncha "Black beauty" - 16 år siden
Karma: 0
En blå orginal calibra sett ved strømmen storsenter ved 1150 tiden 18.08.08..
Reg nr: DH95.....


Noen her?
CalibraT - 16 år siden
Karma: 0
Rød orginal calibra, gjennom rærlingstunellen nedover svingte mot rærlingen.
Kvinnelig sjåfør.
KT skilter
nofear2 - 16 år siden
Karma: 0
Rød fyllstylet calibra med HVITE lister på siden, takluke, muligens senket, så utrolig lav ut, kjørte rolig forbi Fana Sparebank tror eg det var.
Satt på en buss, 8.24.

Noen her? Så strøken ut =)
Novablack. - 16 år siden
Karma: 0
så en orangs calibra med sort tak i dag utenfor jobb..
er fra trondheim den bilen men husker ikke hva nic er.

så hilste jeg på en sort calibra med rosa panser...kjørte en blå combo med vintervoll klistremerker
Anncha "Black beauty" - 16 år siden
Karma: 0
Novablack: Den sorte med rosa panser er sikkert Calibra88 sin
Thalberg - 16 år siden
Karma: 0
Var en rød orginal calibra som fes forbi meg på E6 idag,
mellom moss og rygge.. tror det er denne jeg har sett i Oslo tidligere også.
HF 17061 tror jeg det var. du mangla slepekrok dekselet...
noen her?

står en sølv-grå calibra utafor skolen om dagen også. (Malakoff)
med skilt nr. Ar 76384
tror han/hun er ganske ny calibra eier, så han/hun har nok ikke kommet inn her på forumet enda..
nofear2 - 16 år siden
Karma: 0
Spottet muligens samme bilen som over på bildet. Men så ikke så godt etter, fikk bare sett at den lignet litt men vet ikke.
Muligens samme styling bare en annen farge, i åsane rundt 14.30 tiden.
Ole - 16 år siden
Karma: 0
Tror du kan lage en del 2 av denne nå JR. begynner og ta lang tid og laste opp.
exmann - 16 år siden
Karma: 0
Calibra som kjørte oppover mot Norefjord (Numedal) søndag 31. August. Fikk ikke sett så nøye på den, møtte deg i min bil men hadde en mørk farge, panserforlenger gtb? og noen merker på siden.. så tøff ut
John Richard - 16 år siden
Karma: 0

Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!